Ja, det kan gå fort. Jeg kommer til å øke når vi er i nedre del av min range
Klarte ikkje å holde meg borte her. Fylte på igjen på 22,86 så får me håpe at FDA kjem med gladnytt etter kvart.
Noen som fulgte call idag?
Kom de innom finansene? Og noe nytt om EIB lånet og forhandlingene?
To slides fra Q1
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Oncopeptides “har i det här stadiet en kontruktiv dialog med FDA”, sade Oncopeptides medicinska chef Klaas Bakker under måndagens telefonkonferens.
Oncopeptides vd Jakob Lindberg fyllde i att han hoppas på att nå fram till någon form av lösning med den amerikanska läkemedelsmyndigheten FDA.
Klaas Bakker påtalade även att FDA lyssnade in till diskussionerna från expertpanelmötet CHMP i juni.
Hvor lang tid trenger byråkratene? Jeg opplever egentlig FDA som ganske progressive om det finnes gode resultater. Jeg tviler på de vil la EMA stå alene med dette for lenge. Det er tross alt uetisk ofte amerikanske pasienter. Shit. Ny SOC?
Hadde man kjøpt Nanov eller ultimo på godkejnning i en indikasjon på denne kursen? Det må da være bedre å kjøpe onco på 1,750 milliarder å slippe venting og risiko på regulatorisk? De nevner en emisjon men i forbindelse med FDA godkejnning og lansering i USA. De snakker også høyt om partner etter FDA stempel
Global partner i så måte.
Ingen opptak enda?
Ligger vel en emi i luften
Har du hørt.det intervjuet over i tråden? Han nevner partner i forbindelse med en FDA beslutning. De har penger ut året vel? Men ja det henger i luften…vi får se.
Det gjør det. Er de smarte nå så setter de en. For egen del så ble det så mange planer i minuttene før open. På ferie å ei kjerring som vil på stranda så jeg landa på salg av halvparten med en gang å venter på FDA avgjørelse med tanke på resten.
Verdsettelsen av en slik nyhet er svært skuffende. Risikoen man tar på forhånd er mye større enn 60-80% oppgang. Men men. Nå er de ihvertfall igang. Og jeg regner med gode nyheter fra FDA og en partner avtale. De har hatt god tid på seg til å dele fase 3 studiene med en partner så det bør ikke ta for lang tid. Uansett så er det ett rimelig selskap tatt i betraktning alt som har skjedd. Finner ikke noe bedre mulighet derisked.
En del av oppgangen kom her dagene og ukene i forkant; mange posisjonerte seg fra 8-9-10 kr. Det gjorde risk/reward noe dårligere akkurat over avgjørelsen. Optimismen i forkant kan ha vært preget av erfaringene fra caltx ved fda godkjenningen i høst, som var mye mer nervøs i forkant og man kunne få veldig god inngang timene før.
Jeg kjøpte på 9,7. Helt fair. Men man hadde ikke vært fornøyd med Nano eller ultimo AA og 1,6 milliarder mcap.
Samme her kjøpte på 9,6. Planen var opprinnelig å holde over, men tok heller gevinst i forkant når RR endret seg.
Å joda. Vi sitter i det samme
Enig, 1,6 etter FULL approval synes lavt.
Etter å ha søkt om conditional approval så brukte
EMA til sist OCEAN som confirmatory og rekommanderer full approval.
Dvs ingen post approval commitments. (slide 6 i dagens presentasjon, fra omtrent 2:30)
Er vel sånn sett den kommersielle risikoen igjen i Europa men selvsagt fortsatt regulatorisk
risiko i USA enn så lenge men den må vel ha blitt mindre enn det den var.
Oppgangen er en ting… det henger jeg meg ikke opp i. Men verdien på selskapet er elendig på en sånn melding. Enten er det total feilprising fordi det ble lempet ut mengder eller så er det helt elendig marked. 20 eller 200 %. Skal det ikke belønnes mer enn ca 1,6 milliarder. Det kommer nok. Men jeg syntes ofte man kan vente til news å så kjøpe. Det er mye man slipper av risiko sett opp imot reward. Jeg tar selføgelig med meg prosentene. Men det henger ikke helt på greip.
Nå fikk de landet godkjennelsen i EU så blir det nok en jævla hype i dagene fremover i påvente av FDA !!
De satt ved samme bordet
Tusen takk for deling av intervju. Dette var jo eksplosive saker.
Ja @InVivo fikk jammen rett. Jeg kjøpte mer nå. Og skal kjøpe litt mer idag på disse nivåene. Så får vi se. For meg er det rimelig. Men det kan hende det er noe jeg misser. Emisjons frykt? Det er short 3,% i selskapet. Det kan hende det er ett spill for å få dekket inn. Hvem vet.