Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Opera (OPERA)

Da har MSI snudd i dag. Fra å være -2,5 MNOK til +4,3 MNOK. På fredag hadde de har dumpet for 124 MNOK så langt i august.

2 Likes

Opera dundrer under 50 nå tror jeg… rt 50,10

1 Like

Satser for at den ender over støtten på ca 51. Har lavt snitt og tåler dette. Lyst til å kjøpe…

2 Likes

Jeg kjøpte litt Opera istad. Herre min hatt…

Der ble det panikk i Opera også … :frowning:

1 Like

Glad jeg kom meg ut uten å bli ruinert…

4 Likes

Flaggemelding i opera. Ferd øker. Det var andre flaggemeldingen på kort tid. De store aksjonærene øker.

2 Likes

Satt all in i Opera senest i går, og solgte på ca 1 krone opp. Suurt!

2 Likes

Hadde et snev av flaks og fikk solgt noe på 54. Heier på MSI og handler et par tusen tilbake på 51-ish før helgen :slight_smile:

2 Likes

Ser litt interessant ut igjen nå dersom det bedrer seg i Russland med høyere oljepris

Har kjøpt inn litt Opera igjen. Oljen har kommet seg litt og det er positivt for Russland og Rubelkursen.

3 Likes

Enhanced Market Outlook
Signal Update Our system’s recommendation today is to BUY. The BULLISH ENGULFING pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 51.8500, and our valid average buying price stands now at 52.1000. The previous SELL signal was issued on 21.07.2015, 41 days ago, when the stock price was 70.8500. Since then OPERA.OL has fallen by -26.46%.

5 Likes

Opera under 50-lappen igjen.

1 Like

Jeg kjøpte litt mer nå under 50. Usikker på om det var lurt. Jeg er ikke trygg på hvor denne går i dag, men tror den går opp utover høsten.

1 Like

Caset mitt forsvant litt nå som oljen ble billig igjen, men har beholdt aksjene så langt.

1 Like

Opera Software og Worldreader i samarbeid med å levere e-bøker til Afrika. Vi snakker da rundt 10 millioner lesere!

Hvorfor ingen pressemelding vedrørende dette? Er Opera blitt redde med å legge ut for mye pressemeldinger?

Uansett, her er linken til en av flere nettsteder som har skrevet om denne nyheten:

2 Likes

Fylte på mer i warranten min jeg

2 Likes

VERIZON AOL kjøper Millennial Media, som er en adtech konkurrent av AdColony. Prisen Verizon betaler ligger 30% over Millennials børskurs. Dette er en direkte konkurrent av Opera Software, og vil kunne drive kursen høyere i dag. Det er alltid positivt for selskaper i samme sektor at det foregår et oppkjøp fordi det priser underliggende verdier. Fondsfinans mener Opera kan prises til 80-90 kroner hvis man splitter det opp og selger det til samme pris som Verizon betaler.

Hentet fra:
http://www.nordnetbloggen.no/morgenrapport-fredag-140/04/09/2015/

4 Likes

Spennende lesning fra MAksje på HO.

Opera - «Litt» om adblocking, produkter og eventuelt salg
http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2288892

Feiger ut i opera. Liker ikke at den faller under 50 på en ellers grei børsdag.

2 Likes