Om noen selger pga. at dem har mista troen eller ikke gidder vente så er jo det greit men er det pga. stopp-loss så er det bare trist.
Hold på hatten gutter/jenter det løsner snart.
Det er muligens for sent for PCIB med Corona, men Einarsson sa at før eller senere kommer det en dødelig pandemi. Vaksineteknologi er like viktig som forsvaret og bør bemidles tilsvarende. Da kommer man ikke utenom PCIB.
Media hevder dødeligheten er lav. Tall jeg har sett er 170 døde, 133 har blitt friske. Det er en dødelighet på 56,1% (De som er syke kan fortsatt dø. Derfor er det feil å regne med dem som overlevere)
Kan jo være at det er noen som mistenker at PCIB gjør som de andre farmaene og setter en emi på høy kurs denne gangen.
Jeg mistenker at baissere fryder seg med lavere kurs og mange skrøner:stuck_out_tongue_winking_eye:
Ja, eg tror det er mange som koser seg nå…
Men har de vett til og kjøpe aksjer ???
Jeg kjøper aldri på nedadgående trend. Blir aldri moro det.
Det blir jo enda mer sprøtt å regne dem som døde…
Denne avtalen skal det bli spennende og følge.
https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/01/30/emotra-emotra-flyttar-till-astra-zenecas-bioventurehub-i-molndal.html
Får håpe Pcib stiger 124% også om det kommer noen meld om fohandlingene.
Hvem gjør det ?
170 er døde. 133 har blitt friske. Har noen andre tall ?
I følge Einarson så har PCIB ferdig løsning til å FORSTERKE virkningen av hvilken som helst vaksine ( Fimavacc) ? Eller er jeg helt på jorde ( som jeg pleier når det gjelder det faglige her på forumet)? Om vår “venn” Corona blir farligere enn først antatt så kan det bli bruk for vår “patent”?
Og dette tallet da?
170 (døde) +133 (blitt friske) = 303
170/303= 0,561 = 56,1%
Sannheten vil selvsagt vise seg etterhvert og vi får bare håpe det beste.
Uansett blir vaksinering mer viktig i en global verden, og her kan PCIB bli en vinner.
arve;
Nei, Einarsson sa tvert imot at PCIB pr. idag ikke har noen godkjent løsning som kan benyttes sammen med en vaksine for syke pasienter.
Senior
Takker for svar. Typisk meg å oppfatte visse ting feil. Blir sikkert ikke siste gang.
Dette blir egentlig feil tråd. Men med din særegne måte å regne på vil man i begynnelsen av en epidemi, der ingen har rukket å komme seg igjennom og blitt friskmeldte, kunne ha en dødelighet på 100 prosent. Tull og tøys.
Vi kan ikke snakke om en dødelighet av dette viruset på over 50 prosent i denne fasen. Husk også at enhver myndighet ville drøye i det lengste for å friskmelde en virusrammet for å være på den sikre siden. Dessuten tar du jo ikke med de som er smittet, men ikke har blitt syke.
Jeg sier ikke at endelig tall blir 50%, men jeg tror det er langt alvorligere enn media hevder.
Hvorfor stenger Kina 17 byer hvis det bare er en forkjølelse ?
Hvorfor oppgir de sjelden hvor mange som har blitt friske ?
Så langt er det 56,1% av de som blir syke, men kom gjerne med oppdaterte tall.
Det er bare et spm om tid før det kommer en pandemi. Vaksineteknologi må prioriteres langt sterkere enn i dag. (egen forsvarsgren).
PCIB blir vinneren.
Ja, der er egen tråd for viruset .
Det å bli født som menneske gir en 100% mortalitets risiko.
Pcib er ikke aktuell for behandling av infeksiøse sykdommer.
Coronaviruset er trolig hauset opp, men som sagt i poden i går er dette en god mulighet til å teste «systemet/systemene» ved pandemiutbrudd. Dette blåser over i løpet av noen uker. Husker ebolautbruddet ga massehysteri, det gikk fint selvom vi fikk en pasient eller 2 på Ullevål…
Det er ganske spesielt å se at vi nå er på det kursnivået vi berørte intradag før emisjonen høsten 2018.
einarsson svarer tvetydig rundt dette emnet synes jeg - han sier at fimaVACC er klar til å testes i syke pasienter NÅ og som vi alle vet så tilsier all PCIB forskning og ikke minst fase 1 studiet i 90 friske frivillige at VACC potensielt forsterker effekten av en vaksine betraktelig, oxo for infeksjonsvaksiner ref. Einarsson 55:21
At man i en slik situasjon som man nå befinner seg i med coronaviruset så tror jeg ikke man helt skal avskrive muligheten for at man kan benytte VACC teknologien i en coronavaksine.
Klare ikke helt se grunnen til at man ikke skulle teste VACC teknologien med en vaksine man mener kan ta knekken på viruset.
All forskning tyder på at rett immunrespons er det kraftigste våpnet vi har mot sykdom.