Ingenting straffbart i å vinkle ting positivt før man kommer med noe nedslående nyheter etterpå.
Var ikke så høye forventinger om Algeta avtalen heller,insider solgte på 65 kr.
Styrtrike paa vaare PCIB aksjer, blir vi den dagen flere BP selskaper inngaar avtaler med PCIB eller legger inne bud paa selskapet. Begge deler kan skje naar som helst.
For vi har flere partnere med forgrening/samarbeid inn i flere BP selskaper. Slik at gode forskningresultater kan utloese baade det ene og det andre.
Masse penger på sidelinjen som søker nye innganger, traderrelaterte events som mange børsemeldinger faktisk er skaper volum hvor folk tar nye eller kvitter seg med posisjoner. Ingenting galt i det.
Hvis man kan spre usikkerhet i ett avventende sentiment så er det klart mange benytter muligheten til det også. Det er bare å forvente.
Det er kun snakk om å få aksjer billigst mulig på bekostning av andre, hadde man sett røde lamper ville enhver klok investor kastet aksjene før man annonserer på investeringsforum, andre skaper røde lamper for å innta nye posisjoneringer.
Til slutt: de som i motsatt tilfelle skaper blest for å komme seg ut finnes her inne også:)
Pcib er interessert i å lisensiere ut fordi fremtidige gevinster er enorme. AZ vil ha enerett eller kjøpe. Tviler på AZ gjør samme feil som Volvo. Har stor tro på kjøp eller gigaavtale.
Hvis et selskap holder igjen dårlige nyheter fra markedet er det straffbart. Selskapene skal melde nyheter/hendelser/data like fort til markedet om de er positive eller negative.
Jeg håper da inderlig ikke at PCIB er så forsinka i RELEASE at de skulle ha børsmeldt dette utenom kvartalsrapportering! Det har jeg da heller ikke indikert.
Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke er helt sikker på hva du håper geiran. Å antyde negative ting for å forsøke å skape usikkerhet derimot er du en mester i…
Jeg leter alltid etter ting som er det usikre, for det er de som er farlige.
At det finnes ting som gjør at aksjen går til himmels ser jeg på som helt ufarlig.
Nei ikke farlig, iallefall ikke for oss som har aksjer, tvertimot
Selv om geiran til tider “banner i kirken” så er det svært viktige innspill han kommer med.
Hvis alt var så rosenrødt som mange mener, så hadde vi vært langt over 100 allerede, og stampingen vi hadde i 1 år på 25-28 hadde aldri skjedd.
At AZ “plutselig” trekker seg og det kommer ingen videre samarbeid på plass KAN jo skje, selv om vi ikkje finner det veldig sannsynlig.
Men det hadde ikkje vært første gang at BP “ødelegger” en potensiell samarbeidspartner…
Hvem fikk rett?
Tror ikke vi nødvendigvis “hadde vært langt over 100 allerede” Lothian. Kurs og underliggende tilstand er ikke så samstemte.
cover up !!! du leter etter farlige ting !!! og det er dette du klarer å koke sammen, kan ikke annet enn le har du lest meldingen…?
The US patent granted today is important for PCI Biotech’s development strategy, as it supplements our ability to generate an internal future vaccine pipeline, in addition to bringing value for the fima Vacc technology in partnering efforts, said Per Walday, CEO of PCI Biotech
Klart dette skal børsmeldes da det har stor verdi for PCIB!!!
foreslår at du fremover holder disse konspirasjonsteoriene for deg selv , sherlock
Bare hvis markedet hadde visst.
Med en verdi på 2,5 mrd prises PCIB som om risiko er enorm. Med avtaler forsvinner risiko. PANG.
Ja du fikk rett,men det er pga at jeg glemte at investorer har kolektivt demens, men virusfrykt spiller nok inn også.
Vil gjerne ha litt substans i baissingen. Nå er det bare svadabaissing.
Joda, veldig fine ord i den patentmeldingen og ALLE mottok den med applaus og en kursttigning fra 68 til 75.
Nå sliter vi med å holde oss på 67-tallet…og “bringing value for the fimaVACC technology in partnering efforts” har vi ikkje sett noe som helst til sålangt.
Neste steget på fimaVACC har de jobbet med minst siden proof of concept kom den 3. mai i 2019…ingen partnere eller noe som helst er på plass til nå.
Så markedet venter på aksjon og ikkje bare fine ord…
At dette er så ufattelig mye bedre enn alle de andre patentene til PCIB har jeg vondt for å tro.