Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Pcib må vel ikke selge inn produkt/løsning på samme måte som Pho , i&med det er en leveringsteknologi som forsterker andre medisiner. (?)
Men at det skal være vanskelig å selge inn et bedre, og rimeligere totalt - sett i forhold til alternativer, produkt som Pho får meg til å stusse på hele systemet innen medisin.

3 Likes

Nedtelling til Q4

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200226_1

6 Likes

Fra Solvolls link:

Thus, in on-going animal experiments very promising results have
been achieved using PCI for mRNA delivery to skin and to tumours (Høgset et al., manuscript in
preparation), opening very interesting possibilities for the use of PCI in the development of
therapies based on mRNA.

17 Likes

Hvor på siden sto dette?

Fra fundamental tråden PCIB:
Artikkelen om PCI teknologien! For en oppsummering på vit artikkel. Sjelden eller aldri sett!

3ooo145

533

3d

" the preliminary results are beyond impressive. "

“Beam me up, Scotty” Nå tar det av…

2 Likes

Hva kan vi forvente på Q4 tror du? :slight_smile: Hva kan flytte kursen? Vurderer å fylle på mere, men er usikker på om jeg skal gjøre det nå eller etter Q4.

In Vivo: Helt på slutten av pkt 7. s. 22.

2 Likes

Ser vi på ulike linker?

Jeg ser på denne

https://www.astrazeneca.com/what-science-can-do/stories/developing-the-next-generation-of-drug-delivery-technologies.html

1 Like

Denne
Som solvoll postet på fundamental-tråden

3 Likes

Jepp. S 23 der.

1 Like

Forbasket at ikke noe skal materialisere seg til en sikkelig bull melding, kjekt i ventetiden til q.

3 Likes

Trodde volum i PCIB skulle bli stort, nu omsatt 120 000 aksjer. Volum mora vant. Omsatt 1 390 000 aksjer PHO!

I kr er det 8 mill mot 168 mill. En viss forskjell på interessen. Selv solgte jeg Pho på 87 for sikkerhets skyld.

1 Like

Det tradere (langt ? ) under TOPP 50 som romsterer i PCIB i dag. Ikke noe å bry seg om. Heller en fordel ! I PHO romsterer alle mann. Dette med lav omsetning lover godt for PCIB. Du kan tenke deg til hva som skjer når nyheter kommer , og TOP 50 …kanskje også TOP 100… er veldig lite interessert i å selge…fordi de vet at det kommer mer…“nå starter det” tenker de

7 Likes

Vi går liksom med en tikkende bombe i baklomma. Hva kommer først nå? Q4 - så enkelt? Avtale en eller flere? Bud i fra AZ - mulig budrunde? Huff å huff. Bra blodtrykk-medisinen virker.

5 Likes

Ja, du kan så si. Det interessante med PCIB er at når det først smeller i PCIB, da kan det bli et fantastisk rykk! Potensialet til hver av de tre armene, for ikke å snakke om summen av dem, er enestående stort!

8 Likes

Det vi med særdeles stor sannsynlighet kan glede oss til , er at aksjekursen kommer til å gå oppover flere dager på rad…når det smeller. Og det gjør det:) …Og så kommer Spettet haltende etter…endelig oppdaget noe vi andre visste fra før…

5 Likes

Flere en meg som har jekket ned forhåpningene for Q4?

Nekter å tro at PW og Co klarer å følge opp 100% klinikkene sine og finne Asia samarbeidspartnere samtidig som de jobber med AZ og avtaleformuleringer. Selv om de sier de skal leie ekstern hjelp for å ta seg av AZ samarbeidet så tviler jeg på at de klarer å skåne hele bedriften.

Uten AZ avtale så har de nok sent “A” laget rundt for å opprettholde trøkket på klinikkene. Nå har de sikkert sent “C” laget. Asia samarbeid har nok blitt lagt på midlertidig is med Corona viruset som argument.

1 Like

De har ikke noe “C-lag”…du tuller bare. Selv har jeg ingen “forhåpninger” til Q4…det er ikke der det kommer nå. Q3 var et unntak…men det jo heller ikke på selve Q3 at AstraZeneca ble presset til avsløring , men litt før

6 Likes

Har selv liten tro på noen avtaler før tidligst rundt Q1/20 presentasjonen.
Det er svært mye som skal klaffe før.

1 Like