Dette tilbudet er nok kun for fjellaper 
Tar dere 0.7% pr kjøp og salg? Noen avgift ved å overføre bitcoin fra Coinbase Wallet?

Ja, 0.7% per handel.
Innskudd koster ingenting. Du betaler avgifter for kun tre handlinger: Kjøp av bitcoin, salg av bitcoin, og uttak av bitcoin. Alt utover det er gratis.
Kjøp av bitcoin koster 0.7%.
Med limit-kjøp får du kursen du velger selv. Markedskjøp har en spread på ~0.20-0.50% mellom midt- og kjøpskurs. Vi har ganske konkurransedyktige priser! Under er et screenshot fra akkurat nå. Den prisen gjelder uansett beløp. Du får samme kurs om du kjøper for 1 000kr og 1 000 000kr.
Salg av bitcoin koster 0.7%, inkludert utbetaling til bankkonto
Salg har samme spread som kjøp, og vi har gode kurser her også (høyere er bedre, ref screenshot)! Vi er ikke en tradingplattform, men en megler. Det betyr at hvert salg må utbetales til bankkontoen din. I gjengjeld koster det ingenting ekstra å få kroner utbetalt til kontoen sin. Den eneste avgiften er handelsavgiften.
Kursen du ser i screenshottene er inkludert alle avgifter.
Uttak av bitcoin
Det første uttaket hver måned betaler kun nettverksavgift. I skrivende stund ~16 kroner. Skal du ta ut mer enn 1 gang per måned, koster det 0.0001 BTC i tillegg til nettverksavgift.
Vi har også støtte for uttak med lightning. Det er en alternativ måte å sende bitcoin på, og er tilnærmet gratis. Blant annet Binance, Bitfinex og Kraken har støtte for den. Gjør du lightning-uttak, betaler du kun nettverksavgifter, aldri tjenesteavgift. Uansett hvor mange uttak du gjør per måned.
Du kan se live priser for uttak av bitcoin her: Bare Bitcoin - Avgifter
Vi er dessverre kun godkjent av det norske Finanstilsynet. Har ikke lov til å selge bitcoin til dansker enda.
Det er veldig lett å se nøyaktig spread før du gjennomfører et kjøp. Vi har prøvd å gjøre opplevelsen så fri for overraskelser som mulig. Det føles alltid kjipt å bli skrudd på kurs! Screenshottet under er fra appen.
Ca. 35 som har sikret seg gratis bitcoin til nå
Jeg må innrømme at jeg trodde det skulle være enklere å gi bort gratis penger til investorer, men mulig folk tenker det er for godt til å være sant?
- Jeg har sikret meg gratis bitcoin
- Har allerede nok bitcoin
- Jeg løfter ikke en finger for 100 kr
- Tror bitcoin er en døgnflue / scam
- Jeg er i utlandet og kan ikke delta
- Er allerede bruker av BareBitcoin
- Jeg har en annen grunn som jeg deler i en kommentar
0 stemmegivere
Er noe med å opprette kontoer på alle mulige steder
Støtter dere BSV hos BareBitcoin? Den må jo flyttes ut av Coinbase nå.
Nei, dessverre. Kun BTC.
De 100 kr i bitcoin jeg delte ut er nå verd 109 kr, just saying 
40 Insidere har fått til nå, men jeg vil jo gjerne få brukt opp de 10 000kr jeg skulle gi BareBitcoin til dette formålet.
Derfor kan du nå sende lenken til venner og familie og gi de opptil 100kr i bitcoin 
Blir ikke alt brukt opp da åpner jeg så alle på forumet kan få, om en ukes tid 
Tar gjerne en hundrings til eg om det er vanskelig å gi bort 
#me2!
Når jeg verifiserer med bank id så blir skjermen bare svart og stopper der. Forslag?
Har prøvd å slette app og legge inn på nytt
Har akkurat registrert meg med Vipps, det gikk fint på tross av advarsel om at Vipps var nede!
Litt tilbakemelding: dialogen rundt autokjøp skjønte jeg ikke. Ville ha ukentlig overføring, da ber dialogen om beløp x 4 som månedlig sum men sier at bankoverføringen skal gjentas ukentlig. Så da ba jeg om e-faktura i stedet.
Sikkert en en liten bug i grensesnittet der 
Tja. E-faktura var også på fire x ukentlig beløp.
Oops, det er en bug! Tusen takk, er fikset i neste versjon.
Når det gjelder eFaktura sender vi kun 1x per måned, uansett om autokjøpet er daglig, ukentlig eller månedlig. Det er derfor beløpet er 4x det ukentlige beløpet. Skal dog få lagt inn en kort forklaring at det er tilfelle.
Åpner nå tilbudet for alle medlemmer
Har ca 90 plasser igjen 
Bruker Firi og er veldig fornøyd med det. Ønsker foreløpig ikke å ha ennå en konto/app/innlogging å forholde meg til. Kanskje litt slapt men men 
Helt fair det