Budkamp mellom Novo, Sanofi, Roche og AZ
Sånn er det å være hotteste jenta i klassen
Hvis det er spørsmål til podcastene DNB produserer imorgen er er det dette:
Under konferansen skal vi lage podkast med ledelsen i selskapene Targovax, Nordic Nanovector, Ultimovacs, PCI Biotech og Vaccibody.
Har du spørsmål til ledelsen? Send til tvtips@dnb.no
Det skal bli godt og faa unnagjort morgendagen. For etter det, kan vi i allefall begynne og forvente oss fimaVacc avtaler.
Ellers er prisingen av hvert enkelt forretningsomraade baade interessant, og vanskelig.
Men laa oss si at fimaChem aspirerer til og forbedre effekten paa 10 kreftsykdommer
Og fimaVacc med potensialet til og fjerne all kreft for sykdommene den maatte fungere paa.
FimNac likesaa, og med ett bredt nedslagsfelt langt utenfor kreftbehandling. Og ved funskjon, kan man kan godt si at fimaNac og fimaVacc tilsammen kan benyttes til og forbedre behandlingen paa ett tosiffret antall sykdommer hoeyt opp paa skalaen, hvor mange av de vil omhandle kreft.
Og fimaBacc, som kan helbrede pasienter med antibiotikaresistene bakterier.
Hadde hva jeg har skrevet over, beviselig vaert 100% riktig, maatte man tatt frem ett billionmaal.
Slik at dette er umulig og prissette pr. dags dato. Men hvis noen skal ha noe som helst haap om og kjoepe PCIB i dag, mener jeg de maa godt over 50 milliarderstreken. Hvis ikke vil det vaere mye smartere for oss og inngaa avtaler med saa mange BP selskaper vi bare kan for og bevise effekt.
Saken:
Spør Savepig du geiran, det er han som er moderator
Bare slett denne laplagam så det blir ryddigere her.
Dette er tråd om PCI Biotech. Solo sin post omtaler selskapet, mens din går på person og moderering som er urelevant for tråden. Tar gjerne diskusjon om moderering om du ønsker det en annen plass.
Videre diskuterer vi selskapet i denne tråden
Med all den informasjonen som finnes (og ikke finnes for den sakens skyld) så føles det mer enn opplagt for et oppkjøp.
Før dette skjer så vil det være opp og nedganger. Jeg tror at utenlandske hedgefonder kommer til gevinst sikre på flere steder men at volymet som finnes i dag kommer til å øke å dermed holde kursen langt mer stabil oppover. Dette da kunskapen om PCIB vil øke internasjonalt etter morgondagen.
Jeg er selv så sikker på dette at jeg vurdere å søke finansiering for å sikre meg størst mulig andel av denne fantastiske situasjon.
AstraZeneca stiger 4kr. Det gir milliarder i økt markedsverdi. PCI Biotech er peanøtter og en mygg for kjemper. PCIB mcap 2,5 milliarder kr!
Vaccibody fra Oslo Cancer Cluster har markedsverdi ca 5 milliarder kr.
Se avtaler og verdier gitt i mRNA! (Fimanac).
Det KAN gi inidikasjoner!
Kan egentlig ikke forstaa hva som var saa galt med mitt innlegg. Skriver at hvis alt virket, og paa veldig mange sykdommer, maatte man tatt frem ett billion maal. Og hvem vet. Kanskje vi sammen med BP finner veien dit. Kanskje fimaVacc og fimaNac sammen med det beste BP kan levere, vil vaere vaere loesningen/redningen for en rekke kreftsykdommer. Men som jeg skrev, dette gjelder jo bare hvis dette kan bevises, slik jeg skrev i mitt forrige innlegg. Noen har tydeligvis oppfattet dette som det allerede slik;-))
Og naar man ser hva BP tidligere har betalt for produkter paa vaart omraade, er heller ikke mitt forslag om at salgssummen for og godta salg av hele PCIB i dag, burde ligge paa over 50 milliarder kr. gal. Tvert i mot faar en si.
Jeg er allerede godt inne i PCIB (etter min økonomiske situasjon), men tenker å kjøpe meg opp enda mer. Flere som skal kjøpe seg opp enda mer? Hva tenker dere om tidspunkt mtp morgendagen og videre?
Kanskje AZ er mest interessert i å inngå et eller annet eierforhold/samarbeide der PCIB består intakt som selskap?
Det er ikke sikkert at det er så enkelt å bare overta viten og erfaring fra flere 10-års forskning.
Ikke sikkert de vil gamble på det.
Og så har en patenter som ikke er PCIB,s eiendom over mulige kommende områder og disse er nok AZ svært interessert i å få kontroll over via sin tilknytning til et inntakt PCIB
PCIB vil nok fremstå som et helt annet selskap om et års tid.
Selskapet sitter på detaljert info innen fimaVACC området og samme med fimaNAc samt beskyttende patenter.
Med et slikt unikt utgangspunkt så vil der muligens være svært store verdier å hente med minimal kapitalisering så det ender opp med om en skal benytte seg av å forsyne seg av det aller beste innen terapautisk vaksine eller ikke bry seg.
Å forsøke å gjøre dette om til negative forhold er jo helt ute på viddene.
Selskapet nærmest “drukner i muligheter” og utrolig mye spennende kan skje i årene som kommer.
lykke til
Hvilket prisnivå ventes i dag og blir best å plukke? Tips for dip nivå?
Mange interessante tanker ufo. Hvis AZ velger å kjøpe alle aksjene i PCIB så blir ikke selskapet borte, det blir bare et heleid datterselskap av AZ. Patenter, ansatte og alt annet ligger fortsatt i selskapet.
3 minutter siden på 65 nei, hvem pokker vet.
og fra et long perspektiv, spiller ingen rolle.
Emisjonsdiskusjoner er mat for robotene og gir gode plukkemuligheter
traderdyret er i gang, det skal bli berg-og-dalbane fremover
Photocure falt vel fra 100 til 82 ish, men er det sammenlignbart? Noe gevinstsikring er iaf ikke unaturlig for en aksje som har steget så kraftig uten pust i bakken.
58 er forrige low på daily så jeg ville sett om dette nivået holder hvis det testes på nytt.
Har lest litt i tråden her om emi-snakket og ser ut som det virkelig er tilfelle av at man går etter mannen og ikke ballen? Altså, hva er krise med en emi på ATH? Nanos emi på 114 har blitt genierklært i ettertid. På disse nivåene trenger man ikke gi så mye rabatt heller…
Jeg tror, merker tror den holder seg greit i dag. Mye spennede i morgen som kan trigge. Men hvem vet.
Enig med @Nocturne her må jeg si. Synd at man ikke kan løfte et tema uten at det blir helt Texas på tråden. Men nå lar vi den ballen ligge og plukker om den kommer på 50-tallet igjen? Amen