Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

In conclusion, PCI can be seen as a novel technology for intracellular delivery of molecules with the possibility to enhance therapeutic effects of some cancer therapies and help prime the immune system for tumor‐ antigens.

5 Likes

Det er nytt for meg at folk dør som fluer når de tar cellegift, og hvis en vaksine kunne mangedoble effekten av cellegiften så ville det jo uansett holdt med en beskjeden dosering.

Ja, den gjør jo det der hvor den er anvendelig, men det er jo ganske begrenset i hvilke sammenhenger metoden kan anvendes. Håper gjerne at jeg har misforstått, og at PCIB kurerer all kreft.

Hang meg litt opp i denne setningen.

it would be interesting to follow up on this technique with other models, e.g., DNA or mRNA treated DCs or DCs treated with tumor antigens. This would enable us to conclude on the true potential of PCI‐based autologous vaccination.

Er dette noe de muligens har drevet sammen med AZ ?

3 Likes

Omtrent ingen som selger eller kjøper noe særlig volum lenger. Traderne har nok funnet seg andre jaktmarker mens de som sitter long stort sett er fullastet og ikke rører salgsknappen. Her må det nok komme noen ferske news for å få i gang handelen igjen.

3 Likes

Med tanke på at AZ har utlyst de stillingene, hvorfor hiver ikke folk seg på nå da? Det tyder jo veldig på at en avtale er rundt hjørnet.

Er nok få som har gravd så dypt og koblet sammen dette, foruten diverse forum da for spesiellt interesserte. Og antakelig er flertallet av aksjeeiere med normal økonomi allerede full-lastet, som meg selv.

Nå avventer jeg bare 2020 og håper på gode nyheter, da ingenting er 100% sikkert. Spennende år blir det ihvertfall.

6 Likes

Å øke effekten cellegift gir er egentlig veldig enkelt. Det er bare å gi mer cellegift. Når en velger dose cellegift så legger en opp til så høy dose en person kan takle uten alvorlige bivirkninger for å få størst mulig effekt. Dette er gjerne hovedårsaken til at det handler om å målrette cellegiften. Da kan en få større effekt direkte på kreftsvulstene, mens en opprettholder samme bivirkningsprofil. I forhold til GGK så vil jeg faktisk også tro den vil redusere bivirkninger som følge av bedre effekt på svulstene som blokkerer gallegangen.

8 Likes

Vi er 15 kr ned i fra toppen ca 20% og nå virker det som volumet tørker inn og at neste bevegelse blir opp. Vi kan vel ikke klandre noen for å løpe til banken med gevinsten. Mange har vært med i fra 30 til 80 og har eventyrlig avkastning på få uker.
Vi andre “troende” har lasta opp i samme periode uten at vi har justert snittet så mye ned og bare gleder oss til fortsettelsen. Har være hos fastlegen min i dag og nå tror jeg jeg fikk ham på kroken. Han takka nei på 25 men fikk store pupiller når han fikk opplyst dagens kurs. Han blir i tilfelle nr 6 eller 7 jeg får med på laget og den med dårligst inngang men som jeg sa fremdeles enorm oppside her så håper det går veien slik vi i menigheten tror.

10 Likes

Håper at han har en knall inngang med 67, om et par måneder :wink:

5 Likes

Ny radiumepisod ute, inte hört igenom ännu. Sista 8 min frågor om PCIB.

4 Likes

Nesten umulig å høre hva som blir sagt av Einarson og ikke noe PCIB først 10-12 minuttene :ear:

PCIB lagger fremdeles litt etter resten av biotek den siste uken.

I tillegg synes den upåvirket av det positive drivet vi har sett på Nasdaq biotec siden den kortvarige dippen vi hadde for et par dager siden.

Vi må nok få noen nyheter fra Per før vi går nordover igjen…

1 Like

To lytterspørsmål om PCIB blir besvart på tampen (ca de siste ti minuttene) av siste Radium-podcast

2 Likes

Einarsson tror ikke AZ kjøper hele PCIB. Mer sannsynlig en lisensavtale.

7 Likes

Einarsson verdsetter FimaVacc alene til 3-4 milliarder

11 Likes

Skal selvsagt ikke lese for mye inn i Einarssons ordvalg, men han sier følgende om en eventuell FimaNac-avtale med AZ: “Jeg misunner ikke de som sitter med de avtalene og tråkler dette sammen , altså”

21 Likes

3-4 milliarder for FimaVacc var bare ment som et eksempel.

Men når det er snakk om FimaVacc så er jeg her usikker på interessen utenfra.

Det er ved flere anledninger blitt avvist at AZ har noen interesse av FimaVacc, og det var vel ingen selskaper som fant det interessant å undertegne taushetserklæringen for å få se dybdeanalysen .
Walday sier bare at det er interesse for FimaVacc men har ikke akkurat vist noen entusiasme når han har uttalt seg i den anledning.
Flere her på forumet mente alt ville raskt ta av etter presentasjonen med noen plakater på ESMO 12.12. , mens vi etter den tid knapt har hørt et pip om FimaVacc.

Jeg tenker at man kanskje ikke kommer særlig lenger med å selge FimaVacc-konseptet før det er testet ut klinisk på kreftsyke pasienter.

1 Like

Selg nå for all del ikke skinnet, før bjørnen er skutt :wink:

Nei, Ebitor. Det det blir nok ingen salg før bjørnen er skutt, men da blir det reine julekvelden :man_dancing:

3 Likes