enig, ikke med det du sier, men bildet
Bitcoin brøt ned fra descending triangle/dobbel monthly inside bar i går, og ser nå etter monthly higher low.
Ny inngang i oversolgt cannabis. Idag gikk første post inn i ACB(4.28), som har oversolgt W, D, 4h og 1h.
Ser etter oversolgt bounce i CGC og MJ-sektoren generelt. Dump på åpning i dag og brudd av 19 vil være ideelle betingelser.
Den lille bouncen rett etter åpning forandrer setupet, og øker sjansene for en slow fade eller bear flag i dag. Bounce-playene jeg liker best er med gap down og flush på morgenen. Det er mulighet for et slikt setup i morgen hvis bouncen ikke kommer i gang i dag.
Ble ekstremt her, tok en inngang på 17.96, vil lukke den om det kommer et bounceforsøk og new low.
Lukket halvparten her på VWAP og 5 min EMA12 på 18.48.
Og en del til her på 18.94.
Sterke tall fra Aphria idag. Kan være reversal grunn? Bra med oppside her om momentum snur og shortene begynner å covre
Lukket en del til her på 20.20.
@Snoopzter Mulig, men alle trender må endres. Ser i første omgang etter en daily lower high.
CRON opp 40% after hour Kjøpte oversolgt posisjon på 7,75 og 7.80 og sitter faktisk på begge ennå. Shortsqees ut av en annen verden?
Ja, det ser ut som en planlagt short squeeze. Det ble kjøpt unormalt store mengde calls tidligere på dagen, og after hours - når det koster mindre å flytte prisen, ble den pushet opp av svære bids.
Fikk solgt Cron på 10,10 så ble en fin bounce dette fra snitt på 7,78. Har fortsatt to poster i ACB, den ene ble kjøpt på 4,28 og den andre på 3,49, så er omtrent break even på denne. Som jeg la ut i cannabis gruppa, så er det mye som kan tyde på at bunnen er satt i dette markedet, så ønsker å gi ACB postene et forsøk på en D HL.
Nå hadde jeg i utgangspunktet tenkt til å sitte med Cron også for en M LH, men følte det ble for dumt å ikke selge idag. Mulig jeg fyller på igjen når lederne som CGC osv skal ned for en D HL.
Pent. Vill volatilitet i CRON i går, eneste ticker jeg tradet i begge retninger.
Du kjøpte gap-fill?
Blant annet. Hadde 5 trades, i hovedsak flips når den var veldig extended til nedsiden i det korte bildet.
Make it or break it idag. Har fortsatt ikke reinvestert etter at jeg tok Cron av bordet, men CGC kan ha potensiale for en høy W LH etter min mening om dette er skiftet vi har ventet på. Brudd opp av insidebaren i dag tror jeg fort kan være starten på en tur opp mot 28$. Noen tanker?
Jepp, enig i at i dag er viktig for bulls. Bør helst vise styrke og bryte 20.57 og deretter 20.91 forholdsvis tidlig, og close over daily EMA12.
Fikk kjøpt inn en posisjon i CGC da D HL ble satt igår ved 1H endring fra bear til bull(ved close over 20,45) men fikk ikke fulgt med så mye pga jobb, så ble med den ene.
Mer usikker på ACB posisjonen som fortsatt ikke har fått bouncen. Mange timeframes som har blitt kjølt ned, men føler W fortsatt er ganske lav, så tenker å gi den litt mer tid.
Har du tatt noen innganger?