Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oncopeptides AB

Håper den snur opp snart. 4 uker til mulig fda-avklaring. Ulogisk at den skal synke ned til 28kr med sikker EU-godkjennelse, og mulig USA om 4 uker.

Slapp av. Den går ikke under 30. Der er 20 %. Så må man klare å se litt lenger frem. Jeg kan garantere at vi er 30% eller mer over dagens kurs innen to måneder. Den har gått ned mye på gode nyheter. Det er ingen fare for det fundamentale.

Vi har allerede vært på emikurs. Det var null rabatt i emien.

Då er det kun 23 kr opp til kursmålet som DNB kom med før selskapet fekk endeleg godkjenning for det europeiske markedet. Voleon Capital aukar shorten for kvar dag som går. Må innrømme at eg skjønner fint lite av denne utviklinga…

No blei det visst for mykje sjølv for svenske finansmyndigheter. Gjekk i MH no ser eg. På ei lita veke har dei flytta kursen fra 51 til 30 kr utan nyheter av noko slag. 15% på ein dag blei visst litt i meste laget sjølv for svenskane.

Edit.
Tidenes kortaste MH. Rakk ikkje ein gong å fylle kaffikoppen før shorterene fekk fortsette som før. Får krysse fingrane for at emisjonskursen på 28,92 kan fungere som ein botn her i det minste.

Hmm…ja hva skal man si. Ser ut som en solid “washout” før FDA kommer på banen!

Se den omsetningen, snart 200 mill etter et par timer!

Noen store lykkes med å få billige aksjer

jeg gikk all inn på 30,4

Ser ut som det er de utenlandske som dumper. Barclays, Morgan og Goldman på topp. Lite forståelig men velger fortsatt å sitte. Nærmer seg emi kurs nå!

11-12% av alle aksjene har blitt omsatt i dag. Helt spinnvilt

Ja helt vilt! Hadde det ikke vært for den nylige EU godkjennelsen så hadde jeg dumpa tvert!
Får håpe det ikke er noe negativ info på avveie…skulle nesten tru det! :unamused:

Hva i all verden skulle det vært, EU kommisjonen trekker tilbake godkjenningen og FDA avlyser møtet 22.September?:joy:

Med min flaks i biotek så skulle det faen ikke forundre meg! :sweat_smile:

MEN …hvis vi først skal spekulere så er det vel FDA avgjørelsen som er plommen i egget her så hvis det er relatert til det, utsettelse eller at de krever mer data/ny arm etc …eller kanskje Pepaxti for alt vi vet har forårsaket komplikasjoner/død etc :sunglasses:
Place your bet! :partying_face:

1 Like

Jeg tenker at de er 3 store aktører. Om for eks 1 av de skal helt ut. Vet de to andre om det og da blir det litt domino effekt. Det fundamentale er bedre enn før melding fra eu. Bare p være litt tolmodig. Stop loss har nok tatt en del her. Jeg doblet idag.

Er så og si “all inn” selv så vi får se. Er det noe uforutsett så tikker det vel inn en melding. Tenkte også at det muligens kunne ha noe med månedsskifte å gjøre , rokkeringer etc men hva vet jeg!

La nesten alle eggene i kurven til Onco idag, og vil bare minne om denne:

«The Food and Drug Administration (FDA) and the European Medicines Agency (EMA) have robust scientific and technical collaborations. As a window to the impact of these activities we compared the agencies’ decisions on drug marketing applications. * Decisions were compared for 107 new drug applications with a regulatory outcome at both agencies in the period 2014–2016 * Further analysis addressed individual applications for which the agencies had differing outcomes in terms of marketing approval, type of approval, and approved indication, including reasons underlying differences. * The EMA and the FDA had high concordance (91–98%) in decisions on marketing approvals * Divergence in approval decisions, type of approval, and approved indication were primarily due to differences in agencies’ conclusions about efficacy based on review of the same data or differing clinical data submitted to support the application. This high rate of concordance suggests that engagement and collaboration on regulatory science has a positive impact.»

• Ganske fin nå en måned forut for FDA avgjørelsen. Antar forholdet holder seg på senere data.

Kan dette være en mulig årsak til dumpinga siste uka?? Konkurrent som ventes godkjenning i slutten av måneden! :thinking:

“Teclistamab is filed for relapsed/refractory multiple myeloma; no Pdufa date has been disclosed, but analysts expect a late August decision!”

Heldigvis ingenting som tyder på kursmanipulasjon her i alle fall. Skulle nesten tru at ASP hadde fatta interesser for svenske aksjer no.

image

Det var litt av et bilde ja :joy: :joy:

Kanskje vi får 3 i morgon? Det hadde vore kjekt :wink:

image

Då er me altså ei krone under emisjonsprisen som vart satt 15.juli, før EU-godkjenninga.

Eg hadde håpt at 28,96 skulle fungere som eit golv i aksjen, men her raser me nye 5 % kvar dag. Er det nokon med teknisk innsikt som kan kikke på denne? Skal me ned til 11-12 kroner for å lukke “gapet”? Rett og slett fascinerende å sjå at dette er mulig.