Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Har fylt på både i går og i dag jeg og, er fortsatt i pluss men mye papirgevinst er borte nesten over natten. Låser skuffen og satser på at oppgangen når den kommer er like brutal som nedgangen

6 Likes

Kursen er ikke saa mye og bekymre seg over. For foer eller siden faar PCIB en avtale med upfront payment og daa gaar aksjen til himmels igjen.

4 Likes

Belåning er tatt hånd om og sitter med et snitt på ca 49,-… Solgte PHO med det lille overskuddet på 18k jeg hadde igjen etter raset, for å kunne beholde de 4700 stakkarslige aksjene jeg har i PCIB😅 pengene hadde vært greie å ha i cash nå, men har så inderlig tro på selskapet! Krysser fingre og tær for at det retter seg litt ut snart og putter alt nederst i skuffen.

5 Likes

Så lenge man ikke har giring går dette helt fint.
Men hadde sovet jævlig dårlig om pengene var plassert i rigg/tørrbulk/flyselskaper.
Pcib er safe, Pcib gir nye muligheter til enda fler billige aksjer.
Med «safe» mener jeg LOA på gallegang.

11 Likes

Har hørt radium 117 nå. Generelt positivt men første gang jeg har hørt noen si at GB rotet skyldtes miss av regulatorisk deadline. Kun ett sykehus, men likevel ganske uproft. Pe går også langt i å si at corona betyr risiko i Asia og sier nok engang at «AZ har 6mnd til å bestemme seg på» noe jeg har fått pepper for å pirke på her da det kan bety at evt avtale kommer senere enn de 6mnd. Likevel positivt alt i alt

1 Like

Nei nei, børsmelding krystallklar. AZ har fått 6 mnd for å evaluere med det potensial for samarbeid. Fram til og med Juni 2020:

PCI Biotech: Expansion of preclinical research collaboration agreement with AstraZeneca

Oslo (Norway), 26 November 2019 – PCI Biotech (OSE: PCIB), a cancer focused biopharmaceutical company, today announced an expansion of its preclinical research collaboration with AstraZeneca.

The collaboration was initiated in September 2015 to determine whether PCI Biotech’s fima NAc technology has the potential to enhance the delivery of AstraZeneca’s nucleic acid therapeutic compounds. The aim of today’s expansion is to evaluate whether synergies established in oncology in vivo models are transferrable to additional disease areas. The research collaboration runs to the end of 2019 and the companies have agreed to use the following 6 months (until end June 2020) to evaluate the potential for further collaboration.

1 Like

Jeg må si det er utrolig kjipt å ha vært med opp og nå ned på denne PCIB ferden.
Har vært inne en god stund nå så har god tålmodighet. Teknologien er ikke blitt noe dårligere på disse mnd. Tvert i mot er jeg veldig positivt overrasket over q presentasjonen i går. Spesielt de gode mOS dataene fra chem gallegang. Det er tross alt spydspissproduktet.

Det en må huske på er at PCIB ikke trenger penger før interimavlesningen. Ved innvilget AA her vil vi se helt andre kurser. Jeg er ikke avhengig av pengene som er satt i PCIB og tenker derfor flere år frem i tid. Det er flere spennende triggere frem mot interim i 2022. Jeg tenker da først og fremst på Nac avklaring i H1 2020 med AZ, flere evnt Nac samarbeid og avtaler fra nå og fremover og potensielle avtaler innen Vacc fra nå og utover. Dette er ikke verdens undergang, men en brutal påminnelse på hvordan aksjemarkedet kan være. Jeg står løpet ut og det gledes at PCIB har cash på bok til ca. 2023.

Min bønn til andre trofaste forumdeltakere er å fortsette å diskutere det fundamentale fremover. Jeg har lært utrolig mye og ser frem til fortsettelsen i PCIB. Etter q4 pres sitter jeg egentlig med en OK følelse. Det fundamentale er knallsterkt etter min mening. Ingen røde flag hva gjelder teknologien og fremlagte data. Jeg har ståltrua. Lykke til!

19 Likes

Hvem hadde trodd at vi skulle ned mot emikurs i igjen???

Vaar leveringsteknologi vil snart bli omtalt i verdens stoerste biotek og pharmatidsskrifter. Baade resultatene fra fimaCehm, fimaVacc og fimaNac studiet. Etter dette vil PCI tkenologien bli loeftet opp til mange moeterom.

Og etter de gode resultatene fra Ultimovacs studiet og AZ studiet blir presentert i detalj, vil vi bli hot. Vi maa huske paa at vi fortsatt venter paa verdensannerkjennelse for vaar leveringsteknologi. Og den vil komme.

Den eneste aarsaken til at den ikke er her for lengst, skyldes elendig markedsfoeringsarbeid fra PCIB’s side. For PCIb kunne med fordel vaert litt mer hoeyroestet om hva de har faatt til.

1 Like

Jeg får ikke logget meg inn på nordnet🥴 Virker som minid eller nordnet har låst seg. Kan noen legge ut hvis 35 ryker?

Tipper mange her inne har solgt i frykt for at akkurat det skulle skje, regner også med bidraget på selgersiden er i overvekt representert her på forumet.

… men det er jo bare hva jeg tror…:slight_smile:

1 Like

Bedrøvelig kurs…
Flere som sikkert tenker som meg: Tenk hvor mange aksjer jeg kunne ha hatt v å solgt og kjøpt…
De fleste må ikke selge, så råde må være å se noen mnd fremover, selv om det er en kvalm følelse å se store papir verdier forduftet… Men de kommer igjen :blush:

5 Likes

The way Arve was talking on Tuesday night, I would not be surprised if he had any PCI shares by lunchtime on Wednesday.

polygon;
Ja fikk et bestemt inntrykk av at Per lovte at minst èn av stillingene var like rundt hjørne. Men litt usikker på om han mente både CMO og CBDO.

2 Likes

Heller ikke jeg,er mob innlogg som svikter igjen.

1 Like

slettet

Vet Telenor har oppdatert simkort så man må opprette ny BankID med kodebrikke idag. Kommer kun inn med pin og brukernavn på Nordnet appen.

Dette nedsalget, i f.eks. Pcib, skjer jo ikke fordi vi ikke vil trenge leveringsteknologien lengre, at det er noen som har kommet lengre på området , eller fordi vi ikke vil få virus-angrep mere.

Dette er et bevisst spill.
Det er ingenting å være redd for, om man ikke selge.
I galskapen tror man at verdien av Pcib er halvert.
Verdien av leveringsteknologien, f.eks. i forhold til medisiner/virus, er doblet.
Jeg gleder meg til når tullballet snur.

6 Likes

Men det er ikke mange ukene siden vi byttet sim og la inn ny Bank ID ?

Jeg har ikke byttet som. Kun oppdatert med melding fra min bank om at det må opprettes ny BankID avtale med kodebrikke.