Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - 2020 1 Småprat (PCIB)

Helt uinteressant for de som ikke skal selge og ser på fundamentals og resultater for overlevelse!

Blir det plutselig penger på bordet ved kommersiell avtale, lisensiering, up front eller andre elementer som innbefatter CF. Da er det sannsynlig like fort retur til nye høyder. Men det svinger!

2 Likes

Ser ut til at pcib starter dagen med en nedgang på i overkant av 10%
Ligger stor selger på 32

Slike poster er enten lagt ut for tvangssalg eller noen som ønsker riste ut store poster? Solid omsetning siste dager. Noen har kjøpt disse postene også👍

3 Likes

Er det bare virus frykt eller også avtale frykt vi ser nå? Hvor er de «utenlandske» kjøperne nå??

Dette må være frykt. Langt ned over hele linja.

1 Like

Det er noen som har kjøpt når andre har solgt. Det sier seg selv. Mulig det er internasjonal kjøpere.

2 Likes

Nå har det ramla så mye at jeg ikke gidder å følge med på kursen lenger. Uaktuelt å selge på disse nivåene uansett. Jeg velger heller å vente til jeg kan selge for over 1000 hvis PCI virker.
Vil kreftpasienter endre mening pga corona og heller velge gamle cellegifter med 1/50 virkning ?
Jeg tviler.

9 Likes

Fortsett å diskutere det fundamentale heller. AKkurat nå er markedet frikopla det fundamentale. Det hjelper ikke å støttekjøpe her.

2 Likes

Men for oss med trua og cash er det interessant. :slight_smile:

1 Like

Og …der… var vi under emisjonskursen.

2 Likes

Enig nå har det falt så mye at jeg kommer ikke til og kjøpe flere aksjer før dette roer seg.Har heldigvis bear så går det helt i kjelleren vil jeg tjene på krakket.

Drøyeste jeg har vært med på, men jeg har kasta nøkkelen, så jeg kan like godt finne noe annet å se på til dette går over.

3 Likes

Vi kan jo bare håpe at vi akkurat så bunnen…

Nå har PCIB fallt 65-70% i 2020!!
På disse resultater og ongoing samtaler med AstraZeneca. Galeste noensinne sett!

Kanskje det mest komiske. Så er PCIB fullfinansiert til interim resultater 22/23. OG er innen helse med vaksine teknologi. Etterspørres ikke mindre for å si det slik.

Etter opplevd dette lees ikke på øyelokket om plutselig det roer seg og kursen spretter opp 10-30 kr i uka😂

4 Likes

Kanskje en ide å se litt fremover.
Hvor lenge vil denne corona affæren være aktuell og hva skjer når mennesket begynner å se klart igjen?

PCIB sitter kanskje på den avgjørende fasen for å få stablet på beina en EFFEKTIV corona-vaksine.
Delivery.

Allikevell så tryner aksjen totalt.
Dette er bare et faktum men hva skjer dersom PCI-teknologien blir invitert inn i varmen til de som utvikler fremtidens vaksiner?
Det blir like interessant å være aksjeeier i PCIB i 2020 med eller uten en dårlig aksjekurs.

At flyselskaper og ferie faller er logisk da markedsbetingelsene endres til det verre.
At biotekselskaper som PCIB med flere år finansiering og PHO med inntekter/overskudd faller enda mere…panikk

Den våkne investor kan gjøre et KUPP her.

PCIB forhandler med BP om lisensavtale / annen avtale / oppkjøp og selskapsverdien blr bare borte…

helt utrolig.

5 Likes

Trist å profittere på andres tragedie, men jeg “hjalp” i alle fall noen å bli kvitt plagene under 30kr i dag :slight_smile:

3 Likes

Tror faktisk det blir SOLID opptur for PCI Biotech i dag. Slutter uken med solid +++! :pray:

2 Likes

Må jo snart komme en rekyl.

3 Likes

In your dreams. Tror vi skal være glad om det stopper her.

Og hva er solid i pluss etter dette raset? For endel har jo kjøpt aksjer på 80 kroner.

Ser tendenser til +++ over hele fjøla.
Og for noen resultater PCIB har levert. Derfor har de 6 biotekselskap de samarbeider med og derfor er det samtaler med AstraZeneca. KUN fordi teknologien er god (ikke fordi de er så snille og greie hvis noen trodde det)!

:rocket::bomb:

1 Like