Absolutt. Jo høyere likviditet, jo mindre kan én persons valg påvirke kursen, og jo mer kan man stole på teknisk analyse.
Jeg bruker TD Ameritrade. Veldig lav kurtasje, fungerer veldig bra for trading av amerikanske aksjer.
Bitcoin med bear break uten follow-through. Er spent på å se om det indikerer at ny daily higher low er satt. Holdt også daily Ema20 som også markerte forrige bunn. Må komme over hourly resistance på $35200.
Jepp, har gjort det noen år nå.
Er i gang så smått med litt kryptotrading igjen. Følger med på ETHUSD hourly rising wedge opp mot ATH for øyeblikket.
Rising wedge bull break og ATH-test. Normalt et bearish pattern, men bryter ofte bull i ekstremt sterke markeder.
Ser etter climax-bunn på crypto her for en oversolgt bounce.
Inn på 2500-flushet på ETH.
Var det volume climax? Synes ikke det ser sånn ut på Coinbase, candlen er jo en reversal, men bouncen (foreløpig) kan jeg ikke si er så mye å skryte av… tolker det som svakhet foreløpig.
Tja, 13% bounce på 30 min. Trenger et 15 min trend change her.
Tipper Coinbase var nede, det volumet der er helt unaturlig. Se Bybit til sammenligning.
Jepp, der snakker du sånn volum man ønsker å se på capitulation bottom
Ser etter samme trade på nytt climax.
Inn på 1900-flush.
Flere store børser var nede 5-10min rundt bunnen.
Hva er taktikken din når du legger inn ordre for å treffe disse flushene? Har hatt både kjøps og salgsordre inne for å forsøke å treffe de, men ofte bommet med noen prosent.
Ser at du spør Oivran, men for min del så bruker jeg å legge inn mange ordrer istedenfor 1 stor ordre. Husk at i Crypto så betaler du fee i %, så teoretisk sett så kan du legge inn 1000 ordrer og summen av fees vil være den samme. Ved å legge inn flere ordrer så snitter du deg inn og noen ordrer fylles rett før det bouncer.
Det varierer litt. I disse tilfellene markedskjøpte hele posisjonen på det jeg trodde kunne være en siste flush og traff veldig bra. Hadde gjort som @vanderbilt om det ikke var lokal bunn, og økt på 1700- og 1600-tallet.