Tror jeg også. Skrev det for så vidt for noen måneder siden:
Men makan til kaos at det skulle lekke midt på dagen da!
Tror jeg også. Skrev det for så vidt for noen måneder siden:
Men makan til kaos at det skulle lekke midt på dagen da!
Hahahha
Ja, leve Vaccibody. Selskapet ble aldri det samme etter navnebyttet.
Drøyt treff
Hehe ja, du callet et slikt scenario før meg ja, men at det skulle bli en slik konflikt da gitt.
Blir spennende å se om det er noe slikt på gang da.
Det vi ser nå er jo slutten av the great reset i norsk bio. NYKD var det siste store håpet; Roche deal, nærstående NASDAQ notering, verdens beste vaksine selskap, for stor til å kunne finne alle ansatte i Norge etc har nå føyd seg i rekken av alle feilede norske bios siden Algeta.
Radforsk, Sarsia og andre «eksperter» må nok gå litt inn i seg selv og erkjenne at de ikke har klart å skape noen gode opplevelser og reiser for norske retails. Nå har vel Einarson fått et auditorium oppkalt etter seg, Tuv og Skageseth cashet ut en grei sum fra opsjonene i NYKD og Sarsia solgte seg ut av NYKD og BGBIO før total falitt av kursene, så noen har jo hatt noen gode opplevelser i disse selskapene da.
Men dette MÅ jo bety at Regenreon også har terminert? Og om det er tilfellet og de ikke informerte om det i dag?!
Du kan ikke mene det. Det er jo meldepliktig.
REGN har nok ikke terminert, men spørsmålet er om NYKD har klart å levere noe eller komme noe lengre i sine leveranser vis a vis REGN?? Idk
Mener du virkelig at avtalen med Regeneron ikke regulerer en frivillig nedleggelse av Nykode? Synes jeg høres merkelig ut.
REGN har neppe terminert, men mulig NYKD har skjønt at det ikke går noen vei?
Tidspunktet virker merkelig. Hvorfor slakte selskapet akkurat nå?
Shorterne håver jo også inn greit på norske bioteks, de gjør leksa si godt.
Nå har de flyttet seg videre til PHO, just sayin
Altså, vi vet jo ikke hvilke milepæler REGN og NYKD har definert i den avtalen og hvilke av disse skal være oppnådd. Skulle man se på tidslinjene så burde de vel ha meldt at de hadde identifisert noen leads som begynte å bli klare for IND til nå. Tydeligvis ikke noe som har skjedd her da…?
Enig at det er et sannsynlig scenario, men vi vet altså ikke om det er grunnen til dagens walk-out. Og igjen, insidekjøpet er ganske rart i mine øyne.
Helt klart på overtid ja. Men et selskap som Regeneron er jo ikke interessert i å ha listet Nykode som en aktiv lisensavtale om det faktisk ikke er det lenger?
Jeg sier ikke at avtalen må ha blitt terminerte. Bare at NYKD muligens ikke har oppnådd noen milepæler. Regn har vel betalt upfront og venter på å få noe. Sitter vel langt inne for NYKD å melde ifra om failure, er tross alt eneste de har gående som gav noe håp.
Blir jo bare ren spekulasjon, men dagens melding fordrer litt spekulering
Var det slik å forstå, at dette kravet er forskudds betalt?
Å om Skatteetaten har rett, er beløpet betalt?
Å om Nykode har rett, blir disse pengene betalt tilbake?
Eller er det risiko for et krav?
Du har vel spurt om det før. Les regnskapet, så ser du at det er betalt for flere år siden.
På hvilken måte? Hvis han mener de skal ha ut en 3- 3,5 kr er det vel ikke så rart at han kjøper på 2,13?
Han sitter vel på betydelig mer info om Situasjonen og Årsak, en alt av andre aksjonærer, derfor!
Helt enig med Boms her, at dagens børsmelding er ALT for mangel full, til at insidere kan utnytte situasjonen.