Sky is the limit for selskapet hvis dem klarer å få det til
Ceo omtalte dette i en presentasjon og var henrykt over pre kliniske resultater… Det gir en brikke til p spille på.
Bra trøkk idag. Får håpe vi er over 40 før 22 sept. Og at det ikke tar altfor lang tid å få en avklaring der.
Med tanke på at dem satte den ekstraordinære generalforsamlingen (emisjon ved FDA ja?) dagen etter møtet med FDA virker det jo som at de tror/vet de skal få et svar allerede da.
Ser ut som et nytt forventningsrally er på gang!
Et par 10% dager til så er vi over 40, det kommer til å skje.
Går den mer så er det fordi det alltid er noen som vet mer enn oss.
Ledelsen har kontroll, science/forskningsresultater er de samme i EMA som FDA.
Det tror jeg ikke. Q2 q&a var veldig interessant. Ceo lover en løsning med fda nesten samtidig som har går i dybden rundt prosessen. Det vil komme en anbefaling fra møte 22 sept. Som da vil bli behandlet i tiden fremover. Emisjons er vel bare en fullmakt til å kjøre emi om de trenger det. Etter heve emisjon må my fullmakt utstedes av generalforsamlingen. Men det visste de fleste regner jeg med.
Har vore ei fin veke etter at aksjen bunnet ut rundt 26,50 kr. Fortsatt to veker igjen til FDA-møtet 22.september. Lov å håpe på litt meir FOMO inn mot denne datoen?
Ja vi kan jo håpe at vi nærmer oss 50 kr den 21 sept. Så blir alt lempet ut den 23. Og Viber på 30 kr igjen:joy: merkelig aksje dette. Men på positivt fra fda og salg i usa så bør vel kursen være godt over 100 kr.
Voleon auker shorten her jevnt og trutt. Ei veke igjen til møte med FDA.
Kjem det positive signaler fra FDA kan det bli ein liten “shortskvis” tenker eg.
Kjem det dårleg nytt fra FDA vil sjølvsagt Voleon kunne smile heile vegen til banken.
Shorten er jo godt over 5% totalt, så det er mange aktører som better mot at det blir en 100% full godkjenning av FDA. Men skulle dem ta feil så blir det selvfølgelig en helsikes shortskvis.
Blir nok enten sinnsyk oppgang eller nedgang etter avgjørelse fra møtet 22 september.
Nettopp:
Enten sinnsyk oppgang
Eller noe nedgang
Tror det kommer anpå hvor mye den går opp i løpet av neste uke. Går den opp mye frem til nyhet og det blir en middels/negativt utfall fra FDA så er det nok mange som kaster korta. Den har tidligere krasjet på gode nyheter, da gjør den det på dårlige nyheter og.
Men får dem full godkjennelse fra FDA så finnes det ikke gode argumenter for å ikke sitte long her, pengene vil renne inn.
Tror voleon shorter for å hedge. Jeg er ikke sikker. Men tviler på det sitter folk å vurderer enkelt aksjer så nøye i de systemene. Men vi får se hvem som vinner. Jeg har troa på en god løsning for obco. Minner om at møter den 22 ikke er ett beslutningsmøte men at det vil komme ett råd på bakgrunn av det og en hel haug med info som fda og onco har kommunisert de siste par mnd.
Da forstår jeg ikke hvorfor dem setter ekstraordinær gf den 23, dagen etter. Det må jo være fordi dem skal kjapt hente penger med en emisjon til, og at dem etter møtet den 22 mest sannsynlig vet hva som blir utfallet fra FDA. Min umiddelbare tanke iallefall.
Så du ser for deg at det kan ta ganske lang tid fra møtet til en beslutning tas?
Jeg bare vet at ceo sa at prosessen er ongoing og ikke bestemt av møtet den 22. Men at det vil komme mye rådgivende info fra møtet den 22. Ceo sa at “folk vil nok lese referatet fra møtet den 22 nøye” eller noe u den duren. Men når ceo sier at han er sikker på en løsning med fda før nyttår så tror jeg på det. Han gikk ganske hardt ut før ema godkjenningen og der leverte de på alle punkter.
Jeg ser ikke den store risikoen for at fda skal komme med noe annet enn ema. Så lenge forskningen vinner som ceo nevnte før ema. Så kan de ikke få imot.
Jeg er enig med deg. Sittet full-lastet fra kurs 19 og tror dem får det til.
Men i denne aksjen er det ingenting som overrasker når det gjelder kursutvikling. Fra 50-27 på godkjent salg i eu… Hvem trodde det? Den store jokeren er at ceo snakket om partnerskap etter en fda avgjørelse.
Helt sykt rart. Men aksjemarkedets reaksjoner er ikke alltid logiske😛
“The next steps” det er altså ikke en beslutning fra møtet den 22… men ett steg på veien. Så det kan ta tid dette før det er i orden i usa.
Tidsramme her? Kan vi snakke måneder før en avgjørelse?