Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

100 milliarder blir vel 3000 pr. aksje ? Bare solo er solo

2.700kr… But whos counting :man_shrugging:

2 Likes

jaja, bare for å være sikker så har eg kjøpt slik eg har nok avkastning på 270 , så håper eg det kommer innen 2021 :wink: så kan resten bare være :thinking:

1 Like

To forskjellige tall her? https://www.dn.no/marked/kongsberg-gruppen/geir-haoy/erik-must-far-over-541-millioner-i-utbytte-fra-kongsberggruppen/2-1-754428

Tror ikke solo drikker bare solo??

1 Like

Å kjenne sin begrensning er en dyd. :slightly_smiling_face:

Kristian Berg : «Det fungerer på alt» :blush:
Det fungerer på hunder.
Det fungerer på mennesker i H&N og GGK.
Det fungerer på mennesker i vaksiner.
Celler er celler,enten de sitter i dyr eller mennesker. Dette er en leveringsmetode, ikke en medisin.

1000kr var 40x sist høst. Nå er det «bare» 16X

10 Likes

Å snakke om verdier på 100 mrd før en eneste kommersiell avtale er signert blir litt forutinntatt etter min mening. Potensialet kan kanskje være i nærheten om alt går som det skal, men først må altså avtaler signeres som tydeliggjør hva teknologien er verdt. Om AZ feks satser like mye på Pcib sin teknologi som de gjorde med Moderna så kan vi begynne å snakke om slike verdier.

Om verdien blir 50 eller 100 mrd spiller ingen som helst rolle fra der vi står i dag. Begge tallene gir en uovertruffen grunn til å eie aksjer.
Så får vi heller ta en gjennomgang til NÅR vi kommer til 50mrd.

3 Likes

Får si som reklamen: Jeg klarte ikke bare ta en så det ble 10k på 61,19. Så my prat om milliarder her nå så måtte bare fylle på.

10 Likes

Og 16X er bare fire doblinger :relaxed:

3 Likes

Du trenger absolutt ikke overtale meg om PCIB og dets potensiale @bamse :slight_smile:

Selv om Kristian Berg vet dette, så er det ikke sikkert alle rundt er like sikre. Dessuten spiller det mange andre faktorer inn på veien mot 100 mrd… Forskningen hittil er ikke fasiten. Jeg tviler absolutt ikke på et kursmål på 1000kr i fremtiden da jeg er all-in med mine sparepenger i PCIB siden høst med en god selvtillit.

Det jeg ønsker å påpeke er at ingen BP vil nøle en gang med å punge ut kostnader for å sikre seg PCIB sin teknologi dersom resultatene fra forskningen hittil er realistiske for deres medisiner. Det å si at PCIB uproblematisk vil ligge på en kurs på 2700kr synes jeg er litt vel optimistisk per dags dato…

2 Likes

Du har ikkje vurdert å skifte navn fra bamse til okse? Dette er jo bull😅

2 Likes

Hvis man ser bort fra penge-verdien i aksjene, og (“kun”) ser på verdien av Pcib sin teknologi , og hva eventuelt A.Z./videre forskning kan gjøre med medisin-levering og kreft…m.m.
Da er verdien/tryggheten for oss alle ( aksjeeiere eller ikke) , i forhold til å holde seg friske & få et langt liv, økt så mye at man kan bli svimmel av glede.
Dette er spennende, og virkelig spennende, uansett.

( Og hvis Cereno lykkes med hjerte/kar… kan vi oppleve en helse-messig trygghet som aldri før.)

5 Likes

Nytt avsnitt Radium, inget om PCIB förutom att de berättade att PCIB kommer vara med efter kvartalsrapporten om 2 veckor!

6 Likes

Whaaaat … you suggest we skip clinical studies altogether ??? And I thought PW had a strategy for the quickest way to market :joy:

bilde

2 Likes

Radforsk podcast i dag (Einarsson) :
“Vaccibody er det eneste biotek-selskapet i Norge som er riktig priset” (PCIB er altfor billig).
(Ca 20 minutter ut i sendingen)

18 Likes

Vi er kommet så langt nå medisinsk at du må bli overkjørt av toget for å forlate kloden!!

1 Like

Pål Falck skal visst besøke RADIUM om ikke så lenge, mon tro hva han skal snakke om?

4 Likes

skal ikke mange kronene opp før det hjelper på humøret , lurer på hva flere tiere gjør :rofl:

9 Likes