Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

javel så kursoppgangen har ingenting å gjøre med dette:

#1 børsmelding 26.NOV.2019 navnet på vår Top10BP NAc partner blir offentliggjort.
PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company, today announced an expansion of its preclinical research collaboration with AstraZeneca.

"Målet med dagens utvidelse er å evaluere om synergier etablert i onkologi in vivo-modeller kan overføres til flere sykdomsområder. Forskningssamarbeidet går til slutten av 2019, og selskapene har blitt enige om å bruke de påfølgende 6 månedene (til slutten av juni 2020) å evaluere potensialet for videre samarbeid.

fimaNAc samarbeidet med AstraZeneca ble innledet i slutten av 2015, og hadde da en lengde på 6mnd. og har blitt fornyet 2 ganger i året etter dette.

• nytt fimaNAC patent, International Filing Date: 24.01.2019
    May give valuable intellectual property for fimaNAC mRNA delivery until 2039

PW: vi har funnet den ABSOLUTT OPTIMALE måten å levere mRNA med PCI på -
noe som er nytt i forhold til tidligere patenter og er mange ganger mer effektivt enn måten det ble gjort på tidligere.

resultatene fra NAc forskningen med AZ vil bli publisert men så lenge PCIB ikke eier disse dataene alene så vil ikke disse bli publisert før AstraZeneca og PCIB har gjort en avtale om veien videre.

The RELEASE study, a pivotal clinical study with the potential of accelerated/conditional marketing approval as a first-line treatment given the rare disease status and high unmet medical need.

#2 Q3 27.Nov.2020 - Bekreftele på at ASIA vil bli en del av REALESE studiet i 2020
Site selection is ongoing for addition of sites in Asia in 2020, to provide access to hospitals and key opinion leaders in a region with higher prevalence of bile duct cancer and to enhance patient recruitment

10-15 siter er guidet for Asia i 2020, iførste omgang i Sør-korea & Taiwan.

milestones will be communicated as appropriate, * including outcome of
the IDMC reviews, as well as further details regarding timing and plan for interim analysis.
In addition, the company will continue with quarterly updates on survival data from the Phase I study.

#3 12.Des.2020 present results from the successful fima Vacc Phase I proof of concept study in healthy volunteers at the ESMO Immuno-Oncology Congress 2019 being held at Palexpo in Geneva, Switzerland.

Effective induction of cytotoxic T-cells will be critical to realise the huge potential of therapeutic cancer vaccines, and todays vaccines often fail to generate such responses. One of the main reasons is likely insufficient delivery of vaccine antigens to the appropriate presentation pathway in the immune cells. The fima Vacc technology has the potential to effectively enhance vaccine presentation through these pathways.

**Det er en sterk vitenskapelig begrunnelse for å kombinere CPI (Check Point Inhibitotors) med fimaVACC -teknologien: fimaVACC øker antallet T-celler indusert av kreftvaksiner mens CPI forhindrer svulsten i å unndra seg immunresponsen.

In 2018 there were close to 90 different cancer indications targeted in clinical trials by peptide based therapeutic cancer vaccines across Europe and US. Most players clinically active in the peptide based vaccine area are small and the big pharma players are underrepresented.

fimaVACC resultaene er ikke annet enn mildt sagt overbevisende, det er vel gjerne derfor vi har fått med oss verdensledende forskere innen immunologi og fått de til å gjøre analysen av CD8 T-celle-responser ved Institutt for medisinsk onkologi ved Leiden University Medical Center (LUMC) under ledelse av professor Sjoerd van der Burg.

50 Likes

Kjære medinvestorer,
Bli nå ikke hysteriske om noen investorer, er litt skeptiske til at fdet
skapes overdrevne positive forventninger.

Til og med Snøffelen ser at det er risiko med å sitte med biotekaksjer a la PCIB og PHO

Noen sier: Tenk om det ikke kommer avtale med AZ?

Nac er priset til 0!
Men selfølgelig er noe kortsiktig “psykologisk” priset inn…
Det RÅE med PCIB er at de har flere ben å stå på! Skulle det gå lang tid for Nac og Vac, så har vi FimaChem… For en aksje vi har investert pengene våre i…
Dette blir sååå sinsykt bra, men ha tålmodighet :smiling_face_with_three_hearts:

18 Likes

Ser det er noen som ikke forstaatt hva PCIB har skapt. En leveringsteknologi som muliggjoer hva som ikke var mulig tidligere. En verdenssensasjon som betyr at i dag kan vi levere medisiner inn i cellene.

Om ikke markedet har forstaatt dette enda, saa har nok BP forstaatt dette, og begynner saa smaatt og ta sine posisjoner. 2020 vil vise at dette er riktig, og den som ikke er inne naar toget gaar, kommer til og angre bittert;-))

7 Likes

Flott innlegg Jaxi :slightly_smiling_face: Bitre folk som har solgt for tidlig har lett for å begynne å snakke om haussing og oppgang som ikke kan vare. Dette satte du grundig på plass :slightly_smiling_face:

5 Likes

Nedsalget startet vel synonymt med at markedet trodde vi ville få en ny krig i Midtøsten. Først ble Soleimani drept, og så våknet man opp til at Iran hadde fyrt av 22 raketter mot amerikanske baser i Irak forrige onsdag. Risikokapital blir da raskt trukket tilbake og jeg holdt på å selge selv, men jeg tør ikke å stå utenfor. Personlig sover jeg bedre om natta med pengene mine i PCIB enn utenfor.

11 Likes

Du har jo skrevet følgende :

“Aksjekursen vil ganske sikkert fortsette i båndet 25-28 inntil en inntektsbringende partneravtale blir signert.”

De som ikke valgte å lyttet til deg har jo gjort det greit…

Ikke verdens beste trackrecord kanskje?

15 Likes

Dagene -ukene som kommer vil være en kamp om tvil og tro som igjen vil gi kurs opp eller ned inntil det kommer nyheter i fra selskapet. Jo lengere tid jo større korreksjon kan vi få.
Jeg tror ikke vi skal så mye lengere ned men her kan ingen være sikker. Rekylen opp vil gi ny kurstopp og da håper og tror jeg på 3-sifra. Dem som “vinner” debatten på forumet er utvilsomt optimisten da dem har vesentlig bedre argument enn pessimistene. Holder ikke å bare ikke ha troa , det blir for tynt.

4 Likes

økningen fra 40 sites i RELEASE til 50-55 sites vil oxo kunne gi oss en potensielt tidligere interimavlesning.

Man ser oxo på muligheten til å innlemme land som Japan og Kina i release studiet.

Det er oxo gudiet at man ser det som naturlig å nå se etter en best mulig Asia Partner for fimaCHEM på dette stadiet av utviklingsløpet. En partner for release studiet vil i fremtiden være vår partner for distrubisjon av fremtidge fimaChem behandlinger i Asia, oxo i andre indikasjoner, ikke bare for GGK.

Q3 45: 00 fimaVACC interest ?
clearly a interest , but the hurdel to actually sign a CDA is pretty high aspecially for BP`s and they know the results will be published soon anyway (12.Des.)
so some is sitting on the fence aswell :sweat_smile:

Yet checkpoint inhibitors alone still only deliver transformative benefit for some 20–30% of cancer patients, and certain cancers don’t seem to respond to them at all

• Oslo Canser Cluster om fimaNAc , Friday November 29, 2019
    The technology is a kind of drug and gene delivery method. It aims to improve the release of big molecules and chemotherapy drugs to the targeted cancer cells.
    The technology can also potentially be used for a wide variety of diseases and treatments.
13 Likes

Shrkni

At navnet på samarbeidspartneren ble sluppet, er å vurdere som like betydningsfullt, som å få til en avtale

• Einarsson snakker om mulig budkamp
  • Kristian Berg sier «det virker på alt»
  • Per sier de har funnet den beste leveringsmetoden
  • FDA har gitt klare signaler om at PCIB er best på GGK
  • De var best på hode & nakke
  • AstraZeneca vil forhandle i 6 måneder etter å ha forsket i 4-5 år med Fimanac
  • 5 andre selskaper forsker videre

Skal jeg liksom fornekte alt dette og heller tro på noen bitre sjeler som klager på haussing fordi de har mistet oppgangen ?
I don`t think so

33 Likes

Denne siger nå tilbake med mindre det kommer fundamentale nyheter. Tror det er smart å selge noe nå.

Biotop20
Smart å selge nå? Ja om du kan fortelle oss når det kommer nyheter så skal jeg vurdere salg men du må være 100% sikker da. Enkelt det ?

2 Likes

Åja, my bad.

“Aksjekursen vil ganske sikkert fortsette i båndet 25-28 inntil en inntektsbringende partneravtale blir signert.

Jeg visste ikke at inntektsbringende avtale og avslørt identitet på top-10 samarbeidspartner var det samme. :clown_face:

1 Like

hopper en av de større BP gutta ned fra gjerdet etter VACC analysen som vi fikk 12 .des …

husk det er ikke gått mange arbeidsdager etter 12.des og avtaler tar jo tid å fremforhandle.

http://pcibiotech.no/wp-content/uploads/2019/12/PCI-Biotech-ESMO-IO-poster-Dec-2019.pdf

4 Likes

Fokus på ballen og les mellom linjene. Tror vi har avtaler innen alle tre segmentene innen sommeren.

12 Likes

Ja, det vi ser nå kan være et spill. Og da spilles det også på all usikkerhet, politisk uro osv. , det kan spilles på.
Pcib sin teknologi er et kvantesprang. Det bør man ikke glemme.

8 Likes

Meget bra dag på Nasdaq biotec i kveld. I morgen skal vi oppover igjen…

13 Likes

Det spekuleres i notering på Nasdaq for Vaccibody.
Hvorfor er Vaccibody dobbelt så mye verdt som PCIB?

1 Like

Dobbelt så høyt priset ja, er det bærekraftig tro? :thinking: Jeg bryr meg ærlig talt ikke om det selskapet, jeg mener at PCIB er underpriset.

2 Likes