Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncopeptides AB

Bare å holde på hatten. Uansett hva som skjer så flyr den av i løpet av dagen. :sweat_smile:

1 Like

Då var det handelsstopp… Trur den vart trigga av %-vis stigning, men det kan jo vera at “dommen” er klar.

Volatilitet stopp…

Berre å slippe hatten no, den reiser ingen plass ser det ut til :man_shrugging:

Da var PR ute. Hva blir prisen imorgen? :smiley:

1 Like
1 Like

Gratulerer! Morro.

1 Like

Dobler jeg bettet på 10,75 er i allefall jeg fornøyd. Skal rett ut okke som.

Den burde går til 40-50 kr I morgen reint logisk.

30 minimum. Med godkjenning sist var den fra 150-180.

Det er kaldt de har fått ett tilbakeslag. Men 80-100 kr er helt overkommelig.

Men jeg tror du får 30 kr + I morgen minimum.

2 Likes

Dæven du går den til 30,- + i morgen så blir long posten i Ultimovacs fornøyd med påfyllet :wink:

Stengt. Midtsommer i Sverige

Hyggelig for sentimentet og sektoren dette.

2 Likes

Hyggelig, men er den godkjent for det samme som den ble godkjent for i US? eller er den siste sjanse for desperate pasienter? typen siste skanse?

https://www.fda.gov/drugs/drug-safety-and-availability/fda-alerts-patients-and-health-care-professionals-about-clinical-trial-results-showing-increased

Virker som det er samme…

Helt spinnvilt egentlig… Snakk om fugl føniks.

2 Likes

Ja hva mener du? Selskapet er verdt 1 milliard idag. Skal ett kreft legemiddel med godkjenning være verdt mindre enn 6 milliarder? 30 kr er skarve 2,5 milliard. Burde gå til 50 kr på mandag. Men det tar den på øitt sikt tenker jeg. Nanov var verdt nesten 3 milliarder for ett halvt år siden og de var ikke i nærheten…

50 kr er 3,75 milliarder… Det er rimelig det og.

Tror folk hadde vært rimelig skuffa om Nanov var verdt 3,75 milliarder på FULL godkejnning av betalutin. Dette er ikke AA. Det er full pupp. Svarte. Det her var jo rimelig sinnsykt.

2 Likes

Prøver bare å holde igjen bremsen så lenge det ikke ligger noe pæng på bordet som markedet alltid går etter. Nå sies det midtsommeraften å stengt i morgen så open på mandag blir rett opp å rett ut for egen del. September 21 fløy bioex 300%, men det var en milliard i wet ink så jeg aner ikke. Gull for sektoren er det åkke som slik @h3nk1 ytrer. Beviser at det går ann å markedet får trua igjen :partying_face:

1 Like

De har gjennomført fase 3 også… jeg prøver å være realistisk. Jeg kan bare ikke skjønne at den ikke skal gå til 50 kr straks. Men det blir sikkert mulig å kjøpe den på mandag og gjøre gode penger de neste månedene.

Dessuten er dette i Sverige. Det er ett større markedet for biotec.

Fytti dette kan bli Morro.

2 Likes

50,- aksjen :partying_face: Det blir nye 7000 lange Ulti det :laughing: Jeg håper du får rett!!!

Shit. Du hadde satsa litt. Jeg kan ta 1300 i ultimo for 50 kr onco aksjen😅

Svenske forum?? De må jo være euforiske??