Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Dette er beviselig feil. Det er helt greit å være kritisk, men hold deg gjerne til fakta.

  1. Pcib har aldri og kommer aldri til å bruke «sjargongen» fra TI.

  2. Du kan lese hva Pcib skrev om mulighet for videre samarbeid i november 2019, og hva de skriver nå. Ordlyden er så og si identisk.

For øvrig er jeg aksjonær, og syntes rapporten var som forventet; svært lovende. Veldig gledelig at to pasienter fremdeles er i live!

Edit: to pasienter!

9 Likes

To pasienter faktisk!

9 Likes

Synd med det UK rotet…

2 Likes

Resultatene er svært gode! Etisk komité håper og tror jeg raskt kommer på banen. RELEASE resultater world class og når du tilnærmet dobler levetiden fra dagens standard fra ca 11-12 til 23 mnd. Da har du et produkt i emning!!!

Som bonusfrelst påpeket:

“All these collaboration partners are exploring synergies between their proprietary nucleic acid technologies and the fimaNac technology, WITH POTENTIAL FOR FURTHER DEEPENING OF THE PARTNERSHIPS”.

Jeg kan ikke erindre at det noe slikt har blitt uttalt tidligere.

9 Likes

Positiv rapport.

Per Walday & Co virker å ha stålkontroll på alt.
Ting går på skinner og tiltak er iverksatt for å innhente forsinkelsene som ble annonsert i fjor. :+1:
Overlevelse på 22,8 mnd i cohort 4. Over dobbelt så mye som i ABC02-studien.

Og, med dobbel behandling kan potensialet være enda høyere! :crossed_fingers:

14 Likes

En ting er sikkert. Hvis aksjen ramler ned fremover er det mange som får seg et billig eierskap i et fantastisk bra selskap,

1 Like

Så du synes at blemme i UK betyr stålkontroll?

En god rapport men ser nok at denne blir litt for lite “god” for å stanse kursretningen…

Vi går mot markeds godkjenning Chem det er sikkert,kursen burde hoppe over 100 på dette.

7 Likes

Det er veldig interessant og spennende at endpoint i RELEASE endres til ORR, fra PFS.

Jeg klarer ikke å tolke dette annerledes enn at FDA tolker resultatene i de tidligere cohortene og i Safety-study som så lovende at man ønsker en raskere vei til markedet.

Godkjenning på ORR innebærer jo høyere »risiko»for FDA?

I mine øyne bekrefter dette at PCIB har en tett og god dialog med FDA og at disse på grunn av High Medical Unmet Need ønsker medisinen på markedet, for gallegangskreft, så raskt som mulig.

10 Likes

Kjøper mer aksjer i lunsjen i dag!

1 Like
6 Likes

Denne har vi vært gjennom før dressogslips. Det er “partene” som skal finne ut noe ila 1H og ikke AZ internt.

1 Like

Hiltonol adjuvant is " being used in therapeutic vaccines THESE DAYS"

2 Likes

Per bekrefter; South Korea and Thaiwan. :tada:

Det alene bør løfte kursen. :crossed_fingers:

5 Likes

Ok. Så az har bestemt seg allerede? :slightly_smiling_face:

Hm, trodde ikke vi skulle se 45 i dag…

1 Like

tar mer nå, venter på rekyl .

3 Likes

Det som har vært sagt og skrevet er at selskapene (sammen) skal bruke dette halvåret, mens noen fremstiller det som at AZ først skal bruke 6 måneder og så skal man forhandle…

3 Likes