Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Paa spoersmaal om fimaNac i 2020.

PW; At det baade kan kommer terminering av avtaler, nye avtaler, og utlisensierings avtaler.

Vi har ingenting og bekymre oss for.

4 Likes

Usikker på om utsagnet ditt er ironisk ment. Men hva skal han si når ingen avtale er signert?
(Ingen seriøse ledere forskutterer offentlig på en usignert avtale)

1 Like

Går vel mot et stopploss-ras-raid på 40. Deretter opp

4 Likes

Hvorfor skulle det vaere ironisk??

.For alt gaar paa skinner. Vi tilbyr verdens beste leveringsteknologi for medisiner. Noe vi snart vil bli annkerjent for, Vi mangler kun frigivelse av fimaNac forskningsdata. og omtale i verdens stoerste paharmatidsskrifter, saa er vi der.

Det skal utrolig mye til for at dette skal gaa galt. Ser det nesten som umulig. Vi har kommet for langt, og presenterer alt for gode data. Og ingen andre er i naerheten av og kunne levere medisiner inn i cellene like godt som det vi gjoer.

4 Likes

Bra volum på dagens “fire sale”. Noen bruker i alle fall muligheten til å ta posisjon!

3 Likes

Ja skal visst ned mot 35 igjen.

fyfaen, der røyk 40 og…

1 Like

30-tallet

Skulle ønske at det at du skriver innlegg var en ‘leading indicator’ og ikke ‘lagging indicator’ på nedgang, for den er uhyre presis!

2 Likes

Da ble det kjøp på 39. Corona eller ei. Ufattelig billigsalg.

3 Likes

Har vært i møter hele morningen og ikke fått med meg hva som har blitt sagt… Noe negativt eller er det en overreaksjon?

25? :crazy_face:

Kan bli billig, dette…

Meldt om forsinkelser og lite nytt om AZ. er kortversjonen.

Snabel

Ufattelig overreaksjon

Litt tregere med å få opp siter bare.
Men mange er aktivert.

3 Likes

Kopierer fra snøffelen:

Snoeffelen9076

462

3t

Du verden det var super interessant at primær endepunktet er blitt forandret fra PFS til ORR, og da etter en anbefaling fra FDA.

For det første tenker jeg at ORR generelt sett blir sett på et endepunkt med høyere risiko for FDA enn PFS, slik at FDAved å godkjenne noe på ORR sammenlignet med PFS løper en større risiko for å gi en godkjennelse som de lenger fremme vil se var feil.

Kan være godt mulig at FDA har sett på dataene og sett at de er så gode at det forsvarer endring av endepunkt.

En tilsvarende forklaring er at FDA ser at det er såpass god korrelasjon mellom ORR og survival at det blir rett med en slik justering.
Vi vet jo at det bør være slik siden ORR i GGK-indikasjonen ikke bare er et surrogat endepunkt men også direkte klinisk nytte, siden god respons sørger for drenasje, og blokkering av gallegang fører bla til sepsis. Vi vet at disse pasientene dør først av komplikasjoner rundt tett gallegang. Det er jo et poeng vi har understreket flere ganger.

En annen sak er jo at ved Feks CR etter første behandling så vil slik jeg har forstått det pasienten ende opp med PD, progressiv disease hvis det dukker opp en ny tumor aner enn den som ble opprinnelig behandlet. Også om behandling av dem nye oppståtte tumoren gir CR. Det er opplagt at en slik pasient vil leve lenger selv om PFS tilsynelatende tilsier noe annet.

Uansett forklaring er det jeg ser på desidert mest positivt ved dette FDA sitt initiativ og signal, det er tydelig at FDAsignaliserer at de vil ha dette godkjent.

Selv om jeg ser at det er helt logisk det FDA gjør så er dette likevel litt overraskende, på en svært positiv måte.

Eneste som irriterer meg er at jeg ikke «called it», dvs tenkte det ut på forhånd at det kunne skje.
Men selv om jeg hadde tenkt det ut på forhånd hadde jeg kanskje likevel ikke postet det. Vet jo at FDA er ganske strenge og hadde ikke turt å forskuttere denne.

3 Likes

Den blemma i UK er ca 10 kr ned på kursen.

Ja, og om denne behandlingen kommer tre måneder senere på markedet enn opprinnelig planlagt, så er det klart rimelig at prisen på selskapet halveres! :crazy_face:

5 Likes

Begynner å nærme seg inngangskursen min før jul nå. Litt til coronafrykt så må en vel vurdere å doble.

Kan noen fortelle meg hvor mange aksjer man må ha for å være inne på Topp-50 ?