Ble 2k her i dag på 64,3 og 65,5. Alle monner drar
Kan noen kjøpe min 97mod M3 i dag? Trenger mer penger til PCIB…
Jeg gir deg 500 pcib-aksjer for den. Det kommer til å bli det beste bilsalget du noensinne har gjort
En skuffende uke for PCIB og resten av norsk biotek.
VM i venting er tydeligvis godt igang…
Planen var å selge den i fjor sommer, angrer meg som en hund for at jeg ikke gjorde det.
Var da positivt at den brøt ut av formasjonen. Borger for videre oppgang neste uke.
M3 kan du sikkert bli bli kvitt på få dager. Bare gå ned i pris. Ut med den ! Kanskje neste uke blir din lykkeuke
Hvis man tenker aksjer ( eller fond) går det opp og ned. " Eksperter" er ikke alltid eksperter.
https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/2016/KMTE50009215/avspiller
Men Pcib har altså drevet forskning i mange år, og har hatt gjennombrudd og står foran nye igjennombrudd ( i forskning og folkehelse.)
At noe skal gå galt og være uten verdi nå, er vel mindre enn minimalt.
Leveringsteknologien er der, videre samarbeid med AZ eller ikke.
Jeg hadde tenkt mer på hvordan arbeidshverdagen til de to fra nordnet har utartet seg etter denne episoden… Tror ikke det har gått upåaktet hen!
De smarteste hodene velger ofte medisin. …eller odontologi…De blir sjelden rike…, Derimot: Opptakskrav til BI i Oslo er at du betaler skolepenger. Blir de rike: Iblant. Flaks må man ha uansett. Aller best er å være født med unik sangstemme. Rod Steward får 20 millioner for å synge en halvtime… Akkurat DU som leser her , er faktisk ganske smart , fordi du gidder å tenke utenfor boksen. Kanskje akkurat PCIB er din sjanse ?
Lett korrigering: de aller, aller smarteste velger matte og fysikk(man kommer jo inn på medisin ut R2 og fy2😏)
Du har sikkert rett , Mr.Andy. Det gjelder å lese og forstå , lese og forstå. Jeg er imponert av Durable ( tror han beskrev seg selv som oljearbeider eller ingeniør )som i likhet med meg forsto hvordan dette ville gå for et par år siden , og som nå er på Top 40 for å “pensjonere” seg tidlig. Lykken står den smarte bi , som italienerne sier : Livet er for de smarte. Dere som leser her , er slett ikke “vanlige”
Nu vel. Hvis dette går til stjernene, så er jeg nok mer den blinde høna som fant korn.
He-he , 999 av 1000 høner leser jo ikke her. Frykt ikke , dette “går veien”
Flere enn meg som har tatt litt i glasset her nå tydeligvis. Viktig å kose seg. God helg.
Ja , arve , har lest litt av det du har skrevet , du er klok og rolig. ( Før var jeg på HO , nå her Veldig veldig viktig å kose seg. Om man tjener x millioner mange ganger og får kreft , er det PCIB som kan redde oss. Mye , mye større enn milliarder. Skål !
Sånn apropos, så eier oljefondet 2,08% av Astra Zeneca, som er verd kr. 17.101.122.192,-, som igjen tilsvarer 6,9 ganger total MCAP av PCIB. Skal ikke si at jeg er uenig med hvordan mandatet til oljefondet er definert, men det får en jo til å tenke at man kunne ha tenkt annerledes…
Svartedauen gjorde at det ble få å dele rikdommen på. Nå har vi blitt som en blanding av Saudi-Arabia og gamle Sovjetunionen. Staten deler ut. Men PCIB er fortsatt norsk:)
Dortmunder Wartehalle, en klassiker fra klm og Sølve Grotmol