Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Regner med at noen av dere er interessert i Finansavisens intervju med Jónas Einarsson. Det er tilgjengelig for alle her:
https://finansavisen.no/lordag/profil/2020/02/07/7495286/jonas-einarsson-har-gjort-1-million-kroner-til-1-milliard.-men-han-vil-ikke-ha-honorar.

15 Likes

Nye ca 1300 klikk i fra i går ink de her på forumet .Spennende og se om volumet på kjøp går opp i dag.Mulig vi må vente til USA åpner da.

https://stockaholics.net/

10 Likes

Ser ut som om det blir selgerne ( “smådjevlene”) som skal bestemme kursen i dag også. Trodde aksjen var billig jeg nå men markedet mener noe annet.

2 Likes

Begynner straks kjøp :smiley::+1:

4 Likes

Har noen en nyere liste over selskapets aksjonærer, tenker da på en fra 1 til siste ?

Vet det er publisert tidligere.

1 Like

De gangene jeg har fått tak i slike lister har det vært fra CFO.

1 Like

image

1 Like

Selvsagt er det, både kjøper og selgere, som bestemmer kursutviklingen. Å skylde på selgerne er patetisk.
Dersom kjøperne synes kursen er for lav, er et bare å skuffe på, uten å skylde på andre!

Snart fri for corona-virus angst?

3 Likes

Her er det bare å smøre seg med tolmodighet…

3 Likes

De har gode stoler her i Dormunder Wartehalle Don S, så dette går bra. Kan tåle noen timer/dager/uker her. For å sitere Sølve Grotmol-parodien, “spenninga er til å ta og føle på, her skjer det absolutt ingen ting” :slightly_smiling_face:

8 Likes

Er mange måter å vinkle ting på men om selgerne bestemte seg for at dem skulle ha min 60.00 så måtte kjøperne finne seg i at det var det man måtte betale. Når noen legger seg på lav fiske-kurs og selgerne går i garnet så er det faktisk dem som bestemmer kursen.

2 Likes

Tror ikke det er så mye mer å hente på nedsiden. Har startet kjøp :chart_with_upwards_trend:

Edit. Litt over 5k nå
Legg spesielt merke til den ene aksjen på 57.9 :smiley:

14 Likes

her også :ok_hand:

4 Likes

Håper dere har rett gutter. Lykke til.

2 Likes

Trenger ikke engang lykke med kjøp på disse nivåer.
Hvis ALT skulle gå til helvete (noe jeg har liten tro på) innen Vacc og NAc, forsvarer Chem alene lett en brukbar multippel av dagens kurs.

7 Likes

Naturlig rekyl opp igjen?
Posisjonering til kvartalspresentasjon om få dager?
AstraZeneca benytter tiden godt?
First patient dosed USA?
Asia partner RELEASE?
Resultater/oppdatering fra RELEASE
Fimavacc oppdatering?
FimaNac oppdatering?
Fimachem oppdatering?

Opplever PCI Biotech økt interesse fra andre enn også big pharma AstraZeneca?

Er det nå det virkelig drar seg til IGJEN???

En ting er sikkert: oppdatering og noe informasjon vil det måtte bli meddelt på kvartalspresentasjon om noen dager!

Quarterly Report – Q4: 26.02.2020 (Presentation at Oslo Cancer Cluster Innovation Park)

Er det flere positive oppdateringer da er kursen plutselig langt over all time high igjen?

12 Likes

ja, eg er dritt lei markedet.

Men Chem er grunn nok til og sitte uti 2021/22, så får en vurdere der etter om en orker vente mer, eller en har nok.

4 Likes

Ha ha
Ja markedet kan være noe herk.
Men send gjerne en tanke til dem som sitter i drilling, tørrbulk og annen dritt :smiley:
https://www.nordnet.no/market/stocks/16682289-northern-drilling

Vi opplever i hvertfall god vekst kursmessig.

Dessuten er det «nobelt» å ha aksjer i selskaper som utvikler kreftmedisin. Glem ikke det :prince:t2:

8 Likes

Mange som er “dritt-lei” markedet og det er jo forståelig når det svinger feil vei. Mange bransjer som er like tøft ramma som oss. Se på alt innen olje for eks. Ulempen der er at det skal mye mer til før markedet snur. Vi kan “fly” 50-100% på en liten melding i fra rette selskapet så der er vi i egen klasse. Det er vel ingen andre bransjer der kursen svinger slik den gjør i bio. Var litt morsomt å se Ultimovacs på fredag den svinga i fra 70 til 39 og opp til 60 på få minutter. ( jeg gikk ut på 66 noen dager før melding)

3 Likes