Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Det er vel forskjell på et pre-klinisk forsøk og kliniske forsøk?

3 Likes

Det er ikke tvil om at det er forskjell. Men
Se Polygon sine innlegg i mRNA PCIB tråden. Polygon la også ut begge de prekliniske forsøkene med AZD8601 ligger som åpne artikler (la dem ut i fundamentaltråden rundt juletider).

2 Likes

Det er to fase II med AZD8601 som har pågått en stund (før interessen blomstret). Og ingen av dem inkluderer naturligvis TPCS2a. Det er det prekliniske forsøket for det ene av dem (diabetiske fotsår), som jeg tror har blitt repetert med PCI. Og tanken er i så fall etterhvert et framtidig fase III med PCI.

11 Likes

Takk igjen @polygon.

Nå og langt viktigere for PCIB. Snart kvartalspresentasjon PCIB!

2 Likes

Sitter å lytter til siste podcast om Ultimovacs. ANBEFALES.

3 Likes

Tok meg en aldri så liten post i PCIB i dag. Mye spennende på gang og teknisk sett så ser det ut som den nå har bunnet ut og er klar for ny opptur. Såvidt jeg skljønner av det jeg leser så kan det komme meget hyggelige meldinger når tid som helst og kvartalpresentasjonen kan også bli en hyggelig seanse.

9 Likes

Liker at RELEASE ligger øverst her (jeg tipset selskapet om at de burde markedsføre seg her for en drøy uke siden og de har tatt det til følge).

35 Likes

Bra @Investor! Når det gjelder kommunikasjonen til PCI Biotech over tid mener jeg den er forsiktig og konservativ. Og det liker jeg svært godt.

Slik jeg ser det markedsfører de seg først når de er sikre på at de har «noe å fare med». Lovende at de nå er på «hugget» og markedsfører seg.

AstraZeneca kursen løfter seg for øvrig 9kr. God presentasjon👍

3 Likes

Velkommen om bord på hurtigtoget :wink:

Har kjøpt litt selv i dag på 60.

5 Likes

Einarson sier i podcasten om Ultimovacs at samtlige norske bioteck-selskap er feilpriset og kunne vært 5 x så høyt som i dag.

18 Likes

Veldig bra tiltak. Jeg liker spesielt denne informasjonen:

“Even if you will not receive the experimental treatment you will receive what is considered standard of care for your disease”.

Håper virkelig sitene i RELEASE informerer grundig om dette. Hva har pasientene å tape ved å velge RELEASE? Eneste er vel å måtte holde seg borte fra sol noen dager. Noen som vet hvor lenge?

9 Likes

mye rare handler i pcib i dag Jeg lastet opp litt mer! Tror den skal vake rundt 60 til vi får meldinger

1 Like

2 uker etter husk (Kristian Berg, Radium podcast, desember 2019).

1 Like

“Even if you will not receive the experimental treatment you will receive… "

Det var rart; det var jo ikke Even, men “investor” som tipset Pcib om dette!

3 Likes

I can see PCI is already lined up as a sponsor for this (scroll all the way down):

https://cholangiocarcinoma.org/misc2/2020-annual-conference/


13 Likes

Intersting to see that AZ is also a sponsor here in 2020… they were not sponsors last year … no conspiracy theories here but I cant help it :grin:

this is the 2019 sponsor list, AZ not there contrary to 2020:

23 Likes

Vil mamma dra oss med oppover på mandag?

1 Like

Konspirasjonsteorier kunne fort knyttet dette at AZ er sponsor til hvorfor det ikke har blitt børsmeldt Asia-partner ennå:

PCI og AZ forhandler om oppkjøp av hele butikken… :dollar::laughing:

Men det er jo fortsatt bare en vill teori… :crazy_face:

4 Likes

Or marketing for their own study. Phase III with 474 patients

7 Likes

Ingen teorier er vel for ville… Økonomisk vil de jo være et kupp å kjøpe hele PCIB med sine tre armer for noen dagsinntekter for AstraZeneca , f.ex. 35 milliarder ( 1000 kr aksjen cirka )…da kan de få tilslag fra styret i PCIB og aksjonærene…Jeg ville gått for å kjøpe HELE PCIB hvis jeg satt i styret for AstraZeneca. Tenker det er mange av toppsjefene i AZ som har nøyaktig samme tanken…vi spinner bare tanker om fimaNacc oftest her, og venter på små avtaler i løpet av 4 -5 måneder.

3 Likes