Det er jo ikke kun kreft som er Pcib sitt arbeidsområde; men en leveringsteknologi i /til cellene, som kan benyttes på mange områder/sykdommer.
Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg ikke oversikt over når denne meldingen som vi fikk i dag skulle komme, uten var helt sikker på at vi antingen skulle få First Patient Enrolled eller Q4 rapport som årets først børsmelding. Dette gjør ihvertfall min dag bare deiligere da dette fra min side blir sett på som “icing on the cake”.
Bare å glede seg til neste melding og pønske på hva det kan bli…
Oppdatert 18/1!
Flere nye sites, tre av dem i USA.
Ikke noe nytt ved som jeg kan se ved første øyekast (Fra oppdateringen som kom 15. Januar)
Er det noe nytt/endringer?
Hm. Sammenligningsfunksjonen viser bare siste oppdatering i november, men ser det er record 14/1 jeg ikke får sammenlignet med.
Hmmm
Mulig det er gått fra 6 til 7 i Spania. Usikker.
Edit
Tellefeil
Dumt spørsmål,
På
Står det Progression-free survival (PFS) [ Time Frame: Up to 18 months ]
Betyr det at det kun måles PFS hver 18 måned?
Vil isåfall ha stor innvirkning på statestikken. om “oppløsningen” er 18 måneder.
Definisjon:
Time Frame : * Time point(s) at which the measurement is assessed for the specific metric used. The description of the time point(s) of assessment must be specific to the outcome measure and is generally the specific duration of time over which each participant is assessed (not the overall duration of the study).
Fra,
Man följer patienterna för progression i upp till 18 månader.
Participants will be randomly assigned to one of the treatment groups and will receive study treatment for 6 months, followed by assessments every 3 months, as applicable.
Var 3:e månad följer man upp.
Takk, da er eg med
FPD i USA kan da ikkje være langt unna?
Kan fimavac bidra her?
Det virker jo på alt.
Jeg tar en teskje fimavac hver morgen. Virker på alt. Som saus på reker med et glass rødvin
God morgen folkens.
Ny dag nye muligheter. Spenningen i dag er hvor mange av traderne som ikke kom seg ut i går? Kurven opp var bratt i går tidlig - flatet ut og vendte så ned. Dem som ikke var raske på labben ble hengende med videre og må muligens ta et valg i dag om dem sitter eller vil ut igjen. Jeg skal ikke spå om dagen slutter på 72 eller 68 men gårsdagens oppgang kom på en nyhet som var forventa ( slik jeg har oppfatta den saken) så egentlig var vel oppgangen i overkant? Kan jo komme andre nyheter da som gir oss videre oppgang? Partner Asia hadde passa fint i dag for eks?
Fra Investor:
Investor9416INSIDER+130,6%(+9,01%)
495
Tygg litt på denne folkens.
Dagens patent er ført i pennen av blant annet Pål Johansen som jobber ved Universitetet i Zurich.
Så blar vi tre år tilbake og leser denne meldingen fra PCIB:
PCI Biotech and BioNTech initiates preclinical research collaboration
Oslo, 1 September 2016 – PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company, and BioNTech AG, a fully integrated biotechnology company developing individualized cancer immunotherapies, today announced that they are initiating a preclinical research collaboration involving the University of Zurich.
The partnership is governed by a preclinical research collaboration agreement. In brief, the preclinical research collaboration will evaluate technology compatibility and synergy based on in vivo studies performed by the University of Zurich. The companies will evaluate results achieved from this research collaboration and then explore the potential for a further partnership. PCI Biotech has already a collaboration agreement with the University of Zurich and the research is funded through the existing agreement.
Ganske interessant link mellom dagens patentsøker, Universitet i Zurich, PCIB og BioNTech!
Fra snøffelen
(At det er første gang PCIB børsmelder et innvilget patent). Og det til tross for at PCIB har haugevis av patenter og Anders Høgset er en trollmann med patenter, ref Jonas Einarsson.
Såpass utrolig påstand at jeg selvsagt måtte sjekke alle børsmeldinger på PCIB sin hjemmeside, tilbake 11 år til 2009.
Og du har rett idioten, første gang PCIB børsmelder et innvilget patent.
Så at det signaliserer at dette er en svært viktig milepæl for PCIB kan det ikke være tvil om.
Og det står da vitterlig at patentet er viktig i partnering.
Takk for bra innspill @idioten
Kan ikke skjønne annet enn at innvilgelse av dette fimaVACC-patente har akkurat den betydningen de skisserer i børsmeldingen, og at det er en viktig milepæl for selskapet siden de for første gang børsmelder en patentinnvilgelse.
Videre er det jo interessant det man kanskje kan lese mellom linjene, og det er at de nå snakker om en fremtidig intern fimaVACC pipeline.
" The US patent granted today is important for PCI Biotech’s development strategy, as it supplements our ability to generate an internal future vaccine pipeline, in addition to bringing value for the fima Vacc technology in partnering efforts, said Per Walday, CEO of PCI Biotech."
Sist jeg forhørte meg forstod jeg det slik at selskapet tenkte å velge en indikasjon og vaksine de kunne gjøre internt som skulle fungere som en slags proof of concept og spydspiss for fimaVACC. Og da med en kostnad på kanskje 40-50 millNOK.
Når de nå snakker om pipeline og ikke enkeltindikasjon, selv om ordet “future” sånn tidsmessig er vanskelig å definere, og ikke så forpliktende, så virker det på meg at de ser for seg at det på et eller annet tidspunkt vil komme penger i kassa.
Kan virke som om ambisjonsnivået den siste tiden på egen satsning er skrudd opp et par hakk.
Oensker heller partnere, mange partnere. Minst 20 for fimaVacc og 20 for fimaNac.
Gode marginer med pharma og egen medisin! Jevn og fin kontantstrøm med egne produkter. Ja takk, begge deler.
Ser ut som det var en del som ikke kom seg ut i går men ut i fra det som skrives på forumet her nå ville det nok være lurt å sitte noen dager? Selgerne leser ikke forumet ? Dumt for dem.
Forundrer meg ikke at vi slutter i pluss.