Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Ja og det er selvsagt hensyntatt når de opprettholder guiding på RELEASE, Asia sites, FPD USA osv

1 Like

De er altså allerede 8 sites bak plan. Og med det som Per meldte om UK så er det relativt lave odds på at den forsinkelsen bare øker utover året.

I min verden betyr dette at 2022 henger i en tynn tråd, så er det opp til enhver å gjøre opp sin egen mening om det.

2 Likes

Ok, da stoler du altså ikke på tiltak som er og vil bli initiert og ei heller da guidingen som ble presentert. Fair det. Begrunnelse på hvorfor du mener tiltak ikke er tilstrekkelig?

1 Like

Ja dette er vel ofte sannheten. Forsinkelsene vil ofte bare øke og dermed dagens kursnedgang.
I gjennomsnitt over mange biotech-selskaper som melder om mulig forsinkelse tror jeg din påstand er riktig.

Ja, det stemmer.

Hva var tanken/spørsmålet?

1 Like

UK?

Hvor er empiri bak den påstand om forsinkelse bare øket hentet fra? Eksempler?

PCI Biotech har konservativ og forsiktig kommunikasjon.

Hva med Asia sites og økning i Europa. Vil ikke det tilføre sites og pasientgrunnlag? Det nytter ikke hive ut påstand uten forklare. Du mener da Asia sites ikke kommer opp ei heller andre nye sites?

1 Like

Jeg har vel sagt dette i flere år:

PCIB har ingen god trackrecord på gjennomføring på tid. Jeg vet ikke hvorfor, jeg mistenger at de er altfor få og altfor opptatt av grunnforskning. Og dette er og har vært den største risken med å sitte i PCIB. (Min vurdering selvsagt)

Var de ikke 10 sites bak ved q3? Hvis de får 8 sites opp til neste q, ligger de vel ca bare ett kvartal bak? Litt mer mtp at det tar tid i startfasen. Ved 10 siter i Asia vil de jo ligge forran er min vurdering. Altså derfor grunnen til fortsatt guiding på q2 2022. Såfremt innrulleringen går som planlagt.

Videre var jo guidingen veldig konservativ med 36 mnd i utgangspunktet tenker jeg. Håper inderlig de får åpnet rundt 7 sites til neste q slik de fikk til dette kvartalet.

3 Likes

Nei snakker generelt her om biotech-selskaper som nevner en mulig forsinkelse. Det er en tendens til at det bare baller på seg mtp forsinkelser.

Utsettelse er vel en psykologisk greie uten betydning for de medisinske resultatene.

Ingen spør konkret hva de eventuelle forsinkelsene har som grunn.
Helt uintresant om dette er grunnet alvorlige tilstander eller som her , noen glemte å videresende en mail (eller noe i den duren)

Vi springer rundt som forvirrede høns (uten hode) og da går det som det går.

2 Likes

Synes ikke det medfører riktighet. Er meget imponert over studier og gjennomføringskraften generelt i biotek. Om 6 mnd forsinkelse skjer i en indikasjon med tidsløp på 10 år er katastrofe må en aldri investere i biotek!

2 Likes

Hehe, vi er allerede langt over 6 mnd forsinket da. Oppstart i pivotalsudiet skulle jo i gang lenge før mai i fjor etter planen.

Det er ikke værre en at vi i worst case scenario må stille opp i enda en emisjon før interim. Har man troen stiller man opp på dette. Det blir medisin til slutt det er jeg overbevist om.

2 Likes

Selskapet opprettholder interim avlesning tidsløp.
Alex det spørsmål ble besvart på presentasjonen. Selv ved alle tiltak iverksatt (og guiding opprettholdt)er finansiering ok fram til interim. Hvis noen ønsker ikke lytte til selskapets kommunikasjon er det fair det! Jeg har stor tiltro til ansatte, ledelse, advisory board og styret! Forholder meg derfor til framlagt fakta fra selskapet.

H&N ønsker flere tas opp igjen gitt de gode resultatene og konkurrent som feilet. PCIB har ikke lukket døren. Men forstår godt fokus på RELEASE, Nac og vacc før eventuelle kommersielle avtaler kan være kommet på plass.

2 Likes

Burde vel vært ferdige med H&N studiet nå også? :stuck_out_tongue:

1 Like

PCIB markedsverdi cirka 1,5 milliarder
Vaccibody markedsverdi cirka 6 milliarder

Begge leveringsteknologi, et hav av forskjell på markedsverdi.

Noen fordeler ved å ikke være på hovedlisten OSE😂

Hvis en ikke klarer å tro på guiding er det jo bare å finne seg et annet selskap å investere i coyw. Opprinnelig tidsplan inneholdt ikke Asia-sites så det er grunn til å tro at guidingen holder. Men som sagt, tror du ikke på selskapet så finner du nok alternativer :wink:

2 Likes

Tror på selskapet og teknologien, men nei, jeg tror ikke guidingen for interim holder. Må da være greit å mene det.

1 Like

4 år.
24 mnd.
Verdens beste levering.
På randen av revolusjonering.
C-19

Anbefaling Hold/buy

1 Like

Jeg og markedet er enig med deg Coyw.