Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

2 Likes

ser man på linken under og vet at tallene fra s.korea først å fremst dreier seg om en sekt der viruset har fått herje. blir jo det samme som på cruice båten Diamond Prinsess å regne.

Italia tallene har økt i helgen men klarer Kina å isolere/begrense så klarer italia det oxo skulle man tro.

https://www.worldometers.info/coronavirus/

ifløge bloomberg laget Roche tidlig ett pålitelig diagnose kit for corona viruset og dette er distubuert world wide, ut over dette er det andre vaksine selskaper som jobber med å finne en vaksine så fort som mulig.

4 Likes

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-109

Radium Podcast, episode 109, fra DnB Helsekonferanse.
13.desember 2019.

Hør spesielt fra 19:10 til 21:00.

Elisabeth Andersen:
-men jeg vil tro at dere har noen milepæler som kommer fremover som kan endre finans situasjonen?
Hahaha, Per ser ikke på meg engang!!!

Per Walday:
(latter fra alle)
-nei, jeg så en annen vei, jeg. Ja, Ronny kan svare på det!

Ronny Skuggedal:
-så har vi jo da. Som det har vært litt omtale om i det siste, da, denne avtalen med AstraZeneca.

Elisabeth Andersen:
-det var den jeg tenkte på, ja!

Ronny Skuggedal:
-som i dag kun er et forskningssamarbeid.
Men det som er det litt spesielle, som vi kom ut med allerede i sommer, er at det er en tidsbegrenset avtale.
Så i løpet av neste halvår vil det komme en nyhet rundt denne avtalen, positiv eller negativ.

11 Likes

En fersk aksjonærliste for PCIB er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

58 i dag…

Bare å regne med en rød dag i dag etter helgens Corona situasjoner… Håper på at onsdagen blir bra, det trenger vi nå

2k på 57 ble bidraget mitt. men nå er det fullt alså :wink:

4 Likes

Uten nyheter før juni, eller nyheter som ikke lever opp til de enorme forventningene omkring en fimaNac-avtale kan kursen ende opp i en ørkenvandring med teknisk “gap close” på kr 38 som nedre endepunkt.

I så fall hadde det vært greit å hatt andre potente biotek-aksjer for å balansere risikoen i sin portefølje.

1 Like

Ja, så er da heller ikke dette realiteten, Senior.

Det er Q4-presentasjon allerede på onsdag, med nyheter fra RELEASE.
Og nyheter om asiapartner og fpd i USA kan komme når som helst.

5 Likes

Slike dager man skulle ønske kontoen var feit av disp midler men slik er det jo selvfølgelig ikke.

4 Likes

Satan for en skrell. Kjipt ass.

Dette kalles krusninger. Foreløpig😉

1 Like

Og merk at det skjer på ganske stort volum også.

Stort volum med 6mill i omsetning?
Det er nok bare småsparere som dumper :slight_smile:

1 Like

Så vet man jo også at mange års forskning, enten det er i Pcib eller annet selskap, ikke blir ødelagt av børskurser.
“Markedet” er ikke realiteter, det er frykt og grådighet. Det motsatte av forskning.

6 Likes

Ja, det er godt over snittet volum. Flere av de andre dagene når gutteklubben har tatt høye 5 over oppgang har det ikke gått så mye mer over en hel dag som det gikk på 40 minutter nå.

1 Like

Der fikk jeg Hegnar bingo - Truseskvetter var ordet.

Forøvrig er 6 mill på 45 min ikke vanlig PCIB kost.

1 Like

PCI BIOTECH jobber videre med eller uten børsuroen. Samtidig er dette selskap mulig framtidsrettet mot vaksineteknologi! PCIB kunne like gjerne vært en trygg havn. Vacc, Nac og chem teknologien! For noen er slike børsfall gledelig.
Innhentingen av kapital til å gjennomføre interim avlesning fimachem ggk (RELEASE) var en genistrek da nå fullfinansiert. Husker dommedagsprofeter jabbet med at innhenting var feil. Snur fort.

3 Likes

Det er jevnt over svært lav omsetning i selskapet og med få bevegelser på topp-50, ergo er det i hovedsak småaksjonærer som styrer kursen hit og dit. Mest sannsynlig det samme i dag.

1 Like