Tror den siste setningen fra Investor var skrevet med et glimt i øyet, og du har vel selv signalisert at du har solgt? Balansegangen mellom å diskutere og moderere kan sikkert være vanskelig, men her mener jeg dette burde fått stått.
Korrekt!
Skal det være emisjon, skal vi ha fortrinssrettemisjon. Ingen 100 000 Euro rettet emisjon her i gården! Det er jo dette som har vært varemerket til PCIB, full likebehandling av aksjonærer.
Når det er sagt- det blir selvsagt ingen emisjon på det nåværende tidspunkt. Du kan mene hva du vil @savepig, men her skinner det klart igjennom at du har lettet deg og har en agenda.
Alle ser hva som skjer i PCI Biotech eller??
Og så dras et merkelig emisjonsnavn opp
som ingen kan forklare hva skal brukes til nå!
Samtidig 20 kvartaler cash og BP som leter utvidet anvendelsesområder ved bruk av PCI Biotech teknologi og fullfinansiert interim ggk fimachem!!!
Rettet inn emisjon mot AstraZeneca til dagens kurs er tilnærmet usannsynlig med dagens styret mener jeg.
Sier som Ronny : du er jo ikke dum
Ser denne som noe essentiellt men som jeg dessverre ikke har ordalaget for…
Håper på at noen her med mere kunskap kan gå inn i diskusjonen på vegner av PCIB!
Det finns inget tidschema för Torsdag ?
I ditt tilsvar til Abradinho skriver du at vedkommende må inneha en “bisarr kognitiv svikt”. Men du sensurerer Investor sitt “her er du totalt ute og sykler”.
Det fremstår lite tillitvekkende.
Edit: Når en moderator er så involvert i en diskusjon som her bør regelen være at vedkommende ikke kan moderere, men heller bør be andre moderatorer om å vurdere behovet.
Er det flere enn meg som lurer paa hvem den andre kandidaten Kristian Berg vurderer aa gaa til sengs med?
-
ESMO Immuno-Oncology Congress 2019 , Geneva, December 11-14, 2019. Company presentation (poster),
December 12 from noon local time . FimaVACC dybdeanalyse -
DNB’s 10th annual Nordic Healthcare Conference , Oslo,
December 12 , 2019. Company presentation (timing to be confirmed).
LIVE Radforsk Radium
NB!
n 2018 there were close to 90 different cancer indications targeted in clinical trials by peptide based therapeutic cancer vaccines across Europe and US. Most players clinically active in the peptide based vaccine area are small and the big pharma players are underrepresented.
Jeg tenkte umiddelbart på Mor og Datter.!
Meetoo
stemmer og dattera har fått seg kjærest og skal kanskje gifte seg te våren
og med giftemålet åpnes nye dører for familien som ønsker seg flere barn
Jeg tenker ikke at innlegget av denne focuss, som ikke vet hvordan man staver AstraZeneca, risikerer å endre markedets oppfatning av den siste meldingen. Det eneste poenget hans er jo at forsøkene fortsatt er prekliniske, noe som er helt naturlig når det er snakk om en leveringsteknolgi av terapeutiske mRNA vaksiner som AZ og/eller Moderna har i sin prekliniske og evt. kliniske pipeline.
Mora har kapitalen, men ikke menneskene. For Datteren er det omvendt. Haaper upfront endret dette. Det ville värt stas aa komme i brudeseng med KB!
Mulig, men merk at denne Focuss er PHO guruen over alle PHO guruer på HO😀 og mange som følger hans råd. Mulig han ikke sier noe som er direkte feil, men viktig i en slik tråd at det positive om PCIB også kommer frem.
Jeg er investert i begge selskaper men vektet meg mer opp i PCIB nylig.
PCIB har en historie med fortrinnsrettsemisjoner og står knallhardt på likebehandling av aksjonærer. Vi skal være stolte av å ha et styre som holder dette prinsippet så høyt.
Jeg føler meg sikker på at styret også ved neste korsvei vil følge dette prinsippet. Jeg kan kun se for meg ett mulig unntak, det måtte være hvis et stort selskap, feks AZ ønsker å gå inn med egenkapital i selskapet. Selskapet vil da kunne gjør feks en rettet emisjon på 5% mot dette selskapet, men da til en betydelig premium til siste omsatt kurs. Hvis de gjorde det idag, kunne man feks se for seg at selskapet plasserte en rettet emisjon mot AstraZeneca på 1,8 milioner aksjer på 100 kr. Ville gi 180 millioner i kassa, mer enn nok til å statet et eget fimaVacc studie. Jeg tror de fleste aksjonrer ville støtte et slitk forslag, som ville gi minimal utvanning og naturlig nok en enorm boost i aksjekursen ettersom man fikk big pharma inn på eiersiden.
Bare å gi blaffen, ikke noe å bry seg om den ungen der på H O.
Nei du har rett, tar absolutt selvkritikk for den formuleringen! Beklager. Og fjerner den.
Non taken. Interessant diskusjon, man lærer stadig noe nytt her.
Tror nok dette er det eneste “emisjonsscenariet” pr i dag Investor, men jeg tror vi heller ser en avtale med solid upfront, evt oppkjøp. Jonas sine spekulasjoner kan være bedre fundert i fakta enn han kunne si høyt.
Det var vell strengt tatt jeg som luftet emisjonsteorien litt lenger oppi tråden så savepig får ufortjent mye pepper her.
Bakgrunnen for spørsmålet mitt var at jeg ikke helt ser sammenhengen på hvorfor navnet frigis akkurat nå. Jeg sa overhodet ikke at dette er den mest sannsynlige teorien, men tidspunktet navnet ble frigitt på gjør jo at man sitter igjen med noen spørsmål. Et av de er jo om styret ville kunne bruke den fine kursstigningen til å fylle kassen med frisk kapital.
Intensjonen min var ikke å skape dårlig stemning - men ser jo at jeg har rekt å bli sammenlignet med Somsa på rimelig kort tid så dette har slått feil ut hos noen