Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Vel en haug av mine aksjer ble kjøpt sommeren 18, på over 50 så du har no ikke gjort et dårlig kjøp for å sette kursen litt i perspektiv :joy::coffee:

1 Like

Videre sier han at dette kan skape interesse etc. Hva han legger i det kan være så mangt, men å maksimere verdien for aksjonærene har altid vært pri fra PCIB sin side. Opp fra sumpa 25-30 kr er en start.

1 Like

Uaktuelt! 650 per aksje eller 2,67 mrd$ kun for nac delen burde være oppnåelig.

11 Likes

Pw har vel sagt at ett nytt H&N studie vil kunne være KEYTRUDA med fimaVACC

3 Likes

Den som ønsker å overta mine 150k på kurs 650 skal få dem på sekundet. Mulig det er alt for billig men med 100 mill minus skatt så kan jeg gjøre hva jeg vil og vell så det i dem åra jeg har igjen så bare slå til den som føler seg kallet.

2 Likes

Kanskje AZ føler seg kallet, billigsalg :wink:

Legg ut finn annonse å send til AZ :rofl:

2 Likes

Regner med at AZ følger med på forumet så får sikkert en mail/telefon mandag vil jeg tro.
Ville sett maska på dere om jeg fikk en henvendelse. ( fremdeles edru i dag men vurdere å feire nesten 4 mill i pluss på 2 uker for mine aksjer )

4 Likes

For nye lesere og hvorfor det spekuleres i oppkjøp. Denne ble vist av PCIb under presentasjonen
at Jefferies, London, United Kingdom, November 2019.

I siste slide ser man at effekten øker med opptill 50 ganger i dyr! Dette er ekstremt. AZ har selv forsket frem dette sammen med PCIB og spm er om de lar dette gå upåaktet hen.

Disse dataene er kjent for markedet. Andre BP famler derfor ikke helt i blinde ifm hva PCIB og AZ har av data.

Edit: ikke sikker på at dette er resultatet av samarbeidet mellom PCIB og AZ. Kjent er resultatene uansett.

15 Likes

Og husk denne metoden som AZ sikkert har brukt masse tid og penger på å optimalisere,blir patentert.
Og er ene og Alene Pcib sin eiendel🤘

11 Likes

Kan jo også muligens være en tanke å la styret ta seg av forhandlinger.
Og ta deres råd til etterretning om det skulle komme et bud en vakker dag :grin:

1 Like

Dataene fra sammarbeidet mellom PCIB og AZ skulle publiseres ifølge PW.
Når skjer dette?

Ved årsskiftet når PCIB og AZ påbegynner forhandlingene ville ikke vært å forrakte :slight_smile:

4 Likes

Det er vel i mer detalj de dataene jeg viser til ovenfor

Tviler paa at Mr. Must vil selge for saa lite. Hvert enkelt forretningsomraader burde vaere verdt det samme. Men har stor forstaaelse for andre som har mange aksjer vil vaere fornoeydè, siden de vil tjene mye uansett.

4 Likes

Jeg oppfatter dataene du viser til som resultater gjordt av PCIB og ikke av samarbeidet innen fimaNAc partnerene.
Men sikker er jeg bestemt ikke.

1 Like

Like interessant å vite som hva gjennomsnittsprisen for alle sorter frukt og grønnsaker er på Eurospar idag.

For min del tror jeg at en due diligence vil vise at den kollektive forstand i @Dataminer sin kartlegging for noen dager siden, gir en langt bedre indikator på riktig pris.

1 Like

Du har nok riktig. Det er forsåvidt godt nytt. Per sa jo at de hadde funnet det optimalet resultatet sammen med et av samarbeidsselskapene. Angivelig AZ. Da er data bedre enn vist ovenfor

1 Like

Utfordring til alle med stjerner i blikket og så mange milliarder verdi av PCIB at en normal mann besvimer. Hvorfor ligger kursen på 60 når 600 er alt for lite? Hva er det PCIB ikke har bevist ennå for å forsvare verdiene ? ( håper jo for all del at dere får rett men er vi ikke i ferd med å selge skinn osv - går vel litt over stokk og stein nå om dagen? )

3 Likes

Jeg tror ikke 2 mrd for en leveringsplattform som kan løse kreftgåten, diabetes og genterapi er “over stokk og stein”.
Noen får kanskje høydeskrekk av 100%. Men 100% av et lite beløp kan fortsatt være lite.

5 Likes

Vi er enda en skjult diamant.
Ting som ser for godt ut til å være sant osv osv…
Men resultatene er sanne!!!
Eks. Vi har i maaange år vist om topp 10 samarbeidet, når navnet blir kunngjort,smeller kursen opp.
Vi vet at vi slår gullstandarden med vacc!!!
Tror dere ikke avtalene kommer.
Gallegang. Nærmest en bankers…
Det ble sagt i. Podcast 104 at det virket på Alt de prøvde på…
Så hva i alle dager ventet vi på???
Jeg er ikke en smule i tvil,vi skal kjempehøyt.
Vi har bare sett toppen av isfjellet,med tanke på bruksområder som kommer.
Men mange trenger bevis, men da har også toget forlatt perrongen…:metal:

19 Likes