Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Nei, det er vi ikke enige om, -for det er feil.

På clinicaltrails kan du står det når dokumentet sist ble oppdatert, og det er 18. januar.

Du kan forøvrig også sjekke historikken på dokumentet og sjekke når endringer er blitt gjort.

4 Likes

Jeg antar at mange småinvestorer knapt aner hva PCIB driver med. De trader på TA og magefølelser.
Topp50 sitter. Jegser det som langt mer risikabelt å sitte ute enn inne fremover.
Det kommer avtaler i enten chem, vacc, nac eller alle 3. AZ leker ikke business.

4 Likes

Tror du har rett som vanlig bamse. Skulle smakt med et jafs fra dem som for eks er på topp 10 ? Det ville nok fått pos fokus fra flere enn oss på forumet vil jeg tro.

2 Likes

Håper vi får noen godbiter før q, og ikke alt da :wink:

2 Likes

Noen som ble redd for virus igjen i dag? Villig selger i alle fall.

Utålmodigheten råder.
Uten gode nyheter fra Per de neste 5-6 månedene, må vi nok forvente aksjekurser tildels langt ned på 50 tallet etterhvert.

Skjønner at du skal ha flere aksjer men jeg hadde ikke tatt sjansen på å vente ( om du har pengene klar).

1 Like

Helt feil Arve.
Har solgt meg litt ned og økt i PHO.
Forøvrig har jeg så det holder.
Det får være opp til deg , hva du gjør.
:wink::wink::wink::wink:

1 Like

Uten nyheter før sommern kan vi bare drømme om aksjekurs på 50-tallet. Da snakker vi 30-tallet og enda verre. All oppgang fra vi lå på 26 er basert på antagelsen om en avtale dette halvår.

Strengt tatt burde vel jeg også redusert da vi var på topp ( megler mente jeg burde selge 20-30k på 80 )i stedet økte jeg og det ble jo feil ser vi i dag. Tror jeg får betalt innen relativt kort tid men kan jo aldri være sikker i dette gamet. Bommer jeg på PCIB blir det min største bom gjennom tidene men tror jo på det motsatte så dette blir en spennende vinter-vår for meg og alle andre her på forumet.

3 Likes

Meldingen om AZ kom 26.Nov.

Oppgangen startet ca 3 uker før det og kursen lå på 34,60NOK dagen før denne meldingen.

Så fra 26 NOK gikk aksjen opp ca 30-35% før AZ meldingen. Greit å forholde seg til fakta…

6 Likes

Det er alltid greit å holde seg til fakta. :upside_down_face:
Og det kan også være greit å holde seg til meldinger om et eventuelt samarbeid/kjøp av/med A.Z.
Dette kan bli større enn vi aner. Dette er ikke en medisin som skal selges, men en leveringsteknologi.

3 Likes

Leveringsteknologien til Pcib har verdi ( for pasienter) uansett.
Det er ikke øl & damer vi (eventuelt) har brukt penger på.

1 Like

Var det ikke innlegget til e-mannen som aapnet ballet?

2 Likes

arve;
Denne bommer du ikke på såfremt du løfter blikket og ikke blir kortsiktig og utålmodig. Selv har jeg blikket 3-5 år frem i tid, men alle bør som et absolutt minimum se 6 måneder frem.

3 Likes

Heldigvis blir den fremtidige nytten av PCIB-teknologien like mye verdt uavhengig av gjeldende aksjekurs. Hver og en av oss blir bare sittende fast lengre dersom målet er å selge seg ut på skyhøy kurs. Alt annet enn en katastrofe på lang sikt, kjedelig som å se på maling tørke på kort sikt.

2 Likes

Har vært med siden tidlig 16 så at jeg kommer i kategori kortsiktig blir nok skivebom.

Har ikke beskylt deg for å være kortsiktig.

2 nye på LinkedIn siden sist. Begge stillingene på kliniske forsøk.

November
Februar

9 Likes

Nei da du bare anbefalte at jeg ikke skulle bli kortsiktig. Helt ok. Sitter til jeg blir rik eller ruinert ( litt spøk men ting kan jo smelle begge veier )

2 Likes