Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Det var det da vel heller ikke noen som påstod? Det er vel korrekt at musklene «forsvinner» som følge av manglende nevrostimulans.

3 Likes

Must på forsiden av DN nå:

3 Likes

ja, da er trader kontoen på ATH i antall aksjer, den kan pent snu opp igjen nå :wink:

Spennende PCIB tider! Fall på lavt volum. Synes det ser ut som noen jobber godt i ordrebildet. Jeg tror ikke på særlig mer fall, men selvsagt umulig å vite. Det vi vet er at kursen nå har fallt fra 82kr til 65kr. 17kr fall synes mye gitt den guiding og nyheter som har kommet fra PCI Biotech. Teknisk er det greit å se høyt volum på stigning og lavt volum på fall. Volatiliteten er grei påminnelse til de som tror markedet og spesielt biotek er «risikofritt».
Investor har du oversikt over siste kjøp fra amerikanere og de største eierne. En nevnte at de største økte på 50 listen?

Hva skjer med mulig verdiøkningen HVIS PCIB snart melder kommersiell partner for ggk fimachem i Asia? Kommersiell avtale er HVIS det skjer et stort gjennombrudd for PCIB. Opp en liga!

2 Likes

Noen kaver for å komme seg ut mens andre hamstrer på meget gunstig nivå. Lykke til begge parter. ( tror kjøperne er smartest i dag men man kan jo aldri være sikker i denne bransjen)

1 Like

Det gjelder å se på markedsverdien, ikke aksjekursen.
Skal et firma som har løst leveringskoden ligge på 2 mrd kr ?
Neppe

11 Likes

Umulig å sammenligne direkte, men Vaccibody har en type leveringsteknologi?
Markedsverdi er her 5 milliarder. PCIB har nå halvparten markedsverdi. Gitt alle muligheter som nevnes av potensielle avtaler for PCI Biotech synes jeg det virker merkelig med PCIB fall. Noen elsker volatilitet og handelsmuligheter. Når jeg tenker meg om gikk ikke Algeta til nesten 400kr uten tilsvarende fall (volatilitet) på vei dit.

Dette er kanskje name of the game (i biotek)?

1 Like

Photocure er jo kommet ett skritt videre men faller mer enn Pcib.(sitter i begge for sikkerhets skyld )

2 Likes

Ser det er 23 aktive sykehus i EU nå. Er denne ny?

Krankenhaus Landshut-Achdorf Recruiting
Landshut, Germany, 84036

6 Likes

Det som er viktig å ha klart for seg er at kursfallet IKKE er grunnet noe negativt i selskapet.
Ingen røde flag.

Og i tillegg så er listen lang når det kommer til positive forventende begivenheter fremover.

Pr nå er de vel i samtaler med mulige fremtidige partnere

Fokus på :soccer:

10 Likes

Husker en diskusjon her tidligere som gikk på at jo lengre tid som gikk uten en avtale med AZ jo mer omfattende avtale kunne forventes. Håper de som stilte seg bak den teorien var inne på noe.

11 Likes

Grattis til dem som kjøpte på bunn i dag . Jeg sa det var smart.

7 Likes

Tok 10k i dag. Legges på kistebunnen :slight_smile:

10 Likes

Når er PCI’s neste kommunikasjon med omverdenen/investors?

1 Like

Hei og velkommen!

Neste er nok kvartalspresentasjonen som kommer 26 februar.

http://pcibiotech.no/partnering/

image

7 Likes

Vi burde se kurs mnd mot mnd eller kvartal mot kvartal i biotek. Gitt at man ikke trader.
Kan bli gal av mindre hvis ikke…

Vent på nyhetene og ikke tenk så mye på hvorfor kursen går opp eller ned på no news.

4 Likes

Vi vet vel aldri når neste melding kommer iom. at vi forventer smådrypp i fra flere fronter. Partner Asia for eks. Per virka rimelig trygg på at ikke det var så stor utfordring å finne så den meldingen kan komme lenge før Q-4 rapporten.
Bare å glede seg til masse meldinger i løpet av Q1-Q2.

3 Likes

Neste kommunikasjon med markedet kan være til fredag, for å meddele at Roche har lagt inn et bud på 1200kr pr. aksje, men at styret ikke anbefaler salg. :sweat_smile:

10 Likes

Du får mine for 1200 i dag.

4 Likes

Du får IKKE mine for 1200! :slightly_smiling_face:

Jeg vil helst være med på reisen et stykke til, hvor jeg håper og tror vi skal enda høyere.

5 Likes