Nei, dette påvirker nok ikke kursen. FPD vil nok gjøre det på kort sikt men kursen tipper jeg nok vil sige tilbake igjen.
Lite spørsmål til de av dere som kan tolke sånt; hvor god dekning er det i patentene/-søknadene PCIB sitter på?
Det hjelper lite at dette kanskje er Det Nye Store ™ hvis det er mulig for andre (deriblant AZ) å komme opp med lignende men ikke-beskyttede teknikker?
Anders Høgset som styrer patentene i PCIB er kjent som en “trollmann med patenter” så dette bør være godt sikret.
Dette er jo helt konge! Mulig jeg som er blind, men er det ikke 32 sites?
Not yet recruiting på 5 av dem. Tidligere har de kun ført opp de som aktivt rekrutterer. Betyr vel nok at de starter opp om kort tid, kanskje mangler det et papir som skal signeres.
De ligger jo nå godt an til å ha 35+ aktive innen Q4-rapporten.
PCIB skal rekrutere fra
United States, California
City of Hope National Medical Center
Duarte, California, United States, 91010
NuCana fra
United States, California
The Oncology Institute of Hope and Innovation Recruiting
Whittier, California, United States, 90602-317
Er vel ikke samme sted?
Synes det ser bedre ut der vi rekrutterer ja!
Oss:
Nucana:
Er vel gunstig å ha FP enrolled og flere US sites åpnet til galleganskreft konferansen i US til våren
Hei!
Jeg er ny i gamet.
Hvor finner du slik informasjon?’
Mvh
good to see that Italy and Finland are also up recruiting. note also additional sites in France and Poland. this is positive and seems like a quicker than expected delay recovery.
11 in Germany. Is that 1 more additional site?
Har de startet med ekstra sites, det høres lovende ut for farten til godkjenning.
Er bare å takke og bukke til de som er villige til å selge pcib nå. De kan umulig ha skjønt hva som er i ferd med å skje i selskapet. Det er nå 5 mnd igjen av H1, et halvår som vil transformere selskapet og sannsynligvis mangedoble kursen.
- Oppkjøp av nac plattformen eller utlisensiering til AZ
- Partner i Asia eller oppstart av sites på eget initiativ i chem plattformen, som vil føre til økende hastighet på pasientrekruttering når alle sites etterhvert er oppe og går, blant annet i US og Asia
- Mulige utlisensieringsavtaler for vacc plattformen kan materaliseres når som helst. Pcib kan også starte opp fase 2 forsøk i egen regi. Proof of concept.
H1 2020 vil bli halvåret ingen vil glemme når det kommer til Pcib.
correct 1 more in Germany
Klinikum Nürnberg Nord, Medizinische Klinik 6 - (Schwerpunkte Gastroenterologie, Hepatologie, Endokrinologie)
Nürnberg, Germany,|
Nedenfor status på site aktivering og landgodkjennelser. Det er vel sagt ca 40 sites, så mulig det blir 42-43? For kun 1 i UK høres lite ut.
Uansett- ca 70% av alle sites og ca 80% av alle land rekrutterer per nå. Det synes jeg er veldig bra og studien er nå for alle praktiske formål oppe og står.
Man skal huske at det er mange grunner til at man selger.
- Noen har vært med på en oppgang fra 25-30 NOK og selger alt eller deler av beholdningen.
- Noen kjøpte på 75-80 NOK og tør ikke sitte lenger i frykt for at det går lenger ned.
- Noen, slik som meg, har vært med i perioden da aksjen lå sidelengs i intervallet 25-28 og ser for seg det samme skje inntil NAC blir avklart.
- Noen, slik som meg, er belånt og må faktisk selge for å betjene lån.
For min del er jeg nå i pluss for første gang på 1,5 år og hvis aksjen går ned 15-20% til så er all virtuell fortjeneste borte igjen. Dette fordi jeg har hatt troen og kjøpt hele veien opp fra 32 til 76 NOK. Det er da klart at folk som er i samme situasjon med å ha sittet i pcib de siste årene frykter vi nå kan komme til å falle ytterligere, for deretter å ligge å vake inntil NAC blir avklart.
Markedet har et tydelig mer edruelig forhold til potensialet i aksjen enn oss i menigheten og sender kursen ned på det vi andre trodde var grunnlag for en liten opptur?
Kan jo være mange årsaker til at noen selger men få innlegg her på forumet som får oss andre til å tenke ett eller to sekund negativt.
Vi får støtte oss til “den store boken” Salig er den som tror men ikke ser .( 50 år siden konfen men tror det var i den dur)
Du glemte et punkt til. Det er de som trader, shorter eller rett og slett prøver å få til tvangssalg for å få kjøpt på svært lave kurser.