Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

@anon21766851, les hva jeg skriver da. Utrolig slitsomt når man ikke leser hva som står i kommentaren for så å lage ennå en unødvendig kommentar, som igjen lager en enda lenger tråd, som igjen…

Hvis pcib får AA så får man ut produktet ut uten å fullføre hele studiet men studiet skal fullføres “i bakgrunnen”.

Herregud, jeg blir gal! :joy::joy::joy:

9 Likes

Jeg var ute å gikk en tur i det fine været et par timers tid og da jeg kom inn å så over 40 uleste pcib innlegg trodde jeg noe stort hadde skjedd.
Men neida, det vare bare Glein som tok opp Nucana igjen. Er det mulig, fler 100 innlegg fra tidliger og så er det altså mulig å provosere så mye med bruk av en “ikke” konkurent at det blir over 40 innlegg i løpet av et par timer. Jaja, er det rart vi drekk!

9 Likes

Drikker ikke om dagen, men har som sagt stakket opp med rødvin og reker. Rødvinen blir bare bedre av lagring, men rekene derimot skal ikke ligge lenge nå før det blir naboklager. Så her er det to utfall: drikke reker OG rødvin eller drikke rødvin på tom mage. Velkommen til biotek folkens. Men husk vi er de eneste som er med på å finansiere noe som virker på alt! Edit: skal såklart ikke drikke reker. Og i tilfelle noen lurer: skal fortsatt være i aksjen til Dovre faller. Plukker mer på 50-tallet.
Edit 2: for ordens skyld. Dette er ikke “snitte nedover strategien” som jo fremstår som dårlig risikokontroll, men “snitte litt oppover strategien” Så til nye hoder: selv det som virker på alt virker ikke om du har tapt alt. Men om du taper alt så har du tapt alt i et forsøk på å lage noe som virker på alt, bortsett fra å tape alt. Hvis det gjør at det også virker på å tape alt ja da er du passe investert. Dvs du bør har litt å gå på. Men ikke belån rødvinen og i hverfall ikke rekene. Da kan det være du må nøye deg med en Corona - og hva som virker på det vet tydeligvis ingen!

9 Likes

CSI 300 Index sank 9.1% når børsen i china åpnet. Da kommer det vel nye kjøpsmuligheter på PCIB til en billig penge :beers:

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Børsen i Kina sank, men ikke så mye som fryktet, etter at den tross alt hadde vært stengt siden 24.januar.

Flere av de andre asiatiske børene snudde etterhvert til pluss, etter å ha åpnet noe ned.

Forhåpentligvis har de europeiske børsene allerede tatt ut mye av eller hele nedgangen, så jeg tror ikke at man automatisk skal forvente fall pga. Kina.

Tvert imot kan det påvirke positivt med den store stimuli-pakken som kinesiske myndigheter har annonsert at de skal komme med. :crossed_fingers:

14 Likes

US futene er i pluss

6 Likes

Alt var ventet i Kina men husk på at US fut kjør i gang for fullt ved 12 så da får vi den reelle reaksjonen. Men som i vanlig ordning så har man jo ikke peiling på hvordan biotek vill reagere i uansett :joy:

1 Like

Om Kina-børsen i dagens situasjon skal påvirke PCIB-kursen da blir det nesten latterlig men ser første “prognose” på vår børs laveste kjøper 34 og høyeste selger 82 !! PCIB er totalt konjunktur-uavhengig så håper fornuften geleider oss til et akseptabelt nivå.
Ut i fra siste dagers handel så skulle man tro flere holder på å miste troen på suksess? Blir spennende å få referert topp 50 i dag i fra min megler.
Skal til fastlege å sjekke blodtrykket i dag ( fikk han inn på 65-66 ) og det blir sikkert høyt. Får vel en “Ludik Nessa”-dose i dag og så blir det 2 indre og vekk meen.

4 Likes

Ja jeg går og håper på at AZ legger inn bud på Nac,da vil vi få opp kursen dramatiskt og kan realisere og ta gevinst de som vil.Det er det beste som kan skje på kort sikt slik jeg ser det .

4 Likes

Skaff deg innsidermedlemskap på tekinvestor Arve. Så får du lister hver mandag med utregnet i antall og prosent hvem som har kjøpt og solgt.
Det har du råd til, og utviklern som har gjort dette til norges beste forum har fortjent betalingen vi gir i fullt monn.

10 Likes

Fikk du fastlegen eller megleren inn?

Har så lite faglig å bidra med så det går nok fint uten meg. Ser Kineserne har bygget eget sykehus for viruspasienter. 25 000 kvad på 10 dager. Jeg har 42 år i byggebransjen men i Norge ville det vært en prestasjon å fått ferdig fundamentgrøftene!!
At det går an. Ser ellers at kineserne får “kjeft” for å ha holdt utbruddet hemmelig i flere uker og ikke tatt spredningsfaren alvorlig nok. Ikke bra.

1 Like

Begge faktisk men megleren min har vært med lenge.

2 Likes

Du har fått både fastlegene og megleren din inn uten nok kunnskap til å kvalifisere til innsider på TI. Nå tror jeg du er beskjeden her Arve. Var det opp til meg skulle du fått gratis medlemskap og et legende badge

1 Like

ja, 3-4 stk som har fått virus frykt på topp listen, håper de kom ut forgje uke de som ville ut.

Har fremdeles litt andre aksjer så fortsetter kjøpet i dag utover dagen. Burde være rekyl tid snart.

Forøvrig hadde ikke et bud skadet, dritt lei å tape penger men der er ikke et alternativ til et BULL salg på pcib :wink:

4 Likes

Arve, det var en skivebom på meningen i innlegget mitt.
Du trenger ikke ha noe å bidra med for å være innsider ppå tekinvestor. Du bare betaler utvikleren for et produkt du har tilgang til og får noen tjenester ekstra, som f.eks top 50 lister og en chattekanal.
Utviklerne fortjener betaling for å ha laget og vedlikeholde dette produktet!

6 Likes

tar 3k til på 57
det var fort gjort, jaja - dytter inn på long kontoen.

8 Likes

Om det er frykten for viruset som er årsaken til den triste utviklingen så er vi fortsatt bare en god PCIB nyhet fra å sette ny pers på børsen.
Jeg frykter også viruset som mange andre, men skjønner ikke at PCIB og andre som «forsker» på aktuelle problemer skal falle pga viruset.
Hva har et virus å si om vi kan levere noe markedet ikke har i dag…

Men å bli sittende med aksjer i selskaper som er avhengig av vekst i verden er større risiko
De pengene burde blitt flyttet over til selskaper som våres diamant :innocent:

4 Likes

Pcib har like stor sannsynlighet å lykkes i dag som for 14 dager siden.
Kan være smart å kjøpe nå OM en hadde troa tidligere og ikke er en del av PCIB

4 Likes