Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PatientSky Group

Ja, for å finne lavere prisede tech-selskaper i dagens marked må man vel se til kinesisk edtech? Brenner sannsynligvis fortsatt mye cash, og omsetningen blir vel rundt 50 mill, men håper på positiv guiding.

Kan det være insider som handler? Ser det fortsatt selges ned, MSIP gir seg ikke på tørre møkka.

Ja, salget flytter salgsprisen opp i dag, men fortsatt selges 1,5 millioner i dag, så selgeren er ikke ferdig ennå.
Prisen går ned når kjøpsordren forsvinner.

5 mill aksjer igjen MSIP?

Klarte ikke holde meg unna denne nå :rofl:

1 Like

Ja på nyeste listen har de rett over 5 millioner igjen.

En annen spennende nykommer på lista er nr. 2 på kjøp: Dragesund Invest. Ser ut som dette er første kjøpet.

Anbefaler TI Inside-abo for å se hele listene.

Og BTW: Petter Dragesund er eier av Dragesund Invest.

3 Likes

De selger 400-500k i døgnet ish. kanskje mer hvis selgerside tilsier det.

Bør ha 3-3,5mill igjen.

Vær obs på Q tall her neste uke.

1 Like

Selv gode gamle Dichesbuen er på plass i listene her - litt av en gjeng som skal leke .

Hele Xi er på vei inn nå. såe… styrer unna jeg.

2 Likes

Lar nok denne være selv, men ikke usannsynlig at det skal kjøres skikkelig haraball om ikke lenge (og det kan jo være lukrativt).

haha ser det samme, kan lett bli en pump and dump her…

1 Like

Yolo, tok 25k på 3,29!

1 Like

Klart, om de får tømt MSIP i dag / morgen, så er det jo duket for å kunne sitte på noen etasjer med heisen opp.

Er det noe analysedekning på selskapet?

Edit:

Ser Carnegie har 20 kroner fra januar.

siste rest ligger skjult på 3,29 nå eller?

Vil tro det… Spørsmålet er hva som skjer som selger åpner kranen mer.

tenker om dagsomsetning kommer opp i 15 mill at de må være ute om ikke det nærmer seg allerede?

Ordren min på 3,29 lå en liten stund før den fikk fill. Så er en algo som ligger der. Var ikke insta autofill

2 Likes

Dagens høye omsetning kan være en finfin kapitulasjonsbar - følger med.

fikk insta her 3.29 fylte på mer her oppe. ser på det som positivt at blystad + han paretotoppen har tatt, at muligens er bunn her nede på 3,20 tallet. Satser på de som tar imot her nede og at selger går tom at ferden kan starte oppover igjen.

Ser ut som kursen jages litt oppover nå.

2 Likes