Om det er noe trøst, jeg kjøpte flyr rundt 4,80…
En av de største aksjonærene bestemmer seg plutselig 1 måned etter PWen å dumpe aksjene, trodde Danske Bank var den siste, men så feil kan man ta…
Slik kan det gå, men plutselig snur det. Man må hate pengene sine innimellom, bare sunt det
Tror det i hvert fall ikke er noe vits i å selge nå, mest oversolgte aksjen på OB iht. RSI, må jo snart være trader-mat?
Må vente til det kommer bullanalyse fra meglerhusene, da blir det fart i sakene
Timingen her er vanskeligere enn ellers da det er lite historikk å lene seg på. Tenker jeg ligger inn en kjøpsordre på 3 blank. Falle vil nok prisen gjøre til utsalget er avsluttet. I ordrebok ligger det noen store bid på 3,235, 3,02 og 3.
Mye på tilbudsfronten i dag på børsen utover psky registrerer jeg.
Ja, skal ikke forundre meg om den tester 3 kroner. Hadde en dårlig magefølelse da jeg begynte å akkumulere litt under 4 kr, men resonnementet mitt var denne:
- Under bokført egenkapital
- kraftig oversolgt
- flater ut
- Danske Bank sistemann ut(håpte på flere blokksalg)
Har tro på at denne i hvert fall skal opp å teste 4 kroner på litt lengre sikt, men enn så lenge så angrer jeg veldig på at jeg ikke tok et tech-bet i Kahoot i stedet
Spilt melk er spilt melk, man kan ikke angre på sånt. Det er bare penger, som står i minus til det på ett tidspunkt snur.
Jøss, har PSKY våknet etter ferien
Handelsbanken kvittet seg visst med mye aksjer på fredagen som var, må ha skjedd utenfor børs. RBC Investor Services Trust øker, har nesten 3-doblet beholdningen sin siden PWen med rundt 3 mill aksjer.
Ellers kan man jo håpe på at MSIP Equity har fått opp tempo og er ferdig med dumpingen av aksjene ila 2 uker?
Dessuten fortsetter Songa å akkumulere:
1. | RBC INVESTOR SERVICES TRUST | +1 236 989 | +37,59% | 4 527 407 | 2,28% | |
---|---|---|---|---|---|---|
2. | SONGA CAPITAL II AS | +200 000 | +66,56% | 500 485 | 0,25% |
Største salg
# | Aksjonær | Endring | i % | Aksjer | Eierandel | Utvikling |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | HANDELSBANKENS NORDENFOND | -1 478 636 | -74,51% | 505 853 | 0,25% | |
2. | MSIP EQUITY | -510 990 | -8,37% | 5 597 204 | 2,81% |
Arne Blystad inn i PasientSky, velkommen inn
har du en liste samad?
Blystad økte beholdningen med 66% ifølge lista i innlegget over
takker
For alle som er innsidere så får man daglig top50 lister i Psky
Litt av et volum sålangt
Dagsvolum på en time, spennende🙂
Eg har ikkje insider pluss men ut fra aksjonærlistene eg har tilgong til ser det ut til at Songa aukar jevnt og trutt.
Blir spennande å sjå kva ledelsen i selskapet har å komma med 1.september.
virker som noe er på gang her nå, virker som selger flyttet seg litt opp og ikke hiver som i går