Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Pcib er lødd med cash :+1:
Etter det eg har skjønt,er det en ære å få presentere resultatene på torsdag.
I og med at pcib har fått denne muligheten,rekner jeg med de har noen godbiter,utenom det vi vet.
Hva er ellers poenget med å vente så jæ$#@ lenge med dette…
Så forventninger til torsdag, JA.

2 Likes

Ser INGEN grunn til å være finansiert nå lenger enn interim nå. Ved fortsettelse av resultater i leadprodukt RELEASE og ved mulig avbrutt fra komité interim vil kursen være ekstremt mye høyere og DA hentes i så fall partner midler/avtale inn. Genialt.

Savepig, du er ikke i statene. Her på OSE prises leveringsteknologi til 2,5 milliarder. I statene på de du ser på er markedsverdi 10 ganger høyere?? Hvilke sammenligner du med?

3 Likes

Der har du et godt poeng, det fundamentale er selvsagt det som betyr noe. :ok_hand: Det blir spennende å se hva som skjer fremover! :pray::star_struck:

2 Likes

Desse spekulasjonene om emisjon var det ‘SomSa’ kvalitet på :+1:

Med dagens burnrate har vi cash i 20 kvartaler.
Hvis man er i den tro at ingenting har skjedd før den tid bør man rett og slett la være å investere i Pcib.

23 Likes

Ten points👍

7 Likes

Suveren sammenfatning Mr Oncoinvest, men jeg er ikke sikker på om det går inn hos de som har funnet emisjonshalmstrået på gulvet…

4 Likes

Hvorfor i det hele tatt ta emisjonsnavnet på tunga…
Slik ser nå jeg på det:
51% mulighet for salg av hele Pcib. 45% mulighet for partneravtale i FimaNac (Vac ligger der den å)
3,9% mulighet for salg av kun Nac delen.
0,1% mulighet for emisjon i første omgang…

13 Likes

Jeg tror du blander med at PW sa det var uaktuelt å teste med en profylaktisk - altså forebyggende vaksine, fordi dette krever vanvittig store og lange studier. Det fullt mulig at PCIB kjører en liten proof of concept i syke med en terapeutisk vaksine alene. PW har indikert at dette kan koste 50-70 millioner.

Forøvrig komisk hvordan hele forumet jazzer seg opp med en gang noen nevner E-ordet :sweat_smile:

Edit: Det er jo ingen tvil om at PCIB kunne gjort mye spennede med noen hundre millioner til. Men jeg tror også at styret og ledelsen vil vente og se hva AZ vil.

15 Likes

Focuss angriper pcib på tråden “Er amerikanske investorer på vei inn i Photocure” hvis noen av dere som er flinke til å skrive mener det er viktig å svare så kjør på.
Scoopfinder og et par andre er på, men kan ikke skade med flere saklige argumenter.

Du kan si HO ikke er viktig, men mange som leser det. Jeg er for fersk til å gå up på en diskusjon ennå :slight_smile:

4 Likes

Jeg tenker de ser ann en avtale med upfront payment fra AZ før de vurderer noen emisjon.

Det er jo bare veldig positivt for selskapet om mer penger kommer inn slik at flere studier kan finansieres.

Men håper og tror pengene kommer via partner eller avtaler innen Nac eller Vacc.

En ting er sikkert, vi har en veldig spennende tid forran oss som Pcib investorer!

5 Likes

Takk, det spørs om ikke du har rett i det du sier her. :laughing:

Forøvrig synes jeg det er helt OK å diskutere emisjonsmulighetene, og det bør vi alle kunne klare å gjøre på en sivilisert måte, enten vi mener det ene eller det andre.

Og det er nå én ting å kjøre en kjapp 10% rettet emisjon mot én storinvestor. Det kunne jeg jo fort synes var en god idé. Men en slik som høsten18 mener jeg ikke er sannsynlig nå.

Takk for tilbakemelding!

2 Likes

Nå må mange ta seg en pust i bakken. Dere vet det finnes forskjellige typer emisjoner? En retta emisjon for å kjøre i gang et forsøk med fimavacc ville vært fantastisk positivt, og vil bidra til raskere realisering av verdiene. Pengene de har nå er for fimachem og vanlig drift, så det kan ikke røres. At så mange går rett i forsvarsmodus er helt merkelig.

12 Likes

Mange muligheter men jeg synes AstraZeneca bør komme inn hvis de i det hele tatt skal inn i PCIB på eiersiden til laaangt høyere kurs enn dagens!

2 Likes

Moderatorhatten på et øyeblikk her:

Jeg synes vi har den beste diskusjonen på denne tråden på lenge, og kun et innlegg med personangrep har vært nødt til å fjernes. Pust med magen og hold praten om selskapet.

8 Likes

Men inntil de gjør det, så vil en liten fundraiser kunne kickstarte fimavacc. Det ville jo vært helt fantastisk.

Håper dere er klar over at vi fortsatt sitter i biotek? Ting tar tid, lenger tid enn man tror, så her kan det være fornuftig å ha to baller i lufta. Minimum.

2 Likes

Oppsiktsvekkende at du fjerner Investor sitt innlegg etter min mening Savepig. Han er en av stjerneskribentene og er alltid saklig og det var du selv som dro igang dette.

17 Likes

Ja, de store aksjonærene som stiller på kvartalspresentasjoner er kategoriske, ingen emisjon med deres stemmer og totalt unødvendig. 20 kvartaler cash.

Er fimavacc, fimachem og fimanac ikke mangel på baller. Fimavacc har hentet 40
millioner mener jeg til nevnte kickstart🥳

Det KAN være interessant å invitere AstraZeneca på eiersiden ved rettet emisjon. Da går sikkert kursen i etterkant som en rakett. MEN jeg synes ikke NOEN skal komme inn til 10% eierskap til dagens kurs!

4 Likes

det stemmer @polygon
og 1 ja bare 1 VACC lisens avtale ville sannsynligvis dekket dette beløpet med sin upfront payment for ikke å snakke om en evnt. NAc avtale med AZ

en Asia partner for Chem kan oxo inneholde en upfront payment

Så at de på dette tidspunktet skulle kjørt en emisjon ser jeg oxo på som meget lite sannsynlig

innen 6mnd kan vi faktisk ha alle overnevnte avtaler ferdigforhandlet og signert.

5 Likes

2 posts were merged into an existing topic: Vårt nye moderator-team :slight_smile:

Helt enig med deg der. Og historien har vist oss mange ganger at en ALDRI bør utelukke emisjoner i biotek, spesielt ikkje etter en kraftig stigning (de beste eksemplene er NANO på 114 og Biotec på 20).

Meget spennende tider om dagen…

1 Like