Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

111 000 aksjer

1 Like

Da er jeg innafor :slight_smile:
Jeg tror denne dagen vil bli husket som et mareritt for dem som har solgt.
Det kom flere fantastisk gode nyheter.

  • ORR i GGK
  • Nac er klar til å brukes i mennesker
  • Asia 1 pasient 2H20 betyr at de forventer partner meget snart. Det betyr at Arctic øker kursmålet betraktelig.
8 Likes

På tide å flytte selskapet vekk fra Oslo børs?
Denne reaksjonen er jo helt tilbakestående. :roll_eyes:

4 Likes

Hvis man skal se litt på logikken i markedet for prising av CHEM, VACC og NAc, så kan man jo med rimelighet hevde at NAc er alt over 30, som man lå på før AZ. Og alt fall nå i dag forsinkelse i CHEM. Den logiske konklusjonen blir i så fall at CHEM og VACC verdsettes til 15 kroner aksjen nå. Absurd…

3 Likes

Godt forsøk Polygon. Men i dag tenker jeg at det først og fremst er en blanding av panikk og risikokontroll som styrer markedsverdien på selskapet.

Ja, det skjønner jo jeg også. :neutral_face:

3 Likes

“Margin calls”???

Hvor mye er belånte aksjer?

Ser at Nordnet har belåningsgrad på 30% for PCIB (Det jeg får opp på min skjerm). Tenk hva som skjer om banken endrer den til f.eks Nano sitt nivå på 15%!

PS: Noen som vet hvor ofte og premissene for en bank som f.eks Nordnet endrer belåningsgraden?
Tenker spesielt på forutsigbarheten i belåningsgraden.

Kursen faller altså 50% i år!

Det etter solide resultater for valgte kohort valgt i RELEASE (avsluttende studie med mulighet for AA basert på interim res og fullfinansiert til interim) hvor behandling med PCIB teknologi viser tilnærmet doblet levetid fra 11-12mnd til 23 mnd.
Asia sites
Opprettholder guiding
FDA anbefaler «smartere» endepunkt

Fortsatt pågår AstraZeneca samtaler
Pågår vacc samtaler

Så gruses kursen og NED 13kr og etter allerede fall på 20kr foregående dager! Corona eller ikke. Dette er insane basert på fundamentals.

Aldri sett maken

Og tre ben ved Chem, Nac og Vacc. Verdivurderingen nå med avsluttende fase innen unmet need blockbuster kandidat er sjelden vare. Noen sett lavere prising avsluttende studieoppsett fase studie med markant forlenget levetid med mulighet for AA basert på interim res???

11 Likes

Det er fint. Jeg kommer til å kjøpe seriøst mye mer om folk er så UFATTELIG tette og selger og om PCIB faller ned på 30,-. Har hatt en fin opptur fra 20-tallet og SL høyt på 60-tallet og er klar til å plukke gull på gata.

5 Likes

Morsomt hvordan oppgangstider og emoji-bonanza her inne gjør at man tror man er totalt immun mot markedskorreksjoner og ringvirkningene av det.

2 Likes

Tror du er inne på noe her, merkelig at dette skjer igjen i samme land.

Ingen tror at en er immun.

Men gitt gode resultater fra presentasjon i dag (dobler levetid på cohort i studie mot eksisterende behandling) og at PCIB er innen helse og FAKTISK vil kunne oppleve økt investeringsvilje (makro corona viruset) gjør at fallet som er enormt både før kvartalspresentasjon og i dag er ufattelig. PCIB gjør det dårligere enn turismen og flynæring på børs. Og så er PCIB innen vaksineteknologi! Jadda

1 Like

Samme gamle. TTT og produktet virker. Overeaksjon delux.

3 Likes

@arve1954 hvordan har du det?

Man kan godt være enig i at det er en overreaksjon. Men det er en veldig forutsigbar reaksjon. Fryktelig mange mennesker er kommet inn i PCIB på kurser fra 50 og opp. Når den faller ned fra disse er det mange som kaster kortene.

Alle kurser ned til 30 er helt innenfor hva man kunne forvente basert på de siste måneder…

Og jeg håper jeg kan bli trodd på at jeg sier dette med 0% skadefryd eller glede på andres bekostning. Akkurat som at vi har andre postere her inne som har ekstremt kontroll på det medisinske og deler dette så har jeg brukt 2016 til dd på å lære disse leksene den vonde måten og prøver å dele de erfaringene.

6 Likes

Husk denne dagens folkens. Man kunne kjøpe PCIB under 40 kr.
Per antydet at første pasient i Asia blir behandlet i 2020. Det betyr at Asia vil få status “recruiting” meget snart. Da dobles pasientgrunnlaget og kursmålet skal betraktelig opp.

26 februar vil bli husket som et mareritt for dere som har solgt.
En gledens dag for bamse :slight_smile:
Slik er livet

7 Likes

Kjøpte litt til rundt kr 40 nå. Legger i skuffen :smile:

2 Likes

Ja dette er det villeste jeg noen gang har sett,skulle nesten tro det var den tredje verdenskrig med atomvåpen.Har logget av og tror det fundamentale vil vinne til slutt.Vi sitter på gull høna som vil værpe mange gull egg med tiden.

7 Likes

Morsomt var feil ord, fascinerende er mer dekkende. Det er fortsatt risikoen man tar i disse biotekselskapene når de er denne fasen hvor de ikke har etablert seg blant eliten enda.

“The market can stay irrational longer than you can stay solvent.”

Det fundamentale seirer alltid til slutt. Bare hold tunga rett i munnen.

3 Likes

Aksjen kan fort få sprett opp til 52 igjen når analytikerne har fordøyd dagens rapport.

3 Likes