Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Børsen ned over 3% og enkeltaksjer mellom 10 og 30% det ligner på panikk. Roer seg nok som vanlig ut over dagen. Hadde smakt med en pos melding i fra PCIB i dag men det blir vel å håpe på for mye. Onsdagen blir forhåpentlig en ny opptur der optimismen igjen tar styringen?

2 Likes


1 Like

"Amatørene åpner børsen, proffene avslutter. "
Venter spent på hvordan utviklingen blir i dag.

6 Likes

Corona vil i alle fall ikke gjøre vaksineteknologi mindre viktig fremover.
Jeg skjønner at folk selger fly og cruiseaksjer, men PCIB kan tjene på dette

6 Likes

Danskene også med i forskningen med PCI og mrna.

8 Likes

Min påstand er at det siste fokus på virus og pandemi bare vil øke interessen for PCI Biotech sin teknologi.

3 Likes

jaja - 75 - 55 - 35

det er bare noen ekstra millioner til i dumpa, eg skal være med opp igjen !

3 Likes

sånn, 5k til, hvor mye mer skal dere ut med

1 Like

Skal vi ned under emisjonskursen igjen?
Det ser slett ikke lystelig ut, nei.

Avventer dagene og genierklærer heller om dette var kun en 1 dagers.

Trodde det var fullt?

Har man trua er vel dette en glimrende kjøpsmulighet?

1 Like

PCIB jobber blant annet med vaksineteknologi og generelt vil selskap med slik teknologi høyst sannsynlig oppleve stor interesse og investeringsvilje nå og framover.

Må være lov å si at det er interessant at slike med vaksineteknologi faller mer enn det generelle markedet. Snodig mener jeg.

Det er forskjell på biotek mygg og big pharma selvsagt. Men få biotek med slik bredde som vacc, Nac og chem representerer. Fokus her er vacc som KAN være viktig teknologi nå og framover. AZ ned 2%, PCIB ned 10%. Og PCIB ned 30% i 2020.

Utrolig.

2 Likes

ja, det burde vært det for lenge siden.

Som fruen sa, du solgte eiendom i uken som gikk så du har vel kontoen full.

da kjenner du meg dårlig sa eg…

ja sa hun, alt er vel rotet inn i aksjer :rofl:

2 Likes

Mener jeg leste for en del dager siden at dem hadde kontroll på Corona men var sikkert feil det da?
Bamse
PCIB kan tjene på vaksine men det ligger vel litt frem i tid?

Det kan ligge fram i tid. Men kommersielle avtaler kan trigges og etableres NÅ gitt den økte oppmerksomhet og investeringsvilje ved virus og pandemi bekjempelse.

3 Likes

Corona er langtfra under kontroll. Nå melder de om 50 døde i en iransk by. De offisielle tallene for hele Iran er 43 smittede i hele landet.
Jeg tror viruset sper seg globalt. Men det burde være en påminnelse om at verden må satse langt mer på vaksiner

2 Likes

Og fimaVacc/fimaBacc/vir

5 Likes

At least 8,200 people have died from the flu in the United States this season, including 54 children.

5 Likes

Oioioi for en dag !