Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Hvor den snur vet ingen, men har du ikke aksje når det snur så blir du ikke med på toget opp igjen.

Håper alle holder steinhardt på gamle og nyervervede aksjer når toget snur helt til første holdeplass rundt 80 :joy:

7 Likes

Vår mulige partner holder i hvert fall “fortet” på mesterlig vis -
“bare” 7% ned siste mnd… :slightly_smiling_face:

5 Likes

Det. Er hevet over enhver tvil at denne nedgangen i Pcib er totalt galskap!!!
Pcib burde faktisk vært en av de beste aksjene i denne tiden…

6 Likes

Tja …tjener jo ikke en krone da :man_shrugging:t2: Er vel viden kjent at denne typen faller mye i kriser. -ildprøven er om de overlever og der er jeg uten tvil.
Kanskje på sin plass å minne om at vi gikk fra 20 til 80 -tallet før jul

1 Like

Nettopp!
Og det beskriver galskapen.

1 Like

USA Snur!!! Its hope in the hanging snore! :sweat_smile:

6 Likes

Snur ned…fortsetter ned…hvem vet

Spiller liten rolle i den lange løp ( Til 1/7 eller 2023 )
Pcib sin leveringsteknologi har verdien sin uansett. Antagelig større enn før galskapen.

4 Likes

Dette er fortsatt en viktig og edrurlig artikkel& kunnskap når det gjelder den galskapen som blir påført oss alle. ( Historien er full av slike opphausede galskaps-trender.):

6 Likes

Fort gjort å miste både gangsyn og tro på bedre tider i disse dager. Likevel er det slik at prosessen med AZ går sin gang, og en reprising kan komme ut av det blå. Snart skriver vi mars, og for hver dag og hver uke som går er vi nærmere en melding om dette spennende samarbeidet. Og nyheter om Chem og Vacc kan også sprette opp på en PC nær deg en tidlig morgen :slightly_smiling_face:

5 Likes

Jeg er superoptimist, men kvittet meg med 10k i dag og sitter igjen med 5k med snitt på 33. Er spesialsykepleier, med den lønna det innebærer, og tar ikke sjansen på å gå så mye i minus som jeg gjorde i den forrige ørkenvandringen. Det er for mye penger for meg og det var med ett tungt hjerte jeg solgte like før slutt i dag. Skal inn igjen så snart ting roer seg ned, også får jeg heller løpe etter hvis det berømte toget går. Dette her er jo bare så trist. Stakkars alle som gikk inn på topp rundt jul. Dere har min dypeste medfølelse. Sikkert ett uinteressant innlegg med skriverier om sin egen portefølje, men må få tømt meg til noen etter disse vanvittige dagene. Nå blir det pils!

35 Likes

Da håper jeg du går for noe annet enn Corona!

Hansa Gravøl på meg i dag :stuck_out_tongue:

3 Likes

Du har ikke tapt noe før du selger :money_mouth_face::money_mouth_face:

3 Likes

Børsene gikk kraftig ned i USA
Dow Jones - 4.42%
Nasdaq - 4.61%

Tror jeg senker kjøps ordere fra 30 til 26.Dette er helt sykt.Og det værste viruset er bare i startfasen.Mine bear skal ikke selges på lang tid.

Markedet roer seg ikke før vi har en løsning på problemet!
Har vi ikke det innen sommeren tror jeg det kan utløse finanskrise.

Jeg har tro på avkastning selv med worst case scenario innen farma i Norge
MEN alt annet er solgt

Vel, én dag er dette hysteriet over. Når er ikke så lett å si. Men én ting er jeg ganske sikker på; den dagen PCIB får sin kommersielle debut, vil aksjonærstrukturen (eller eiersitsen blant de 50 største, om du vil) i all hovedsak være den samme som idsg.

Det betyr at en edsvoren kjerne av langsiktige og kyndige aksjonærer vil tjene store penger på sin innsikt og standhaftighet.

9 Likes

EMI kursen var på 30
Derfor tror jeg bunnen ligger der.

Alle burde prøve å lære av Spetalen.
Ta gevinst , når den er der.
I en nedadgående kursspiral, kan det være lurt å høste, for på ny å handle, når markedet snur opp

1 Like

Det kommer sannsynlig en solid rekyl. Allerede i morgen?

Ikke langt unna koordinert tiltak fra sentralbanker og da iverksettes mulig både finanspolitikk og pengepolitikk om uro tiltar eller vedvarer.

1 Like

USA har holdt godt stand mot eksempelvis OSE og rest of the world in general. Var nok USA sin tur å se 4% fall nå.

1 Like