Vi er jo i 2 halvår så det kan være så mangt. Men intervjuet med CEO er vel de nærmeste kvalifiserte gjetningene vi har.
Opp 12-13%
Hva er den svenske siden for newsweb for børs pressemeldinger i Sverige?
Reint teknisk må me vel ha lukka nokre store “gaps” her no, utan at eg har greie på dette i det heile
Er i alle fall spennande å vera Oncopeptides-aksjonær om dagen.
Da ønsker vi 30-tallet velkommen =)
Det koker godt nå. Tenk om vi fikk nytt rocket fuel med FDA avgjørelse… Da er vi over 50 kr I ett jafs.
Skal ikke se bort fra at onco blir en av fugl fønixene til JE!
26 nye % Vi traff godt med inngang på 10,-
35 kr. Der må være uten full EU godkejnningen og fda avgjørelse. Håper virkelig på en partner avtale… Det hadde fjernet enhver tvil. Fikk forresten svar fra selskapet idag. Spurte litt rundt car t.
Måske analysehusene lige skal have deres kunder med ind som investorer, og så vil de løbende derefter øge targets. Det er set mange gange før.
Smått utrolige nyheter på morgenen her. Hvordan klarte ONCO å trylle fram 435 mill i går kveld. Midt på sommeren, i et bear marked til markedskurs, altså ikke et øre rabatt?
Det tyder iallfall på enorm interesse og må være særdeles bull for aksjen i tiden som kommer. Mange fikk ikke tegne i det hele tatt. Blir spennende å følge handel i dag og kommende uker fram mot en FDA oppdatering.
Oncopeptides har beslutat om nyemission av lite drygt 15 miljoner nya aktier i en riktad emission till internationella och svenska institutionella investerare. Priset för de nya aktierna är 28:92 kronor styck vilket motsvarar stängningskursen för Oncopeptides aktie på Nasdaq Stockholm på torsdagen. Bolaget tillförs cirka 436 miljoner kronor.
Tenker også at dette vil være kursdrivende, oppover! FDA nærmer seg…
Hvordan har jeg gått glipp av dette når jeg har sjekket Nasdaq news flere ganger?
De meldte fem på tolv igår. Fortsatt en gåte at denne ikke diskuteres her.
Tatt markedspotensialet i betraktning bør vel Onco-aksjen etter hvert relativt lett kunne ta 10X med endelig godkjenninger i EU og av FDA i US.
Relativt glad jeg solgte unna Nano rett før den stupte totalt(dvs, siste stup, fikk med meg et jevnt stup siden jeg gikk inn der for noen år siden) og kjøpte onco for rundt 10, - per aksje…