Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Det tok ikke lang tid før asia ble nevnt på q3 før folk begynte å snakke om at nå kommer vi til å være ferdig lenge før skjema. Og mange her sitter vel med tro om at hele undersøkelsen kommer til å bli stoppet av etiske årsaker (med positivt fortegn)

Man må lese totalbilde, pcib sin pris er nok i stor grad påvirket av forventninger, ikke på guiding og faktiske forhold.

1 Like

Ja, men ikke før i 2022 :wink:

4 Likes

Vi skal vel ikke lete mer enn 1 uke tilbake for å finne noe som mente vi nærmet oss 60 avlesninger. Ikke alle har likt syn på fremdrift :wink:

Kan ikke svare for andre enn mine egne forventninger. Har mer tro på at Pcib er kjøpt opp lenge før Release studiet blir avbrutt av etiske årsaker.

6 Likes

Er vel liten tvil om at vi er bakpå med site aktivering fortsatt
Ved Q3 ble det meldt:
►First US clinical site opened only recently, enrolment of first US patient likely to slide into 2020
►~10 sites behind schedule, expecting to catch up in early 2020

“Slide into 2020” og “early 2020” ble meldt så burde skje noe her asap!
Antar også dette er høyeste pri internt hos pcib da det er snakk om frontproduktet, så de har en jobb med å berolige meg iallefall på Q4 om at de er på ballen :slight_smile:

2 Likes

Er vel åpnet ca. 10 sites siden Q3.

2 Likes

Det er altså dette som er kommunisert og gjennomgått slide vedrørende
guiding ved siste kvartalspresentasjon😅:

1H 2020 FPD USA

ok…
23 ble meldt ved Q3, er vel 27 som står som Recuiting nå.

32 siter er åpnet.

1 Like

Hvis første pasient i Asia skal innrulleres av en partner i Asia allerede 2H 2020 bør denne partneren offentliggjøres rimelig snart. Den som husker intervjuet med Pål F. i Arctic vet hva som skjer med kursmålet ved en slik hendelse :slight_smile:

5 Likes


5 av disse er merket som “Not yet recruiting”. Men mulig det ikke er oppdatert da.
Uansett, USA burde vært igang nå.

2 Likes

Er nok ikke oppdatert nei. En mnd siden forrige oppdatering. Vi får kanskje en hyggelig oppdatering på Q4 med flere åpne siter og som rekrutterer.

2 Likes

USA er i gang i den forstand recruiting:

United States, California
City of Hope National Medical Center, Recruiting
Duarte, California, United States, 91010

De to andre sites i USA står not yet recruiting.

Se AstraZeneca står i 982kr, stiger nesten 20kr. Jaggu meg all time high nu??! Flere forskningssamarbeidspartnere med vind i seilene for øyeblikket. Hyggelig å se uansett om PCIB teknologi er med eller ikke! @Investor

Tre børsdager igjen så er endelig Q4 2019 og informasjon om rikets tilstand i PCIB tilgjengelig. Spent!

10 Likes

ÅååååGud , tenk om 60 ikke holder…da biter jeg neglene av alle 11 fingrene!!!

Kjøpte på 61,50 i dag og trodde jeg var smart.

2 Likes

Kanskje flere har meldt seg på og at det derfor frar litt ut. Håper det melkes!

Av totalt 40?

Personleg håper eg å få so mange aksjer som mulig ut av lønningane mine framover, so dagens kursbilete ser eg mest som positivt, siden det ikkje har noke som helst å sei for framtidsutsiktane. Er 18 år og jobber deltid ved siden av skule, so visst ditta blir bra so har eg litt meir enn studielånet å leve på når den tid kjem😆

12 Likes

Jeg har vært på tekinvestor bare noen måneder , men her mye morsom underholdning. Ofte morsommere å lese her , enn å se på TV…Jo færre aksjer man har , desto lykkeligre blir man for f.ex. 10-dobling. DET kan faktisk skje i år. Du må bare være tålmodig , og leve uten frykt , sove uten problemer , bare glede deg til resten av 2020. Du har funnet frem til ti-årets stjerneskudd , og må bare huske på å gratulere deg selv :slight_smile:

6 Likes

Imponerende! Håper virkelig du lykkes!:pray::grinning:

4 Likes