Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Helt klart greit å mene det. Begrunnelse for din vurdering som da er fundamentalt forskjellig fra ledelsen og de som jobber med dette?

Tiltak er blant annet:
Asia sites
Flere folk på bakken
Jobbe mot eksisterende sites

Hvor bommer de som jobber med biotek i samråd med FDA og EMA? Hva ser du som de ikke ser?

Og geiran hovering ender som regel med hovmod står for fall. Øyeblikksbilder når det passer sitt markedssyn. Bevegelig, andre har hatt «rett» i sitt markedssyn i noen måneder før du fikk «rett». Flyktig dette markedet

2 Likes

Eg tror ikke guidingen blir problem, har hele tiden trodd på det blir avbrudd av kontroll arm senest i 2021.

Asia site og øking av siter i Europa vil dra det i mål om den ikke blir stoppet.

6 Likes

For oss som leser mellom linjene. Jeg syns det er mye positivt i dag, men syns det stadig kommer drypp med informasjon som tyder på at dette kommer til å ta tid. Anser det som mindre sansynlig av de mest positive spådommene slår til i 2020, og at det tar lengre tid før man kan vente stor avkastning. Ja det kan komme en lisensavtale, men om det blir mye upfront eller baktung er vanskelig å si. At selskapet blir solgt i sin helhet virker ikke å ligge i kortene nå. Lengre tid til avkastning = større risiko og høyere diskontering, ergo aksjen faller selv om den fundamentale i produktet er styrket.

Ettersom jeg ikke har det travelt vil jeg vurdere å styrke min posisjon de nærmeste dagene. Regner med at det kommer noen gode referater og innspill de nærmeste dagene.

1 Like

Det er to verdener. Enten forholde seg til selskapet over tid og se dets kommunikasjon og redelighet eller synse (det gjør vi vel alle). PCI Biotech virker overlegent konservativt og edruelig i sin kommunikasjon. Overlegen virker også teknologien mot behandling i dag se RELEASE oppdatering.

Vi finner utenom synsing håndfasthet i resultater fra selskapet, FDA, EMA, peers verdivurderinger, Arctic sec vurderinger og noen biotekere med solid kunnskap her.

Men godt er det at folk er forskjellig. Noen synser mer eller mindre enn andre. Kanskje jeg synser mest😂

Likevel. En ting er sikkert. Hvis jeg ikke stolte på kommunikasjon fra selskapet ville jeg ikke vært aksjonær! Jeg stoler 100% på kommunikasjon fra PCIB (Og da 100% på opprettholdelsen av guiding som presentert) og 100% tiltro til PCIB teknologi plattformen (Chem, Nac og Vacc og noen nevner Bac) Blir interessant å se hvor langt en kommer med den trua.

2 Likes

Blir det en podcast med PW og Co i ettermiddag?

2 Likes

Det är sagt att det skall komma nytt Radium med PW idag.

3 Likes

Vet du hva grunnforskning er?

Det skal bli spennende å høre podcasten.

  • For Pcib går omtrent på skinner, som før galskapen tok oss.

  • Og folk og myndigheter og media ser ut til å ha mistet hodet igjen! :crazy_face:
    Helt etter skjema.

“Gro Harlem Brundtland, WHO direktør på dette tidspunktet, advarte om at «[SARS er en global helsetrussel] Ni måneder senere var utbruddet over med 8273 registrerte syke og 775 døde.”

11 Likes

Jøsses, et rasjonelt innslag i den kollektive panikken…

3 Likes

Feil topic, men likevel. Viktig motvekt mot hysteriet.

1 Like

Pcib straffes helt hinsides!!!
Er det mange som selger frivillig Nå???
Galskap :joy::joy:

4 Likes

Ny Radiumpodcast

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-117

8 Likes

Radium på Spotify

9 Likes

Takk for linken til Spotify👍

2 Likes

I følge podcasten er i hvert fall Walday rolig, trygg og fornøyd med selskapets tilstand. Det er betryggende, men herre min for en dag på børsen.

7 Likes

Brukte dagen til å snitte meg kraftig ned. Solgte alt på morgenen og kjøpe tilbake til rundt 40 - 41 senere på dagen

3 Likes

Kun 1 sykehus i UK, så minimal impact av det.

11 Likes

God podcast. Savnet Einarsson.

PW de var forsinket fra opprinnelig plan RELEASE men hadde iverksatt nevnte tiltak for å komme tilbake på plan. Vurderte flere site om det var riktig.

Ufattelig trist periode for PCIB aksje kurs i 2020 og kursen er tilnærmet halvert.
Da er det godt å vite at teknologien og rikets tilstand (gode resultater overlevelse) ledelsen er fornøyd.

Håper og tror på snarlig rekyl rett opp igjen. Mulig uten nyheter eller ved en plutselig positiv melding når en minst venter det.

Chem, Nac & Vacc, the basket of beauty!

4 Likes

Jeg har bare hørt på podcasten fra i dag. Der ble det snakket litt om sites i Asia, men intet ble nevnt om samarbeidspartner. Man kunne få det inntrykket at det ikke lengre var snakk om samarbeidspartner, og at Pcib skulle gjennomføre dette alene slik som i Europa og USA. - Eller kan man spekulere at det blir et samarbeid med AZ i Asia… Er det noen som hørte på dagens presentasjon, og fikk et annet inntrykk?

1 Like

Jeg har hørt både på kvartalspresentasjon og podcast.
Det ble sagt at de er i samtaler om både vacc, AZ og sites.

De opplever interesse.

De kan ikke si noe mer enn det. Åpent for mye synsing og spekulasjon om mulig avtaler.

4 Likes