Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Det stemmer:

4 Likes

I hope they come with good snacks at the Q4 presentation, because i feel any delay (even if slight) at this stage in the study will be punished by the market.

Men kan du vise til at denne rekruterer som du skriver? Jeg kan ikke se det noe sted

1 Like

Hvis du klikker “Show 32 study locations” så ser du følgende:

og jeg har i mine notater fra forrige uke at jeg prøvde å finne info om “Gustave Roussy, Eppendorf, Louisville, Bonn og Baylor”, så den rekrutterte ikke da.

Edit: det er altså de klinikkene som sto som Not yet recruiting, i tillegg til den i Finland som vi er enige om er i gang.

6 Likes

Gode nyheter ( innlegg over det lille jeg forstår) samt at verdens børser raser opp opp , så får vi se om vi blir med toget eller “lever” i vår egen verden ?

2 Likes

Hvor mange sites er «up and running»?

1 Like

Det lille eg kan bidra med i dag er, har noen på topp50 solgt aksjer i dumpa som var ?

Nei er svaret , er noen overrasket :wink:

13 Likes

Ser ikke ut som vi skal ta igjen noe spes av nedgangen men vi er da i pluss så skal ikke klage.

2 Likes

Litt skuffende må jeg si at det er når hele norsk biotek sektor går starkt men at PCIB nesten ligger stille… Håper på at det kommer litt nyheter snart sånn at kursen flyr avgårde :rocket:

1 Like

Her bør man stålsette seg på 5 mnd. før den store nyheten kommer.

3 Likes

5 månader er tiden for AZ, men det finnes flere andre triggere som kan komme langt før dette. First Patient Dosed, Asia, fimaVacc for eksempel.

2 Likes

5 timer, 5 dager, 5 uker eller i verste fall i underkant av 5 måneder ja når det gjelder AZ. Jeg tror det er i boks i løpet av Q1 :slightly_smiling_face:

2 Likes

Exactly, ingen kan med sikkerhet si om eller når avtaler vil kunne meldes!

Det kan komme som julekvelden på kjerringa…helt ut av det blå og plutselig!

Jeg kan forstå at noen velger å kjøpe etter en eventuell AstraZeneca avtale om de har en risiko profil som er mer forsiktig. Om noen kjøper på 150kr kurs da og ligger langsiktig som en Algeta profil har en uansett 300% oppgangsmulighet til langt lavere risiko. Selv om en kan miste 100kr oppgang kan det bli god butikk.

3 Likes

Du tar feil.

Siten har vært aktivert siden 5. november

2 Likes

Hvor lenge oensker AZ og vaere uten avtale med PCIB? Neppe frem til sommerferien. Tipper en ny avtale er like rundt hjoernet.

Hvis ikke Biontech med samarbeidspartnere kommer de i forkjoepet?

3 Likes

OK! Men er vi enige om at forrige uke var det seks sites som sto som Not yet recruiting, og nå er det fem, hvorav vi vet at én faktisk rekrutterer?

2 Likes

Å kjøper ETTER en ev avtale med AZ tror jeg kan bli en kostbar affære så det synes jeg er et dårlig råd å gi.
Ellers så er det tydelig at “markedet” av dem som er litt bak topp 50 ikke har den store tillit til selskapet for da ville dem kjøpt aksjen opp i stedet for å trade. Ut i fra det som skrives på forumet og “roa” blant topp 50 tyder på at vi kjører stø kurs mot ( forhåpentlig) sukksess .For hver dag som går ØKER sjansen for avtale med AZ da dem ikke ville brukt uker med å takke for seg. Dem kjenner PCIB helt inn til margen og liker det dem har fåt bli med på. Hold ut . Dette går veien.

5 Likes

Einarsson tror det kommer en kommersiell avtale i løpet av disse 6 mnd. Jeg er enig :sunglasses:

2 Likes

Tenkte å Sparke litt liv i boka, men noen sneik foran :wink:

3 Likes

Fikk frigjort litt kapital og økte med 9 k :wink:

4 Likes