Utrolig spennende.Hatt denne i noen år, men ser ut som det kommer gode avklaringer ila neste mnd.
Fristende å laste på disse nivåer ,men velger å avvente inntil det foreligger en avtale, lisens eller annen avklaring mtp BP.Tenker dette er litt av årsaken til fallet, gevinstsikring og penger som kommer tilbake på bordet før eller siden…
Traderkontoen full, 51500, selvpålagt stopp på kjøp, reprising nå takk
Bare noen få promille av aksjene omsatt i dag. Husk det!
Tror faktisk det snur nå
De som selger bør vel også føle seg en smule dumme mtp at kursen var over 82 for kort tid siden. Det kan da karakteriseres som panikksalg. Intet mindre.
Håper ikke du selger 50k aksjer ved første anledning da
Det spørs hva kursen er på første anleding
og merk : dette er ikke long kontoen min på topp 50
Kanskje jeg burde selge 1 aksje, for avtalene ruller garantert inn dagen etter mitt salg
(Murphy´s lov)
Neida, her skal det ikke selges med mindre noen byr over 1000 kr.
Kjøpt på 74, 72 og nå idag på 66, så da er det bare å håpe på medvind
Det er jeg som selger unna alt som ligger i belåning. Tør ikke ta sjansen på at vi detter ytterligere. Blir nok igjen litt igjen
Mye ?
Vil ikke utelukke at du traff bunnen der.
Solgte unna 13k i pcib og 10k i pho. Problemet til meg er at på etter eller annet tidspunkt må jeg selge så mye at jeg blir kvitt all belåningen fra sbanken pluss litt til så jeg kan betjene andre lån. Dristig plan men det har funka bra så langt. Det tar som regel 3 dager å få oppgjøret så om 3 dager regner jeg med å kjøpe tilbake igjen.
Blir det en ytterligere dupp er det greit for meg men som regel går det opp så det er bare å glede seg
Belånings balansering er en kunst, aldri lett. Har det samme nå på tradingkontoen, men drar den ikke helt ut.
eiken
Velger å av-vente inntil det kommer en avtale før du laster???
Må bare spørre om du har tenkt litt på hva kursen blir da?
Du bør muligens skumme igjennom noen innlegg her på forumet.
Mitt råd er kjøp NÅ alt du makter for det kan bli gull før du aner.( 4-5 mnd så kan nivået være helt annerledes)
Joda, nivået kan være annerledes, men ingenting i denne verden er spikret før det er spikret.
Det sa vi for 4-5 mnd siden også, og jommen fikk vi rett
Og den som intet våger intet vinner…
Helt riktig. Men mange som våger taper også, selv om jeg har stor tro på PCI. Tenker bare man skal være forsiktig med å selge bjørneskinnet på vegne av andre.
1979: Norge ville bytte til seg bilproduksjon mot rettigheter til olje. Volvos småaksjonærer hadde liten tro på et norsk oljeeventyr, sa nei takk og svenskene gikk glipp av 700 milliarder kroner.
2019: «det virker på alt» sitat: Kristian Berg. Aksjonærer selger seg ut på svært lave kurser.
Historien har en tendens til å gjenta seg.
Akkurat nå er ULTIMO blitt det nye “fluepapiret” i sektoren. Regner med noen selger PCIB og flytter over dit? Veldig vanskelig for menigmann å vurdere hvilket av de, etterhvert, mange "nye Algeta"ene som er mest verdt å satse på.
Håper du har rett her Lenny. Slett ingen umulighet👍
Nå har ikke jeg satt meg inn i de andre biotek selskapene i Norge,Men kan aldri tenke meg at noen er i nærheten av pcib,hva gjelder Potensial
Hva kursen er nå. Bryr jeg meg ikke noe om.
Bare litt surt at den var på topp ved nyttår, noen Mill mere i formue😂