"Amatørene åpner børsen, proffene avslutter. "
Venter spent på hvordan utviklingen blir i dag.
Corona vil i alle fall ikke gjøre vaksineteknologi mindre viktig fremover.
Jeg skjønner at folk selger fly og cruiseaksjer, men PCIB kan tjene på dette
Danskene også med i forskningen med PCI og mrna.
Min påstand er at det siste fokus på virus og pandemi bare vil øke interessen for PCI Biotech sin teknologi.
jaja - 75 - 55 - 35
det er bare noen ekstra millioner til i dumpa, eg skal være med opp igjen !
sånn, 5k til, hvor mye mer skal dere ut med
Skal vi ned under emisjonskursen igjen?
Det ser slett ikke lystelig ut, nei.
Avventer dagene og genierklærer heller om dette var kun en 1 dagers.
Trodde det var fullt?
Har man trua er vel dette en glimrende kjøpsmulighet?
PCIB jobber blant annet med vaksineteknologi og generelt vil selskap med slik teknologi høyst sannsynlig oppleve stor interesse og investeringsvilje nå og framover.
Må være lov å si at det er interessant at slike med vaksineteknologi faller mer enn det generelle markedet. Snodig mener jeg.
Det er forskjell på biotek mygg og big pharma selvsagt. Men få biotek med slik bredde som vacc, Nac og chem representerer. Fokus her er vacc som KAN være viktig teknologi nå og framover. AZ ned 2%, PCIB ned 10%. Og PCIB ned 30% i 2020.
Utrolig.
ja, det burde vært det for lenge siden.
Som fruen sa, du solgte eiendom i uken som gikk så du har vel kontoen full.
da kjenner du meg dårlig sa eg…
ja sa hun, alt er vel rotet inn i aksjer
Mener jeg leste for en del dager siden at dem hadde kontroll på Corona men var sikkert feil det da?
Bamse
PCIB kan tjene på vaksine men det ligger vel litt frem i tid?
Det kan ligge fram i tid. Men kommersielle avtaler kan trigges og etableres NÅ gitt den økte oppmerksomhet og investeringsvilje ved virus og pandemi bekjempelse.
Corona er langtfra under kontroll. Nå melder de om 50 døde i en iransk by. De offisielle tallene for hele Iran er 43 smittede i hele landet.
Jeg tror viruset sper seg globalt. Men det burde være en påminnelse om at verden må satse langt mer på vaksiner
Og fimaVacc/fimaBacc/vir
At least 8,200 people have died from the flu in the United States this season, including 54 children.
Oioioi for en dag !
Litt av en nedtur ja.
Skulle ønske einarsson og co hadde holdt en “podcast spesial” hvor en diskuterer corona-viruset opp mot andre som feks influensa og sammenligner antall døde.
Slik det er nå så hauser alle opp stemningen.
Makro er det lite å gjøre noe med.
Heldigvis for den enkelte investor så er der ingen red flags så selskapene er like sunne som før , bare mye billigere.
Men panikken gjelder jo begge veier så dagens salgs-panikk snus nok snart til kjøpspanikk.
Sett det før.
Tror ikke dette er slutten på mankind.
https://www.space.com/china-launches-rocket-amid-coronavirus-outbreak.html
Skulle gjerne hatt kapital til kjøp nå!