Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncopeptides AB

Snakk om anti klimaks. Ned 12%. Mcap 1,350 ca

Synes raske 100% var greit i dette børsklimaet🥳

1 Like

Det er vel ikkje unaturleg med ein liten pust i bakken etter oppturen i går. Denne kommer om du berre gir den litt tid. Konkurrenten deira selger for 5 miliardar årleg berre i Europa om eg forstod svensken riktig i intervjuet fra i går… Og medisinen til Oncos viste vesentlig bedre resultater…

Skal du dekke inn etter oppgangen i går skal du være god :wink: Her må de låne mer for harde livet. Surt å sitte short når du får slike kuler med bekreftelser. Høyere hus Høyere gjeld!!

Voleon som sitter synlig short. Jeg tror ikke de har problemer med å dekke inn om de ønsker.jeg kjøpte mer på 20 kr.

Overhodet ikke. Lån mer…å som lynet fra den klare kommer FDA Approval :wink: Så blir det enda kjipere.

1 Like

Jeg tror det faktisk kommer ganske kjapt. FDA har jo dritt seg ut. CEO sammenligna det ned å være fange på Guantanamo å bli presset av FDA :sweat_smile:

Fulgte du planen din @InVivo ?

Hei!
Fins det en Discord for Oncopeptides?

Ein fin dag i Oncopeptides så langt i dag. Kva gjer folk her?

Sitter dere rolig eller tør dere å trade her?

Langsiktig her! Kan ikke skjønne noe annet enn at denne skal reprises på sikt. Trenger penger men håper de avventer til etter en eventuell FDA godkjennelse.

Her er opptaket. Usikker på om det er lagt ut her på Tekinvestor før.

Press conference 2022 (streamfabriken.com)

1 Like

Det er vel ikke til å stikke under en stol at de får den samme godkjennelsen av FDA.

I tillegg til en kommende emisjon ligger vel usikkerheten i hva som skjer med aksjen om at FDA fortsatt er skeptisk til Pepaxti og fase 3 studien til Onco.

Men på den annen side vil nok en emisjon trolig gå relativt greit om man skulle en godkjennelse av FDA.

Selskapet har penger til Q1 2023 i følgje webcast fra Q1 2022.

Salgsorganisasjonen i Tyskland og EU har ikkje blitt nedskalert, og vil vera klar så snart markedstillatelsen formelt er gitt (normalt innan 60 dagar). Då trur eg ikkje ein emisjon vil vera vanskeleg å sette på betydeleg høgare kurs enn dagens. Når det gjeld FDA så har dei vore med i prosessen som førte fram til godkjenningen i EMA så det blir rart om dei skulle komme til ein annan konklusjon over dammen, så lenge FDA har vore direkte involvert som rådgiver/observatør for tilsvarande prosess i Europa…

Pomalidomide blir solgt for over 5 miliarder svenske kroner i Europa per år, så potensialet her er jo ikkje så reint lite. I følgje CEO i Oncos er jo Melflufen beviselig bedre enn
Pomalidomide.

1 Like

Nå regner vel DnB at de bare får 8% av EU-markedet.

Håper inderlig ikke at de begynner å selge med egen salgsorganisasjon i Tyskland/Østerrike. All erfaring fra bitte små nordiske selskaper uten kapitalmakt som prøver på noe slikt går utrolig bedrøvelig. Her trengs det et langt større selskap(helst BP) med eksisterende salgsorganisasjon og markedsmakt.

1 Like

Hvor kjapt kan vi vente en avgjørelse fra FDA? Vil tro de ønsker å sette en emisjon like etter på sannsynligvis betydelig høyere kurs.

1 Like

Mener de uttalte forventning om en avgjørelse fra FDA i løpet av 2. halvår i år så man får bare avvente og se.

Du må høre intervjuet linekt lengre opp og avgjøre. Jeg heller mot uker istedenfor måneder. Men det blir spekulasjoner.

Kan så være, men har lest/hørt begge deler.
Uansett blir det en spennende avgjørelse!