Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Synes det er mye som ligner hva som skjedde etter forrige oppgang jeg. Sikker på at du ikke heller vil ta mer når du ser det har snudd?

1 Like

Er det aksjene dine jeg kjøper, Arve ?

1 Like

Han svarte også et rungende “Yes” før han tenkte seg litt mer om når sørlendingen spurte om flere av samarbeidene på NAC vil konkludere i år

3 Likes

nei, eg vet ikke når det evt snur så det er helt håpløst.

1 Like

Ordre på 35 000 vil inn på 42.7 :slight_smile:

2 Likes

The trend is your friend… Og du er på feil trend her.

Gikk ut på 70 tallet og fikk ikke overraskende beskjed om at det var idiotisk i småprat, viste seg at det idiotiske var at jeg kjøpte igjen på 50 tallet.

4 Likes

Med en kjøpsordre på hele 35.000 er det i alle fall NULL grunn til å selge noe som helst på billigsalg, dersom man absolutt må.
Hold på aksjene! :slightly_smiling_face:

2 Likes

Pål Falk hadde et meget interessant spørgsmål vedr. fimaNac. Han lurte på om man startet i friske frivillige.

Hertil svaret Per at Pcib har firmaporfin som har vist at det ikke har noen saferty issues, og hvist partneren (AZ) hadde et produkt som var sikkert så gikk man direkte i mennesker, altså et fase II studie.
Dette er meget interessant, fordi jeg tror det har været eller er en del av diskussionen med AZ.

40 Likes

eg ser den går feil vei geiren, du trenger ikke fortelle meg det.

med reine tall så er eg ned ca - 16-17 mill siden 3 januar på pcib-nano-bgbio. så eg ser det går feil vei

8 Likes

“…our technology is ready to go straight into patients”

22 Likes

Tror ikke det er belånte aksjer som dominerer idag. De gikk nok hovedsaklig forrige uke. Men med den usikkerheten i verdensøkonomien vi ser nå er ikke selskaper som PCIB det som er høyest på ønskelisten for investorer. Godt at selskapet ikke trenger å hente penger på en stund.

3 Likes

and it’s gone…

2 Likes

Ja. Tenk på NANO og TRVX. Kan bli skikkelig blodbad hvis ikke markedet endres

2 Likes

Forstod det slik at det helt sikkert kommer et svar ifht AZ innen 1.7., og at det er evt utlisensiering som er aktuelt.
Synes det er spennende at de går ut med at de vurderer å teste ut fimaVACC på egenhånd i løpet av året, og samtidig svarer kontant nei på spørsmålet om de pr dags dato har finansiering til dette.

12 Likes

And Savepig was hung to out to dry for suggesting that PCI do an overnight emisjon near 80kr back in Jan…

13 Likes

Om fimaNac, Az’s evaluering tar litt tid.

Vel, det betyr at alle vaare vaate droemmer fortsatt er paa plass. For blir evalueringen god nok…

Den foerste evalueringen er det allerede, for hva de allerede har hatt suksess med, Det de evaulerer naa, maa vaere hvor omfattende samarbeid de oensker, med grunn i hvor mange andre typer medisiner kan vi naa med PCIB’s leveringsteknologi. Vil heller si det slik, at jo lenger tid det tar, desto mer omfattende blir samarbeidet.

Og blir evaluering god nok, kan det til og med ende med ett bud. AZ skriver jo selv paa sine hjemmesider at de skal bli best paa det som har med levering og gjoere, slik at at jeg heller fortsatt til at det kommer ett bud fremfor lisensavtale, uansett hva PW maatte antyde i dag. For han kan ikke spekulere offentlig om dette uansett;-)) For skal de bli best paa levering av medisiner, er det selvfoelgelig best og eie teknologien selv.

9 Likes

Anyway still not a good suggestion. Just the company knows the good rationale behind their calls! Partnerships, deals seems to be the preffered option and goal. Could not agree more. Still! Always listen to shareholders. Forget those who has no stake in the company that suggests what to do!

Of course the board listen to the majority of shareholders and instruct/guide the management. And vica versa the management give their input on the likelyhood of future deals to the board of directors. Then take action. It seems that we can imply a good chance for future cash flow deals.

4 Likes

Alt uten GGK er bonus.

Klarer du å vente til 2022 senest, så får du storeslem på oppgang her med minst 10gangen.

8 Likes

Ser ut som Corona utbruddet er det samme som verdens undergang.
Og utbruddet er helt i startfasen. Vanskelig å se noe lys i tunnelen sånn som det er nå. Biotech straffes selvsagt ekstra hardt. Emisjonskurs før helga ?

1 Like