Gratulerer, jeg skal selv ut med siste 1/3 av beholdningen på mandag og inn i Ultimo. Angrer for jeg ikke satt med alle aksjene, men men - san er livet, hyggelig gevinst uansett.
Hvorfor ikke fortsette med svensk biotek, som f.eks biosergen ab
Nei hvorfor ikke? Hvorfor ? Hvorfor ikke?
Du kan jo starte en tråd med det utgangspunktet jeg er åpen for forslag og god info. Men i onco får man ett utbomba selskap som har full godkjenning etter fase 3 i en stor indikasjon og visstnok svært lovende pre kliniske data. Ja verdien øker kraftig på mandag. Men den er rimelig opp mot130 kr. Finner man noe lignende i biotec så er jeg åpen…
Gratulerer til de som er inne.
Men - mener du virkelig et Onco med MCAP 10 mrd SEK er billig ?
Status: Tynn kasse, kvittet seg med salgsorganisasjon, regulatorisk usikkerhet i US og et svakt sentimentet som iallefall har rammet andre med godkjenning / markedstillatelse (eks Caltx og Hansa). Hansas vei inn i Europeiske lands markeder har vært kronglete, det tar tid med godkjenninger og prisavtaler i alle land.
Nei jeg har vel skrevet at 3,7 milliarder som er 50 kr er billig. 130 var kanskje å ta litt hardt i. Så kanskje opp mot 80-100 kr er vel fair? 130 var kanskej litt mye. CEO sa de skal søke partner for markedsføring. Men at de skaø begynne selge i Q3. At de ikke skal finansiere dette selv. CEO sier at FDA og EMA snakker tett sammen om denne saken. Hva tjener lenalidomide på denne indikasjonen i året?
Her er litt om lenalidomide/revlimid og salg.
Men indikasjonen til onco hvor mye er markedet her?
Blir spennende å se kurs her på mandag. Slår meg umiddelbart at veldig mange har kjøpt lodd i håp om godkjenning, og at de aller fleste av disse har tenkt seg ut igjen. Så da er spørsmålet, hvem blir kjøperne av disse aksjene?
Ja helt enig. Men svenske markedet er større og det er har vel vært fulgt med på denne lengre tid. Hele saken har fått en del oppmerksomhet. Jeg håper på 50 kr+ men tar ofte feil pga sell on news effekten som du nevner. Bare småpenger jeg har inne. Men det kan allikevel bli en del om den går til 50-80 kr.
Jeg tipper de institusjonelle kommer raskt inn på mandag. De var ute etter bekreftelsen å den fikk de. Så blir det de større fiskene som posisjonerer seg. Det blir nok et realt kjør fra open. Min post får de kjapt tak i. Jeg skal rett ut. Det var et råkjangsbet jeg la inn i håp om at det skulle gå veien å få igjen penga x2 så får vi se hvor mange prosent den flyr.
38000 pasienter i den godkjente linjen for melflufen. Ny soc er helt realistisk.
Ja hva skal man regne hjem da? 10 000 pasienter årlig er ca 10 milliarder kroner om de tar 1 Mill pr pasient.
Ganske overbevisende!
Oncopeptides will begin promoting PEPAXTO to healthcare professionals across the U.S. immediately and expects a labeled product in distribution centers and specialty pharmacies within approximately two weeks. PEPAXTO is the first anticancer peptide-drug conjugate approved by the FDA.
We look forward to receiving top line data from the phase 3 OCEAN-study in relapsed refractory multiple myeloma, in the second quarter.
Der er vel ganske utrolig dette. Er kanskje ikke så merkelig at den på topp var 180 kr. Det var vel ikke solgt særlig mange doser på den kursen. Men jeg vet ikke åssen de kom igang med salget. Jeg vurderer å øke på mandag. Jeg tror de har en partner klar ved positivt godkjenning.
Med godkjennelsen nå så skal det godt gjøres å få aksjer til 20,- så den går nok betraktelig høyere en dobling av kursen på open i morgen ja. Gøy å være inne når man får slike kuler.
Ja jeg kan ikke skjønne annet. Hadde du kjøpt Nano eller ultimo med ferdig godkjent fase 3 for 3,7 milliqrd mcap? Det er 50 kr I onco. Jeg prøver å være realistisk. Men 50 bør være minimum. Jeg kjøper mer istedenfor å selge om den er under 50.
Hvorfor ta regulatorisk risk for samme pris i ett selskap med godkjent produkt? Jeg tipper bms blir partner… deres revlimid er på vei ut pga patent situajson. De har solgt opp mot 5 milliard dollar i Myeloma av revlimid(lenalidomid) ned til 2,8 milliard i fjor… De trenger å styrke dette området.
Ja vanligvis så er det selg nyheten fort som F… når det ikke ligger penger på bordet, men her er det gjennomslag for produktet/godkjent så jeg får bruke dagen å se ann open i morgen om jeg skal vike fra planen eller ikke. Fint å kunne dele Nyt dagen mister. Ligger rett ut i solen allerede. Sopot, Polen. Vi hørs før start i morgen
Herlig! Ja vi får se. Leste på Twitter at DNB har kommet med en ny kursmål på 40 kr nettopp. Skal se om jeg finner info der. God helg!
En generell tommelfingerregel i biotek har jo gjerne vært at kursen ligger 50-70% under analytikernes kursmål. Og kursmålene justeres som regel også ved signifikante fundamentale endringer i casene.
Så kurs mellom 18-25 i Onco nærmeste fremtid tror jeg kan være å forvente
Ingen vits å ta den risikoen det innbærer om ett godkjent kreftlegemiddel i en så stor indikasjon skal verdsettes til 2 milliarder +. Da er det bedre å finne på noe annet. Der gir jo ingen risk reward.
Blir spennande å sjå kva den opnar på i dag. Både DNB og fleire andre har juster kursmåla ganske kraftig.
Det blir nå en helvetes omsetning.