Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Enkel forklaring på hvorfor dette “drar ut”. Vi snakker store penger -STORE PENGER. Hadde dette dreid seg om kun det faglige så ville avtalen vært signert i uke 1.
Bare å glede seg men vær innstilt på at dem trenger 6 mnd mulig mer? ( men da vil vi få en oppdatering om tingenes tilstand før det er gått 6 mnd).

1 Like

håper det, da kan jeg møte opp på jobb med langfingen

3 Likes

Hvis det er sånn at PCIB ønsker å offentliggjøre resultatene og anta at AZ ikke ønsker det på nåværende tidspunkt. Hva kan grunnen være, ennet enn frykt for konkurranse?

2 Likes

It will be fantastic if we get FPD in US before Q-4 presentation

6 Likes

Angående forventningsrally.
Er det ikke akkurat det vi opplever her på tråden, dag ut og dag inn, uke etter uke?
Er det noen som er uenige :thinking:?

Viktigere er det vel å få en , begrunnet, verdifastsettelse på Pcib.
Enten alene, med eller uten ny pengehenting for videre forskning, eller med A.Z.
Spennende vil det bli uansett de neste månedene.
Og årene, med spennende forskning og løsninger videre.

3 Likes

Vet ikke om jeg vil kalle det rally, heller et skilpaddeløp, med både optimistiske og pessimistiske padder i skjønn forening :wink:

4 Likes

Fimmbacc poster ?

http://amici.lifescienceopenspace.pl/wp-content/uploads/2019/04/Poster_Xiaolin-Zhang.pdf

18 Likes

Interessant den undersøkelsen til Tacobaguette.
Ser at eg har missoppfattet Jubel og Snoeffelen litt. Trudde dei var meir eller mindre 100% sikker på ein avtale med AZ men ser at dei mener 50% til 70% sannsynlighet for at vi får ein avtale med AZ.

Snoeffelen er såvidt jeg kan se ikke blant dem som har svart på den undersøkelsen.

Man kan lett glemme (?), at grunnlaget for aksjeprisen & forhåpningene er forskningen.
Og forskningen har fortsatt & fortsetter. Antagelig med videre positive resultater.

Jo det er han, men undersøkelsen er vel egentlig litt meningsløs

1 Like

Blir det podcast med radforsk etter presentasjonen??

1 Like

Jepp

Bør man kunne forvente en ny analyse med oppdatert kursmål fra Arctic i etterkant av Q4 eller har det skjedd for lite nevenyttig siden sist til at det er trolig? (mener på at Pål Falck har uttalt at de vil komme med en oppdatert analyse om noe spesielt skulle skje eller senest i etterkant av neste kvartalstall)

Hadde gjort seg med en rykende fersk synliggjøring av potensielle verdier så man kan få noen dråper rakettdrivstoff i tanken og minimum nærme seg ATH igjen.

2 Likes

Jeg har sjekket samtlige av de som synlig har deltatt. Men jeg ser det er langt flere som har deltatt enn som er synlig. Hva andre kan se vet ikke jeg. Men hvis det er noe som er “meningsløst” så er det at bare noen og ikke samtlige som har deltatt vises. Enda verre er det hvis det skulle være slik at noen kan se samtlige som har deltatt, men andre av oss bare et vel mer eller mindre tilfeldig utvalg.

Slapp av, det betyr da ingenting hva slags svar man slenger inn i en slik poll :slightly_smiling_face:

2 Likes

Trykk pilen ned under det resultatet du lurer på hvem stemte - så får du opp flere…

1 Like

Mit svar (10-30) var mest tænkt i forhold til at aftalen vil komme på kort sigt - med dette mener jeg inden den 01.07.20.

Arbejder selv med tal, controlling, lidt med kontrakter og lidt omkring værdi af diverse selskaber - og ved det kan være en del mere tidskrævende end mange måske tror.

Er på INGEN måde ekspert i værdisættelse af en biotekselskab ( eller en del af dette selskabs forskellige muligheder), så min vurdering er mest sat ud fra min viden omkring andre måske mere håndgribelige selskaber.
Til gengæld er jeg overbevist om at det er en hel del mere kompliceret at vurdere og prissætte eksempelvis hele PCIB, såvel som dele af PCIB.

Så derfor er jeg lidt skeptisk til, at en aftale er lige rundt om hjørnet, jf mine erfaringer - men på mere mellemlang sigt, er jeg ganske sikker på at aftale® kommer.

8 Likes

Takker for synspunkter. Tenker du at hvis det ikke hadde blitt en avtale i det hele tatt, så hadde dette vært avklart allerede? Eller kan de forhandle i 2-6 mnd uten å komme til enighet (virker som et merkelige utfall)?

2 Likes

Det er nok ingen bombe om en omfattende avtale med større grad av eksklusivitet tar mer tid enn en begrenset lisensavtale.

5 Likes