Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncopeptides AB

Jeg vurderer et lite lodd her! Mangel på innsigelser, kan også bety at avslaget var såpass godt begrunnet, at det ikke har noe for seg.
Når kom innsidekjøpet?

Innsider: Her har du grunnen til at det er verdt å vurdere caset.

1 Like

ja det er litt typisk. Ledelsen i ett selskap klarer aldri å være helt objektive når de presenterer. De forsøker selvsagt fokuserer på positivitet og muligheter. i den presentasjonen fra ABG sier jo CEO at det ikke er safety issues overhode. men for meg blir det bingo og det forblir bingo fram til EMA kommer med sin konklusjon.

Nå har de ogsåp fase 3 tallene på bordet. Det bør vel være rimelig godt avklart om det er safety issues når de har en så stor studie på bordet??

uansett spennende å være med på noe som kan gå flere hundre prosenter på en eneste børsmelding. men man bør være rede for å tape mer enn halvparten går det i dass.

3 Likes

Bygger seg opp litt FOMO her no. 4 handelsedagar igjen til me har fasit fra EMA.

1 Like

3 dager igjen å solid omsetning. Mange lodd ute å går!

2 Likes

Galskap å være inne her. Men får bare håpe det går bra. Jeg har for 18000 kr det er alt jeg tør.

Agenda for møtet 23.6

Du er vel enig i att å være inne i ett selskap der alt står å faller på en beslutning på en dag er på grensen til galskap… jeg vil gjerne være.med… men det er alt jeg tør satse. Syntes det er rimelig

melphalan flufenamide - Orphan - EMEA/H/C/005681
Oncopeptides AB; treatment of multiple myeloma
Scope: Possible oral explanation
Action: Possible oral explanation to be held on 21 June 2022 at 11:00
List of Outstanding Issues adopted on 19.05.2022, 24.03.2022. List of Questions adopted
on 16.09.2021.

Hva kan vi lese ut av dette? Possible oral explanation to be held 21 June.

Var det ikke dette som de mente ikke skulle skje og at dette ikke skulle behøves siden selskapet høavr enig i vurderingen ? Anyone?

Det var en på chat’en som tidligere i dag fant denne Twitter-dialogen, her fremgår at ONCO (ved Rolf) mener det blir godkjenning. Men Twitter-karen mener at både Hansa og Calliditas fikk en ekstra strafferunde med utsettelse når ordlyden i agendaen var som dette.

I don’t know …

Men valgte å ikke gå inn for en kortsiktig trade.

image

2 Likes

Bra driv i aksjen også i dag :slight_smile:

Onco har vært igjennom ett blodbad. Nå står alt å faller på en beslutning den 23.

De har faktisk gjennomført fase 3 og beslutningsgrunnlaget bør være mulig å lese seg opp på. Selskapet selv mener at lavere OS på unge pasienter ikke har med safety i det hele tatt å gjøre. Men at kontroll armen har gjort det bedre enn historiske data. Slik jeg forstår det. Og at de ikke finner safety issues I fase 3. Det er jo veldig mange ukjente faktorer for mening mann å vurdere.

Slakten i Nanov i morgen blir en pekepinn på hva som kommer om dette ikke går veien for onco. Samtidig på en positiv beslutning. 2-3- 400% på dagen? Velkommen til biotec.

Biotek er spennende, ja. Personlig solgte jeg 1//3 i Onco i dag.

Ja det er nok smart. Du hadde jo en haug. Risikoen er skyhøy. Belønning kan også være det. Men disse prosentene i forvetningsperioden har du fått gratis. Ca 20% bare på en uke eller to. Så at man tar ut en del da for å sikre syntes jeg er fornuftig.

Jeg har ingen klare svar her. Selskapet selv kan si hva de vil. Det er ikke de som bestemmer til slutt. Dessuten har man vært vitne til så mange positive CEO på egne vegne som ender opp med å gå slukøret bort i møte med en knallhard virkelighet. PCI ble forbigått i siste indre. Nanov ble parkert. Trvx måtte tilbake til start da det plutselig kom en ny soc. Hører man utelukkende på CEO i den presentasjonen så er det grei skuring. Men hvor positive har ikke alle disse andre CEO vært på vegne av eget selskap. Jeg har onco og kjøpte ultimo igjen nå på 65 kr. Men jeg når jeg leser dagens melding i nanov må jeg revurdere alle biotec investeinger på nytt. Det eneste jeg ikke så risiko i var at de skulle svikte på effekt med en bedre dose. En stor tankevekker.

1 Like

Blir spennande å sjå tilbakemeldinga fra EMA i morgon… Enten så er det rett i kjellaren eller opp som ein heliumballong.

Ja det blir spennende. Så mange skuffelser om dagen. Har gelzigvis ikke vært inne i nanov. men hadde vært etterlengtet med en opptur. 20 000 kr kan fort blir til 100 000 på en uke. Eller til 5000 på ett kvarter. Lykke til.

Lurer på når det offentligetliggjøres på børs? Bør vel pauses i forkant.

Er det etter close vi kan forvente? Eller etter «over there»?

Møtet varer fra 0830-1830. Onco er vel ganske tidlig. Men referat fra møtet? I kveld kanskje? Eller direkte etter avgjørelse… Spennende.

2 Likes

Begynner å røre seg litt her no. Har det kommet ut noko info?

Skjøt litt fart her nå. Bare å holde på hatten!