Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

PCIB-caset er for meg like usikkert som tidligere. Blir ikke helt klok på den. På den ene siden er jeg fullstendig overbevist om at GGK-medisin virker, men på den andre siden setter jeg store spm-tegn med hvor lenge pcib vil bruke på å bevise at den virker.

Nå er det to andre forskningsområder som fremdeles er to gigantiske jokere som også kan slå til.

3 Likes

Naar man hoerer PW omtale samarbeidet med AZ, er det som og spise toert knekkebroed. Kjedelig og toert. Han evner ikke og skape entusiasme,

Sven-Erik Syvertsen /«Sørlendingen» er på ballen under Q&A, som vanlig. :ok_hand:

Han er faktisk en god og viktig bidragsyter til å få «fisket» opp utdypende info.
Det burde kanskje ikke vært slik, but nevertheless.
Han fortjener honnør. :clap::slightly_smiling_face:

33 Likes

“all the analyses have not yet been finished […] we are in active discussions with AZ”

22 Likes

30kr mål i PCI igen ja. Sitter en magnet där tydligen

Angående ny hjemmeside.

Per Walday «griller» Ronny Skuggedal, som stotrer frem «ehhhh, the web page has been DELAYED». :sweat_smile::joy:

too bad …

PW’s svar om hva skjer med fimaVacc og naar, tyder paa at PCIB sitter i forhandlinger med mulige partnere. Han var svaert vag, og ville ikke si mye, kun at de vil komme tilbake med hva som vil skje med fimaVacc senere i aar. Og at hva PCIB oensket og gjoere ville ligge litt frem i tid.

Her er det noe paa gang. Bankers.

12 Likes

Enig. Han fisker ut ikke minst beroligene avklaringer i tillegg til ny informasjon
Reduserer frykt blant de som ikke er de minst lettskremte. Og reduserer potensielle «negative argumenter»

Godt å få avklart at «There will be a new webpage…». Så andre bidrar også bra med spm. :slight_smile:

2 Likes

PCIB kursen er ned 45% i 2020.
Hvem skulle trodd med slike resultater!

2 Likes

Soerlendingen er god;-)) Spurte faktisk om PW var bekymret for om AZ ville kjoepe deler av PCIB.

7 Likes

Er nok mange som har belånt aksjene kraftig,da får vi slike utfall.

1 Like

Noe som kan tyde på at avtalen kan ta tid. Hvis de ikke er ferdige med analysene en gang av resultatene. Når man hører ekspertene som Jonas si at avtaler tar lang tid å forhandle, og det ser ikke ut som de har begynt på den fasen en gang hvor de diskuterer hvordan avtalen kommer til å bli. Jeg tipper en børsmelding sent ut i H2, hvor avtalen er baktung med lite upfront. Ser heller ikke ut som det kommer noe fimaVACC-avtaler med det første.

PCIB er ikke en aksje for den utålmodige, det er helt sikkert.

Da bør en ikke vurdere eller investere i biotek om 4 mnd er lang tid!!!

Det er øye som ser:

“all the analyses have not yet been finished […] we are in active discussions with AZ”

Det er i min verden svært positivt!

3 Likes

Oppsummert for meg, er at PW fortsatt holder kortene tett til brystet. Hvor han kunne la vaere og si for mye, lot han vaere hele tiden. Saa hvorfor? Fryktelig vanskelig og lese noe mellom linjene her.

Men jeg velger og tolke det positivt. Fordi siden han er saa noektern i sin informasjonsutfoldelse, maa det bety at han har noe stort paa gang, og kan derfor vaere litt “overlegen”, eller les avvisende/veldig noektern i sine svar.

3 Likes

Superrart. Jeg kjøpte mer på 43. Det fundamentale står like sterkt om ikke sterkere og PCIB er nå på billigsalg. Har troa.

3 Likes

Har startet og kaste nano, tar 8kr tap pr aksje. Kjøper mer pcib. ser om vi får en rekyl.

44% ned i år ja jubel, eg ser det tydelig på kontoen uten eg skal si noe beløp.

1 Like

Godt å se at det kom noen gode nyheter i dag. Det generelle markedet hjelper oss dog ikke. Kanskje håp om at det tar seg opp utover dagen.

Må bare nevne, sist uke ble man skjelt ut for å nevne at det kunne komme forsinkelse prat, nå er holdningen at, dette burde alle se komme.

2 Likes

Vet ikke om dere la merke til det, men på Sørlendingens siste spørsmålsrunde slo PW svært overbevisende fast at det VIL skje ting innenfor FimaNAC (med partnere) i løpet av 2020. Noe mer konkret enn det kan han selvsagt ikke si, men for meg holder det i lange baner.
Dette var egentlig noe av det beste jeg for min del hadde drømt om - og jammen kom det ikke helt på slutten. :smiley:

19 Likes

Absolutt. Skjelt ut er vel ta godt i😂.

Denne guiding over er fra Q3 2019.

Fortsatt guides det likt se under for Q4 2019 altså i dag!

2 Likes