Tar dere gevinst i dag?
Shortere sitter på over 3 % av aksjene i selskapet.
Ein del her reknar eg med vil kaste korta, så omsetning vil det nok bli ja
Ser utvikling litt an. Har berre ein liten post her uansett.
Målet var 100% vivo så jeg avventer litt, men det er planen ja.
Tipper oppgangen her kan smitte over på Calle, Combi mfl
Jezzez christ!!!
Brøt rangen!
Ute nå ? Du fikk 100%
Er det gitt at de får go fra FDA nå?
Holder denne litt til, er mer oppside!!
Hva forventes fremover nå i USA?
Først godkjent av FDA, så trukket tilbake pga. økt risiko før død hvis jeg har oppfattet dette riktig(?).
Det traff du planken for å si det sånn. Godt gjort.
Den fikk en advarsel fra FDA og onco trakk produktet for å undersøke.
Men de fant ut at det ikke var bivirkninger som gav høyere dødlighet men en bedre effekt av medisinen de testet mot (randomisert mot lenalidomide)
Det viser seg at lenalidomide fungerer bedre på unge pasienter. Mens onco fungerer svært svært godt etter dette. I mellomtiden har de publisert fase 3 resultatene. CEO nevner at FDA har nær kontakt med EMA i denne saken. Så han regnet med at FDA følger Ema og at det vil komme noe derfro innen uker eller måneder med ikke 6 måneder liksom… han spekulerte rundt dette i en presentasjon.
Den presentasjonen linket over i tråden er beint fram fantastisk…analysen CEO gav var jo svært oppklarende og EMA har fulgt dette 100%. Utrolig interessant hvordan median overall survival Har “lurt” systemet i FDA. Det er misvisende og har ødelagt studien deres.
Bare gratis igjen enn så lenge.
Intervju med Jakob L publisert kl.09.40 idag:
Meget interessant.
Då tok eg gevinst i Oncopeptides og kjøpte litt meir i Combigene. 160 % er jo heilt greit og ein skal ikkje bli grisk heller. Lykke til vidare for alle som sitter vidare. Trur nok denne kan gå ein del meir om ein har litt lengre briller på. No satsar me på at Nanov tar ein likande turnaround i august.
Økte litt i Onco i dag, klar for en ny rakettferd med OK fra FDA
Og Nano ja, kan bli en helsikes tur der hvis de får et lysegrønt lys fra FDA! Da er vi brått tilbake der vi kan vurdere caset til 10-12 mrd.
Mange spennende case om dagen, Nano, Onco, Calle, Combi. Ultimo begynner vel å bli tagbar ved juletider også
Den amerikanske sentralbanken? du verden
Fantastisk. En oppstandelse. Jeg tror jeg heller tar sjansen å sitte her enn å vente lange tider på godkjenning andre plasser. Kommer fda melding snart garantert. De var visst med i EMA møtene.